رادار جی پی اس

رادار جی پی اس

چرا دزدگیر ماشینم درست کار نمی کند؟

آشفتگی اقتصادی امروز منجر به افزایش قیمت خودروها شده است. طوری که ماشین از یک ابزار کاربردی به یک شیوه سرمایه‌گذاری تبدیل شده است. این مسئله باعث افزایش آمار سرقت خودرو در سال‌های اخیر بوده و مشکلات متعددی برای مالکان ماشین به وجود آورده است. به همین منظور افراد به استفاده از ابزارها و تجهیزات امنتی مختلف هستند تا از این راه امنیت خودرویشان را بیش از پیش کنند. اما متاسفانه گاهی این تجهیزات هم به درستی عمل نکرده و باعث کاهش امنیت ماشین می‌شوند. اگر دزدگیر ماشین  شما هم درست کار نمی‌کند و در پی یافتن علت این مسئله هستید، با ما همراه شوید!

 

دلایل کار نکردن دزدگیر ماشین چیست؟

گاهی دزدگیر خودرو هنگام باز و بسته کردن قفل درب ها دچار مشکل شده و عملکرد درستی ندارد. این ایراد می‌تواند به خرابی ریموت کنترل مربوط بوده و یا در اثر مشکل در سیستم‌های الکتریکی و فنی خودرو رخ دهد. به هر حال باید بدانید دلایل مختلفی در کار نکردن دزدگیر ماشین دخیل هستند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • خراب شدن قطعات داخلی ریموت کنترل دزدگیر از جمله باتری، دکمه فوب، فیوز، برد داخلی و ...
  • معیوب شدن سیستم قفل مرکزی خودرو و عدم عکس العمل درست در زمان فشردن دکمه ریموت دزدگیر
  • کثیفی و خرابی سنسورهای مرتبط با دزدگیر ماشین که منجر به واکنش نادرست و یا حتی عدم واکنش مناسب در زمان لازم می‌شود.
  • قرارگرفتن در معرض امواج شدید رادیویی و اختلال در عملکرد و ارتباط میان دزدگیر و ماشین
  • نصب نادرست دزدگیر خودرو از ابتدا که در این صورت تنها راه حل مراجعه به تعمیرکاریست که سیستم دزدگیر ماشینتان را فعال کرده است.
  • و ...

در اینجا برخی از مهم‌ترین دلایل کار نکردن دزدگیر ماشین را به اختصار بیان کردیم. اما باید بدانید راه‌کار حل هر یک از این موارد نسبت به یک‌دیگر متفاوت است. برای درک بهتر این دلایل و تاثیر آن‌ها در عملکرد نادرست دزدگیر ماشین می‌توانید مطلب زیر را هم بخوانید:

مهمترین دلایل کار نکردن دزدگیر ماشین چیست؟

بهترین راهکار تامین امنیت خودرو چیست؟

حال که می‌دانیم ممکن است دزدگیر ماشین در برخی مواقع به درستی کار نکند و دلایل کار نکردن دزدگیر ماشین متفاوت است. بهترین راه کار برای تامین امنیت خودرو چیست؟

قطعا استفاده از دزدگیر ماشین به تنهایی نمی‌تواند امنیت خودروی شما را در برابر سارقان تامین کند. امروزه جی پی اس خودرو به عنوان راهکاری مدرن برای محافظت از ماشین شناخته می‌شود. این دستگاه از طریق ارتباطات ماهواره‌ای به موقعیت لحظه‌ای خودرو دسترسی داشته و اطلاعات آن را برای تلفن همراه کاربر مخابره می‌کند. درنتیجه شما از هر فاصله‌ای می‌توانید نسبت به وضعیت ماشین خود آگاه باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این سیستم امنیتی خودرو می‌توانید با کارشناسان ما در واحد فروش رادار تماس بگیرید.

رادار جی پی اس
رادار جی پی اس

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋