دستگاه تصفیه هوا صنعتی

دستگاه تصفیه هوا صنعتی

کاربرد دستگاه تصفیه هوا صنعتی

دستگاه تصفیه هوا صنعتی برای محیط ها با مساحت بزرگ کاربرد دارد. به این دلیل نام صنعتی به خود گرفته است. از این مدل دستگاه تصفیه هوا می توان برای تصفیه های سوله ها و کارخانه ها و ... استفاده کرد. البته در منازل با زیربنای بزرگ که دستگاه تصفیه هوا خانگی جوابگو نخواهد بود می تواند استفاده گردد.

در داخل دستگاه تصفیه هوا صنعتی هم از موتور و فن های بسیار قدرتمند استفاده می شود. دستگاه تصفیه هوا صنعتی قدرت تصفیه هوا به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و حتی بیشتر از آن را دارند. در محیط های صنعتی و کارخانه ها به راحتی می توان آنها را در مرکز سوله قرار داده و استفاده کرد.

اما کسانی که متراژ منزلشان بالاست و دستگاه تصفیه هوا خانگی توانایی گندزدایی ندارد ، می توانند از مدل صنعتی آن استفاده کنند. به این صورت که می توان آن را در تونل های کولر و یا محفظه دیگر قرار داد تا به دکوراسیون منزل خدشه وارد نشود و زیبایی و لوکس بودن آن را خراب نکند.

فیلتر های استفاده شده در این دستگاه نیز باید در بالاترین کیفیت ممکن هستند. اندازه آنها نیز نسبت به فیلتر های عادی بالاست. چون باید قدرت تصفیه با مساحت های بالای ۱۰۰۰ متر را داشته باشند.

چون اکثر این دستگاه ها برای محیط های صنعتی کاربرد دارند ، ویژگی های بیشتری نیز به آنها افزوده شده اند. به عنوان مثال نوع خاصی از دستگاه تصفیه هوا صنعتی می تواند اکسیژن بیشتری را برای محیط مورد نظر جذب کرده و دی اکسید کربن را دفع کند. برای خرید دستگاه تصفیه هوا روی لینک زیر کلیک کنید.

https://vinteb.com/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%A7/

 

دستگاه تصفیه هوا صنعتی
دستگاه تصفیه هوا صنعتی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋