آداک فیدار

آداک فیدار

شرکت آداک فیدار، بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی و ایمنی داشته و محصولات خود را با برند AdakFidar به بازار عرضه می‌کند.
توسط ۱۰ نفر دنبال می شود
 ۱۰ نفر را دنبال می کند

شیر دروازه ای یکی از پرکاربرد ترین شیر ها در صنایع مختلف

برای انتقال انواع سیالات در لوله ها (آب، گاز، نفت و پتروشیمی و ...) و همچنین کنترل فشار از شیر های متفاوتی استفاده می‌کنند. کاربرد تمامی شیر ها تقریبا یکسان است، به اینگونه که جریان را قطع و وصل کرده و بعضی از مدل ها نیز می‌توانند سبب افت فشار مایعات در لوله شوند. یکی از پرکاربردترین انواع شیر های صنعتی، شیر دروازه ای است. نام دیگر شیر های دروازه ای، گیت ولو (Gate Valve) می‌باشد. این شیرها دارای یک قسمت به نام نشیمنگاه هستند که در بعضی مدل ها به دلیل ظاهر این بخش، به آن دروازه می‌گویند.

 

هنگام باز و بسته کردن شیر، نشیمنگاه بالا و یا پایین رفته و به موجب آن، سیال در لوله حرکت کرده و یا متوقف می‌شود. یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد این است که جریان در این شیر ها به صورت یکطرفه بوده و استفاده از آنها تاثیری در افت فشار و ایجاد تغییر در فشار سیال ندارد. فراموش نکنید که شیر دروازه ای به هیچ عنوان نباید ناقص باز و بسته شود. یعنی باید با استفاده از اهرم و چرخاننده، شیر را کاملا باز و یا کاملا بسته نگه دارید. البته ناگفته نماند که گیت ولو ها نباید روی خط بسته باشند زیرا باعث ایجاد اصطکاک و سایش بسیار شده و شیر آسیب می‌بیند.

 

شرکت آداک فیدار تولید کننده و عرضه کننده انواع شیر دروازه ای آتش نشانی در مدل های مختلف در کشور می‌باشد. این مجموعه همچنین انواع تجهیزات ایمنی و آتش نشانی صنعتی را تولید می‌کند. برای اطلاع از قیمت ها و خرید، به وبسایت Adakfidar.com مراجعه نمایید. 

آداک فیدار
آداک فیدار شرکت آداک فیدار، بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی و ایمنی داشته و محصولات خود را با برند AdakFidar به بازار عرضه می‌کند.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋