pt155kd2t3

pt155kd2t3

معرفی نرم افزار کاموندا

نرم افزار کاموندا

امروزه اکثر کسب و کار ها وابسته به نرم افزار هایی برای مواردی همچون حسابداری ، مدیریت و … هستند ! شما هم اگر کسب و کار بزرگ و یا نسبتا بزرگی دارید امکان ندارد که بدون استفاده از نرم افزار خاصی فرآیند های کاری کسب و کارتان را مدیریت کنید.

یکی از نرم افزار هایی که امروزه به کمک کسب و کار های زیادی آمده نرم افزار کاموندا است. در ادامه برای معرفی جامع این نرم افزار با ما همراه باشید !

زیرساخت نرم افزار کاموندا


هر نرم افزاری زیر ساخت خود را در بر می‌گیرد. زیرساختهای اصلی این نرم افزار نیز یک موتور پردازشی است که شما می‌توانید شامل یک کتابخانه جاوا آن را در نظر بگیرید. هسته این موتور POJO است و وزن بسیار سبکی دارد؛ همچنین برای ماندگاری هر چه بیشتر از پایگاه داده رابطه‌ای می‌توان استفاده کرد. برای ادغام اسپرینگ این نرم افزار نیز چهارچوب اصلی خود را دارد و به ادغام CDI / JavaEE می‌پردازد؛ همچنین نرم افزار از مدل‌سازهای CamundaModeler و bpmn.io استفاده می‌کند.


استاندارد نرم افزار کاموندا


کموندا یک نرم افزار برتر خودکارسازی و نظارت بر توسعه کسب‌وکار است. رابطی که در این نرم افزار وجود دارد، باعث شده است که نرم افزار بتواند بسیار کارآمد باشد و سرعت بالایی در روند خود را به نمایش بگذارد. این نرم افزار برای تصویرسازی خطاها می‌تواند یک گزینه فوق‌العاده ایده آل باشد. نرم افزار موجود از 3 استاندارد OMG نیز پیروی می‌کند. BPMN (گردش کار)، CMMN (بررسی مورد) و DMN (تصمیم‌گیری) 3 استانداردی است که این نرم افزار از آن پیروی می‌کند. 3 استاندارد گفته شده باعث می‌شود تا عملیات اصلی نرم افزار بسیار منعطف و بر پایه مقیاس‌پذیری ارائه گردد. توانایی مقیاس‌پذیری نرم افزار باعث شده است که بتوان، در داخل گروه‌ها و خوشه‌ها نیز از کارکردهای اصلی که در ادامه به آن می‌پردازیم به صورت واضح استفاده کنیم.

توضیحات جامع این نرم افزار : نرم افزار کاموندا

pt155kd2t3
pt155kd2t3

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋