دستگاه تصفیه هوا صنعتی

دستگاه تصفیه هوا صنعتی

ویژگی های دستگاه تصفیه هوا صنعتی

بر روی نمایشگر دستگاه نیز کنترل کیفیت هوا انجام شده و نمایش داده می شود. در کارخانه هایی که با مواد شیمیایی سروکار دارند همواره کارکنان با بو های نامطبوع دچار مشکل می شوند. با استفاده از دستگاه تصفیه هوا این بو ها به صورت کامل از بین خواهد رفت.

در اکثر طراحی ها تعویض فیلتر های آن بیش از دو سال طول خواهد کشید. و با خیال راحت می توان از آن استفاده کرد. البته زمان فرا رسیدن تعویض فیلتر های دستگاه ، بر روی نمایشگر به استفاده کننده اعلام خواهد شد.

منافذ دستگاه نیز نسبت به دستگاه تصفیه هوای عادی بسته تر بوده و این امر کارایی آن را بالاتر برده است. دستگاه تصفیه هوا برای سالن های کنفرانس و همایش ، ورزشی و ... بسیار مناسب بوده و می تواند هوای این محیط های بسته را ضد عفونی کند.

مکان قرار گیری فیلتر های دستگاه تصفیه هوا بسیار راحت و دم دست بوده و یک فرد عادی نیز بسیار راحت می تواند آن را تعویض کند. طراحی آن به گونه ای است که مصرف انرژی در آن بسیار کم بوده و با وجود قوی بودن دستگاه صدای کمی دارد و در محیط های اجتماعی به دلیل وجود صدا های دیگر عملا صدایی از دستگاه تصفیه هوا شنیده نمی شود.

این دستگاه را نیز مانند سایر دستگاه های تصفیه هوا می توان  از شرکت های معتبر اینترنتی خریداری کرد. فقط دقت کنید دستگاهی بسیار معتبر است که استاندارد های کشور های اروپایی را داشته باشد. و هنگام خرید حتما برای محصول خود ضمانت نامه دریافت کنید.

 

دستگاه تصفیه هوا صنعتی
دستگاه تصفیه هوا صنعتی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋