رمز ارز دیجیتال

رمز ارز دیجیتال

توسط ۹ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

معرفی صرافی کوکوین :

آیا صرافی Kucoin با کاربران ایرانی مشکل دارد؟

در حال حاضر، ایرانیان زیادی در حال استفاده از کوکوین هستند و ادعا می‌کنند این صرافی با کاربران ایرانی مشکل ندارد. در ادامه به بررسی این ادعا می‌پردازیم.

قبل از هر چیزی، باید بدانید که ایران در لیست OFAC قرار دارد. این لیست حاوی اهداف کنونی تحریم‌های آمریکا است. تمام اشخاص، بانک‌ها، سرویس‌های مالی و که در حوزه استحفاظی آمریکا یا تحت نظارت این حوزه کار می‌کنند، ملزم به پیروی از این لیست هستند؛ یعنی حق ارائه خدمات به اشخاص و کشورهایی که در این لیست هستند را ندارند. از آنجایی که صرافی کوکوین به طور مشخص در قوانین خود گفته که ملزم به همکاری با نهادهای قانون گذار داخل و خارج سیشل است، یعنی در صورت نیاز، با قانون‌گذاران آمریکایی نیز همکاری خواهد کرد. همانطور که در قوانین این صرافی مشاهده کردید، کوکوین اطلاعات شخصی شما را ذخیره می‌کند و در صورت نیاز آنها را در اختیار نهادهای قانون‌گذار قرار می‌دهد. یعنی اگر شما به عنوان یک ایرانی در کوکوین فعالیت می‌کنید، این صرافی می‌تواند بدون اطلاع قبلی اکانت شما را ببندد و از آنجایی که شما از قوانین این پلتفرم تخطی کرده‌اید، این اختیار را دارد که دارایی‌هایتان را به شما بازنگرداند. در نتیجه، کاربران ایرانی به طور قانونی نمی‌توانند از صرافی کوکوین استفاده کنند.

بر اساس وضعیت بازار در روز 3 شهریور 1400، تعداد بازارهای معاملاتی این پلتفرم 852 عدد است. طبق این معیار (تعدد ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده) کوکوین رتبه 6 را به خود اختصاص می‌دهد. حتی تا قبل از اجباری شدن احراز هویت در بایننس، کاربران زیادی از KuCoin به خاطر پشتیبانی از تعداد زیادی رمز ارز استفاده می‌کردند.

 

با اینکه حجم معاملات کوکوین کمتر از بایننس می‌باشد ولی استفاده از صرافی کوکوین می‌تواند مزایای زیادی برای کاربران به همراه داشته باشد. از جمله مزایای این صرافی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

کارمزد معاملات آن بسیار کم و نزدیک به صفر است.

 

رمز ارزهای زیادی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

 

امکان برداشت 5 بیت کوین در روز را بدون احراز هویت برای کاربرانش فراهم می‌کند (البته با انجام احراز هویت، می‌توانید از خدمات بیشتر این صرافی بهره‌مند شوید).

 

ثبت نام آن بسیار راحت می‌باشد.

 

قابلیت خرید رمز ارز با ارز فیات را دارد.

 

دارای پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته می‌باشد.

 

دارای رمز ارز مخصوص به خود یعنی کوین شیرز است.

 

در صورت ذخیره رمزارزها، تخفیف قابل توجهی به کاربر ارائه شده که امکان خرید رمز ارز بیشتر را برایش فراهم می‌کند.

 

قابلیت خدمت رسانی به بیش از 6 میلیون کاربر فعال در بیش از 200 کشور مختلف را دارد.

 

دارای پلتفرم‌های اندروید، ios و دسکتاپ می‌باشد.

 

امکان دریافت وام از این صرافی برای کاربر وجود دارد.

معایب کوکوین :

بدون جفت تریدهای فیات

بدون سپرده بانکی

امکان پیچیدگی برای افراد تازه وارد

 

برای کاربران ایرانی احراز هویت در این صرافی وجود ندارد و شما می‌توانید بدون احراز هویت و باوجود محدودیت‌هایی که در نقدینگی سرمایه در گردش دارد، اقدام به معامله و خرید از صرافی کوکوین کنید. افزایش امنیت حساب کاربری در صرافی kucoin و فعال کردن تأیید هویت دوعاملی برای خرید از صرافی کوکوین می‌توانید با طی چند مرحله در پروفایل خود طبق مراحل زیر، امنیت حساب کاربری خود را بیشتر کنید.

پیشنهاد اکید ما استفاده از نرم افزارهای تغییر آدرس IP حین ساخت حساب کاربری و استفاده از KuCoin است. همیشه از سروری در یک کشور ثابت (ترجیحا همیشه با یک IP ثابت) به وب سایت یا اپلیکیشن مراجعه کنید. در نظر داشته باشید صرافی مورد بحث مجوز فعالیت در آمریکا را ندارد و به همین دلیل با وجود عدم قبول پاسپورت ایرانی و عدم پشتیبانی از پیش شماره موبایل ایران، برای حساب‌های فعال با آی‌پی کشورمان مشکلی ایجاد نمی‌کند

 

رمز ارز دیجیتال
رمز ارز دیجیتال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋