pt155kd2t3

pt155kd2t3

معرفی جامع نرم افزار کاموندا (جدید 1401)

نرم افزار کاموندا

امروزه اکثر کسب و کار ها وابسته به نرم افزار هایی برای مواردی همچون حسابداری ، مدیریت و … هستند ! شما هم اگر کسب و کار بزرگ و یا نسبتا بزرگی دارید امکان ندارد که بدون استفاده از نرم افزار خاصی فرآیند های کاری کسب و کارتان را مدیریت کنید.

یکی از نرم افزار هایی که امروزه به کمک کسب و کار های زیادی آمده نرم افزار کاموندا است. در ادامه برای معرفی جامع این نرم افزار با ما همراه باشید !

زیرساخت نرم افزار کاموندا


هر نرم افزاری زیر ساخت خود را در بر می‌گیرد. زیرساختهای اصلی این نرم افزار نیز یک موتور پردازشی است که شما می‌توانید شامل یک کتابخانه جاوا آن را در نظر بگیرید. هسته این موتور POJO است و وزن بسیار سبکی دارد؛ همچنین برای ماندگاری هر چه بیشتر از پایگاه داده رابطه‌ای می‌توان استفاده کرد. برای ادغام اسپرینگ این نرم افزار نیز چهارچوب اصلی خود را دارد و به ادغام CDI / JavaEE می‌پردازد؛ همچنین نرم افزار از مدل‌سازهای CamundaModeler و bpmn.io استفاده می‌کند.


استاندارد نرم افزار کاموندا


کاموندا یک نرم افزار برتر خودکارسازی و نظارت بر توسعه کسب‌وکار است. رابطی که در این نرم افزار وجود دارد، باعث شده است که نرم افزار بتواند بسیار کارآمد باشد و سرعت بالایی در روند خود را به نمایش بگذارد. این نرم افزار برای تصویرسازی خطاها می‌تواند یک گزینه فوق‌العاده ایده آل باشد. نرم افزار موجود از 3 استاندارد OMG نیز پیروی می‌کند. BPMN (گردش کار)، CMMN (بررسی مورد) و DMN (تصمیم‌گیری) 3 استانداردی است که این نرم افزار از آن پیروی می‌کند. 3 استاندارد گفته شده باعث می‌شود تا عملیات اصلی نرم افزار بسیار منعطف و بر پایه مقیاس‌پذیری ارائه گردد. توانایی مقیاس‌پذیری نرم افزار باعث شده است که بتوان، در داخل گروه‌ها و خوشه‌ها نیز از کارکردهای اصلی که در ادامه به آن می‌پردازیم به صورت واضح استفاده کنیم.

کارکردهای نرم افزار کاموندا


کارکردهای نرم افزار کاموندا را باید به درستی بشناسید. Workflow Engine همانند یک سرویس RESTمی‌تواند حتی از راه دور مورد استفاده قرار گیرد. حتی شما در برنامه جاوا نیز می‌توانید از Workflow Engine استفاده کنید.
قسمت DMN Decision Engine برای اجرای جدول تصمیم‌گیری در نظر گرفته شده است که به‌صورت یکپارچه با موتور گردش کار هماهنگ شده است. در بخش Modeler شما قادر خواهید بود به سادگی از Camunda Modeler استفاده کنید. نمودارهای فرایندی خود را نیز حتی به‌راحتی می‌توانید ویرایش کنید؛ همچنین برای جدول تصمیم‌گیری DMN می‌توان از این بخش استفاده کرد. Camunda Cockpit یک بخش بسیار مهم برای توسعه‌دهندگان و مدیران است که قادر خواهند بود به تجزیه ‌و تحلیل و همچنین شناسایی مشکلات موردنظر خود بپردازند.

کاربرد کاموندا ( کموندا )


از جمله موارد استفاده رایج از نرمافزار کاموندا میتواند برای مدیریت پرونده‌ها و رویدادهای گوناگون باشد که امروزه بسیاری از شرکتها را ملزم به استفاده از این نرمافزار کاربردی کرده است؛ همچنین برای خودکارسازی‌های قواعدی کسب‌وکار صددرصد این پلتفرم باز یک نیاز اساسی به‌حساب می‌آید.
مدیریت گردش کار به همراه مدیریت گردش کار انسان دو حوزه مهم به شمار می‌آیند که استفاده از نرمافزار کاموندا را به‌صورت رایج به نمایش میگذارند؛ همچنین برای تمامی پروژه‌های تجاری در انواع گوناگون مؤسسات مالی و پردازش مستقیم به‌هیچ‌عنوان نمی‎توان استفاده از این نرمافزار را نادیده گرفت.
توجه داشته باشید که این نرم افزار متن‌باز در حقیقت به خاطر متن‌باز بودن خود یک نرم افزار رایگان نیست و در نسخه رایگان شما نمی‌توانید از قابلیت‌های بسیار زیادی استفاده کنید. به همین دلیل بهتر است با خریداری نسخه اصلی، فرآیند پشتیبانی از فایل‌ها و مدلسازی را در شرکت خود به ساده‌ترین شکل ممکن آغاز کنید. شاید برای برخی از کاربران هزینه خرید این نرم افزار کمی بالا باشد، اما حقیقتاً فضای کاربر پسند آن و مزایایی که دارد صددرصد می‌تواند هر شرکت و موسسه‌ای را نسبت به استفاده از این نرمافزار راضی نگه دارد .

ویژگی‌ های نرم افزار کموندا

شما برای درک هرچه بهتر نرم افزار کاموندا باید با ویژگی‌های اصلی آن آشنایی هرچند مختصر و مفیدی داشته باشید. یکی از ویژگی‌های اساسی نرم‌افزار می‌تواند مدلسازی و طراحی بسیار آسانی باشدکه کاربر را به استفاده ترغیب کند؛ همچنین قیمت این نرم‌افزار با توجه به نیازمندی‌هایی که شما دارید در اندازه‌های متفاوت عملیات‌های خود را ارائه می‌دهد.
نکته بعدی توجه به این موضوع است که می‌تواند با توجه به نوع خودکارسازی، وظایف را زمان‌بندی کند. همین زمان‌بندی یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فردی به شمار می‌آید که برای کسب‌وکارهای گوناگون بسیار مهم است. نرم افزار کموندا دارای یک موتور هوشمند است که می‌تواند فرایند کسب و کار را برای رسیدن به یک نتیجه عالی و ایده آل بهینه‌سازی کند. البته موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ چراکه مدیریت گردش کار نیز این اختیار را برای مدیران فراهم می‌کند تا طراحی خود را از طریق سیستم به راحتی نظاره کنند. صد درصد مدیریت رویداد و گردش کار به توسعه هرچه بیشتر نرم‌افزار کمک می‌کند و رویدادها از قبل برنامه‌ریزی‌شده می‌تواند مدیریت را آسان‌تر کند. خروجی اتوماسیون این نرم افزار به دلیل مقیاس‌پذیری و عملکرد قابل قبولی که دارد، یک خارجی بهبود یافته است که صددرصد می‌تواند شما را از انتخاب این پلتفرم راضی نگه دارد.

توانایی اجرای سریع transaction

نرم‌افزاری همچون کموندا می‌تواند تعداد بسیار بالایی transaction را در زمانی کوتاه به مرحله اجرا دربیاورد. به‌گونه‌ای که شما خروجی نرم افزار را می‌توانید ۲۰ برآورد بیشتر از نرم‌افزارهای مشابه خود در نظر بگیرید. طبق تحقیقات به‌دست‌آمده بسیاری از مشتریانی که از این نرم افزار استفاده می‌کنند نرم افزار را برای انجام transaction با تکرار و تعداد بالا بسیار مناسب می‌دانند.

pt155kd2t3
pt155kd2t3

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
ayda
عالی ممنونم
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋