موسسه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی رهاورد

موسسه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی رهاورد

فروشگاه رهاورد با بیش از 20 سال سابقه در زمینه عرضه و پخش انواع تجهیزات ایمنی و آتش نشانی از قبیل کپسول، لباس، اسپرینکلر و ... فعالیت می‌کند.
توسط ۸ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

دستکش های فلزی مناسب استفاده در چه مشاغلی هستند؟

یکی از مشاغلی که می‌تواند به دست کارکنان آسیب ها جدی و یا جبران ناپذیری وارد سازد، کشتارگاه ها و قصابی ها هستند. افرادی که در این صنعت فعالیت می‌کنند، همیشه با مواردی مانند بریدگی دست ها و انگشت ها و یا در شرایط بدتر، قطع شدن انگشتان مواجه می‌شوند. در نتیجه برای جلوگیری از اینگونه حوادث باید از تجهیزات و پوشش های ایمنی در محل کار استفاده کرد. مهمترین پوشش ایمنی برای اینچنین مشاغل، دستکش های زنجیری هستند که به دستکش قصابی نیز معروف‌اند. استفاده از این دستکش ها می‌تواند از دستان کارگران در برابر بریدگی، ساییدگی، سوراخ شدن و یا دیگر صدمات احتمالی کار با ابزار های تیز و برنده جلوگیری کند.

 

این دستکش ها از جنس فلز ضد زنگ (استیل) بوده و مقاومت بالایی در برابر بریدگی دارند. این محصولات در اندازه های مختلف برای سایز های متفاوت تولید می‌شوند. با توجه به کاربردشان انواع گوناگونی دارند. برخی از این مدل ها تنها از 2 انگشت محافظت می‌کنند. برخی دیگر تا مچ و بعضی از آنها نیز تا آرنج را پوشش می‌دهند. البته مدل هایی هستند که به طور کامل دست ها را پوشش می‌دهند.

 

در هنگام استفاده از این دستکش ها، کاربر به هیچ عنوان احساس محدود شدن نکرده و به راحتی می‌تواند کار خود را انجام دهد. لازم به ذکر است که معمولا از این دستکش های فلزی تنها در یک دست استفاده می‌شود. اما کارگران می‌توانند برای اطمینان بیشتر دستکش ها را در هر دو دست خود بپوشند. برای خرید دستکش زنجیری می‌توانید به وبسایت فروشگاه رهاوردفایر مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

موسسه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی رهاورد
موسسه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی رهاورد فروشگاه رهاورد با بیش از 20 سال سابقه در زمینه عرضه و پخش انواع تجهیزات ایمنی و آتش نشانی از قبیل کپسول، لباس، اسپرینکلر و ... فعالیت می‌کند.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋