رادار جی پی اس

رادار جی پی اس

مزایای اتصال ردیاب خودرو به دزدگیر خودرو

با توجه به وضعیت اقتصادی و افزایش قیمت ها، امروز خودروها به کالاهای گران قیمتی تبدیل شده‌اند که محافظت از آن‌ ها در برابر آسیب و سرقت از اهمیت زیادی برخوردار است. وارد شدن هر گونه آسیب به خودرو و همچنین به سرقت رفتن آن هزینه‌ های زیادی را به افراد تحمیل می‌کند. از طرفی بالا رفتن بها و ارزش انواع خودرو باعث شده است که سرقت این وسیله نقلیه توسط سارقان افزایش قابل توجهی داشته باشد. اما خوشبختانه تکنولوژی مانند همیشه به کمک انسان آمده تا بتواند به بهترین شکل ممکن امنیت وسیله نقلیه را تأمین کند. دستگاه های ردیاب یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات به منظور جلوگیری از سرقت هستند که در صورت اتصال ردیاب خودرو به دزدگیر خودرو میزان امنیت آن در برابر سرقت به میزان چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

اهمیت استفاده از ردیاب در کنار دزدگیر در خودرو

دزدگیرها یکی از مهم‌ ترین سیستم های امنیتی هستند که برای جلوگیری از سرقت مورد استفاده قرار می‌گیرند. دزدگیرها به این شکل عمل می‌کنند که در زمان فعال شدن سنسور، می‌توانند با صدای آژیر صاحب خودرو را از وجود خطر مطلع کنند. اما در سال های اخیر سارقین به قدری حرفه‌ ای شده‌اند که به راحتی می‌توانند دزدگیر را از کار انداخته و بدون اینکه صاحب ماشین از خطر بوجود آمده مطلع شود سرقت خود را تکمیل کنند. در واقع امروزه دزدگیرها تنها وسیله ای برای طولانی‌ تر شدن فرایند سرقت برای سارقین هستند و کارایی خود را از دست داده‌اند.

به همین دلیل استفاده از جی پی اس ماشین در کنار دزدگیر و اتصال این دو به یکدیگر می‌تواند تأثیر بسزایی در تأمین امنیت خودرو و پیشگیری از سرقت آن داشته باشد. اتصال ردیاب خودرو به دزدگیر خودرو شرایطی را فراهم می‌کند که مالک خودرو در فاصله ای از وسیله قرار داشته باشد، بتواند هشدار لازم در زمان اقدام به سرقت را دریافت کند. در واقع با ادغام این دو ابزار با یکدیگر هر زمان که به هر دلیل آژیر دزدگیر ماشین فعال شود، جی پی اس خودرو از طریق ارسال پیامک یا اعلان در اپلیکیشن ردیابی، مالک خودرو را از به وجود آمدن شرایط اضطراری مطلع می‌کند.

 

اتصال ردیاب خودرو به دزدگیر خودرو چه مزایایی دارد؟

در صورت استفاده از دزدگیر به تنهایی به عنوان یک وسیله حفاظتی و تأمین ایمنی در خودرو، در صورتی که سارق اقدام به سرقت خودرو کند، بدون شک آژیر دزدگیر به صدا در خواهد آمد. اما یک مشکل اساسی در دزدگیرها برد کوتاه آن‌ ها از نظر مسافت جهت اعلان و هشدار به مالک است. در صورتی که مالک فاصله زیادی با خودروی خود داشته باشد، با به صدا در آمدن آژیر متوجه خطر نشده و سارق می‌تواند به راحتی دزدگیر را غیر فعال کرده و ماشین را به سرقت ببرد.

مهم‌ ترین و اصلی ترین مزیت اتصال ردیاب خودرو به دزدگیر خودرو این است که در صورت فعال شدن آژیر دزدگیر، دستگاه جی پی اس یک اعلان یا هشدار را برای مالک خودرو ارسال می‌کند. در اینجا دیگر محدودیتی از نظر فاصله و مسافت وجود نداشته و مالک خودرو در هر موقعیت مکانی که باشد می‌تواند این هشدار را دریافت کند. این هشدار یا به صورت پیامک ارسال می‌شود و یا به صورت یک اعلان بر روی اپلیکیشن ردیابی در گوشی هوشمند مالک نمایان می‌شود.

 

خرید بهترین ردیاب با قابلیت اتصال به دزدگیر از رادار جی پی اس

با توجه به افزایش آمار سرقت خودرو و همچنین بالارفتن قیمت این وسیله نقلیه، تأمین امنیت آن در برابر سرقت از بیشترین اولویت برخوردار است که از طریق اتصال ردیاب خودرو به دزدگیر خودرو به سادگی امکان پذیر می‌شود. رادار جی پی اس بهترین دستگاه های ردیاب ماشین با قابلیت اتصال به دزدگیر را طراحی و عرضه می‌کند که قادر است امنیت خودروی شما در برابر سرقت در بالاترین سطح تأمین کند. شما می‌توانید برای خرید بهترین دستگاه های جی پی اس و ردیاب ماشین با کارشناسان مجموعه در ارتباط بوده و مشاوره های لازم را برای خرید بهترین محصول دریافت کنید.

 

رادار جی پی اس
رادار جی پی اس

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋