arzido.com

arzido.com

ارزیدو یک رسانه خبری و آموزشی جامع در حوزه ارز‌های دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز است. راستای فعالیت تیم ارزیدو به نیاز‌های علاقه‌مندان این حوزه گره خورده است.

ثبت نام در صرافی کوکوین – آموزش تصویری ۰ تا ۱۰۰

 

 

 

ثبت نام در صرافی KuCoin

کوکوین برای کلیه سرمایه‌گذاران طراحی و ساخته شده است. به بیش از ۱۸ میلیون کاربر در بیش از ۲۰۰ کشور خدمات‌ ارائه می‌دهد و به همین جهت سؤال‌های زیادی در آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین عنوان می‌شوند. از سری ویژگی‌های جذاب KuCoin می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارمزد پایین
  • امنیت بالا
  • پشتیبانی از بیش از ۷۰۰ کوین

مراحل ثبت‌نام، ورود و بازیابی رمز ورود خود را در این مقاله پیدا خواهید کرد.

 

پیشنهاد مطالعه: صرافی کوکوین – مزایا و معایب، کارمزد و مالیات‌ها

 

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین

۱. به منظور شروع کار وارد سایت رسمی KuCoin شوید. به محض کلیک بر روی این سایت صفحه‌ای مشابه صفحه‌ی زیر را خواهید دید. گزینه “Sign Up” یا همان ثبت نام را کلیک کنید. آدرس ایمیل و یا شماره تلفن کاربران هر دو در ثبت نام صرافی قابل اجرا هستند که هر دو مراحل را توضیح داده‌ایم.

 

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین

 

۲. مراحل ثبت نام همانطور که پیش‌تر صحبت شد، با شماره همراه و یا ایمیل می‌توانند تکمیل شوند. ابتدا با آدرس ایمیل پیش خواهیم رفت. در بالای صفحه مقابل شما دو گزینه‌ی “Email” و “Phone” وجود دارد که در این مرحله ایمیل را انتخاب کردیم. آدرس ایمیل خود را وارد نمایید و پس از کلیک بر کادر سبز رنگ “Send Code”، ایمیل خود را چک و کد را در بخش تأییدیه ایمیل وارد کنید. پیشنهاد می‌شود که تمام اطلاعات را وارد نمایید و سپس ارسال کد را بزنید، چراکه ۶۰ ثانیه بیشتر اعتبار نخواهد داشت.

طبق آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین، رمز ورودی را انتخاب نمایید؛ این رمز باید بین ۱۰ تا ۳۳ حرف باشد که مواردی همچون نشانه های خاص، حروف کوچک و بزرگ و عدد را هم داشته باشد. در آخر باکس قوانین و مقررات را تیک بزنید. پس از کلیک بر گزینه ثبت‌نام، صرافی ممکن است که در این بخش ربات نبودن شما را بررسی کند که باید عکس‌های درخواست شده را انتخاب نمایید.

 

مرحله دوم آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین

 

۳. در صورتی که تمایلی به استفاده از ایمیل نداشتید می‌توانید از شماره همراه خود استفاده نمایید؛ توجه داشته باشید که در صورت زندگی در ایران، نمی‌توانید شماره همراه خود را وارد نمایید. در غیر این صورت کد شهر را انتخاب و شماره خود را مقابل آن در کادر وارد نمایید و با کلیک بر “Send Code” منتظر اس‌ام‌اس تأییدیه باشد. سپس کد را در کادر تأییدیه وارد و در بخش بعدی پسووردی را نیز انتخاب نمایید. این رمز باید بین ۱۰ تا ۳۳ حرف باشد که مواردی همچون نشانه های خاص، حروف کوچک و بزرگ و عدد را هم داشته باشد.

در آخرین بخش آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین باید باکس قوانین و مقررات را تیک بزنید. پس از کلیک بر گزینه ثبت‌نام، صرافی ممکن است که در این بخش ربات نبودن شما را بررسی کند که باید عکس‌های درخواست شده را انتخاب نمایید.

 

ثبت نام در صرافی کوکوین با شماره تلفن

 

در صورتی که آدرس ایمیل و یا شماره تلفن خود را در حسابی دیگر در کوکوین آستفاده کرده اید، آنها دیگر قابلیت وارد کردن و استفاده مجدد در KuCoin را ندارند. در آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین اشاره شد که شماره همراه نیز در صورت پشتیبانی قابل اجرا می‌باشد.

 

مراحل ورود به صرافی کوکوین

طبق آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین، در ابتدا وارد سایت www.kucoin.com شوید. در سه خط بالای صفحه گزینه “Login” را کلیک کنید. سه روش برای ورود پیش روی شما خواهد بود که با شما به اشتراک خواهیم گذاشت که رمز ورود اولیه انتخاب شده از سوی شما، برای هر سه مورد نیاز است. به علاوه پس از کلیک بر گزینه “ثبت نام”، برای هر کدام باید اثبات ربات نبودن را تکمیل کنید. توجه داشته باشید که در صورتی که ۵ بار رمز ورود خود را اشتباه بزنید، حساب شما تا ۲ ساعت قفل خواهد شد. 

۱.شماره همراه: کد کشور را انتخاب و شماره همراه خود را در کادر مقابل آن وارد نمایید و در نهایت کادر سبز “Log In” یا همان ثبت نام را کلیک کنید.

 

ورود به صرافی کوکوین با شماره تلفن

 

۲. آدرس ایمیل: آدرس ایمیلی که به هنگام ثبت نام وارد کرده بودید را وارد نمایید. سپس مجدد پسوورد منتخب خود را وارد کنید. 

 

ورود به صرافی کوکوین با ایمیل

 

۳. کد QR: به یاد داشته باشید که این گزینه نیازمند اپلیکیشن KuCoin روی تلفن همراه شما است که باید کد را در آن اسکن نمایید.

 

ورود به صرافی کوکوین با اسکن

 

در صورتی که پسوورد خود را فراموش کرده بودید، گزینه “Forgot Password” و یا همان فراموشی رمز را کلیک نمایید. در صورت مشاهده مسائل Google 2FA حتماً گزینه مربوط به آن را با همان متن کلیک نمایید که برای تأییدیه دو مرحله‌ای است. در صورت مشکلات مربوط به تلفن همراه، گزینه “Phone Binding Issues” را کلیک نمایید.

 

بروزرسانی و تغییر رمز ورود

ممکن است که بعد از مدتی بنا به هر دلیلی قصد تغییر رمز ورود خود را داشته باشید که در ابتدا نیاز دارید تا گزینه “Change” را در بخش “امنیت حساب” و سپس “رمز ورود” پیدا کنید.

 

بروزرسانی و تغییر رمز ورود

 

سپس در این مرحله، کادرها درست همانند تصویر پر کنید و در آخر گزینه Submit یا همان تأیید را بزنید.

 

بروزرسانی و تغییر رمز ورود در کوکوین

 

فراموشی رمز ورود

در صورتی که پسوورد خود را به یاد ندارید، این بخش از آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین را دنبال نمایید. گزینه‌ی “فراموشی رمز ورود” را در صفحه ورود انتخاب نمایید. سپس آدرس ایمیل و یا شماره همراه خود را وارد و دکمه “Send Code” را کلیک کنید. در این مرحله صندوق ورودی ایمیل و یا اس‌ام‌اس حاوی کد تأیید را بررسی کنید. در آخر کافی است تا “Submit” را پس از وارد کردن کد تأیید انتخاب نمایید. 

 

فراموشی رمز ورود در اموزش ثبت نام در صرافی کوکوین

 

حتما توجه داشته باشید که آدرس ایمیل شما قبلاً در کوکوین ثبت‌نام شده باشد. کد تأیید تا ۱۰ دقیقه اعتبار دارد. به علاوه جهت برخورداری از امنیت بالا، رمز ورود خود را هر ۹۰ روز تغییر دهید.

 

فراموشی رمز ورود در اموزش ثبت نام در صرافی کوکوین

 

در این مرحله امکان ایجاد رمز ورود جدید برای کاربران وجود دارد. رمز ورودی پیچیده را برای حفظ دارایی‌های خود انتخاب نمایید. استفاده از رمزهایی که قبلا در جاهای دیگر وارد شده است، پشنهاد نمی‌شود.

 

ایجاد رمز ورود جدید در صرافی کوکوین

منبع این پست: ثبت نام در صرافی کوکوین – آموزش تصویری ۰ تا ۱۰۰

 

arzido.com
arzido.com ارزیدو یک رسانه خبری و آموزشی جامع در حوزه ارز‌های دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز است. راستای فعالیت تیم ارزیدو به نیاز‌های علاقه‌مندان این حوزه گره خورده است.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
crypto.lover.irani
سلام دوست عزیزم، ممنون ازشما ، عالی توضیح داده بودید. منم از طریق آموزش رایگان ارز وب تونستم در صرافی کوکوین ثبت نام کنم.
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋