pigot33241

pigot33241

توسط ۱ نفر دنبال می شود

پرفروش ترین مارک های روغن موتورهای ایرانی و خارجی

در گذشته های دور موتورهای اولیه ساختار ساده و توان خروجی نسبتا کمی داشتند. به همین دلیل در آن زمان از روغن موتور فقط برای روانکاری اجزای داخل موتور استفاده می شد، اما با پیشرفت تکنولوژی و ساخت موتورهای قدرتمند و مدرن، روغن موتور پیشرفت کرد و توانست با جلوگیری از سایش از لغزش بین اجزای موتور جلوگیری کند. آنها همچنین زنگ زدگی، خنک کننده، جذب لجن و غیره را انجام می دهند.

 

امروزه همزمان با رشد روزافزون شرکت های خودروسازی در جهان، تعداد شرکت های تولید روغن موتور نیز رو به افزایش است و هر یک از آنها با تولید هر چه بیشتر روغن موتورهای متفاوت، سعی در جذب خریداران بیشتر و سهم بیشتری از بازار دارند.

در چنین بازاری که بیش از 10 برند مختلف روغن موتور حضور دارند و برای تولید بهترین روغن موتور با هم رقابت می کنند، نیاز به راهنمای جامع خرید روغن موتور بیش از پیش احساس می شود.

مارک روغن موتور توتال

مارک روغن موتور

کل S.A. او بیش از 90 سال در فرانسه کار کرده است. توتال یکی از 7 شرکت نفتی برتر جهان است و در تمامی جنبه های صنعت نفت و گاز از تولید نفت خام گرفته تا نفت و روانکارها فعالیت می کند. علاوه بر این، توتال دارای صنایع دارویی است. توتال پیش از این در صنعت نفت و گاز ایران سرمایه گذاری کرده بود و محصولات این شرکت فرانسوی در کشورمان شناخته شده است.

بسیاری از مدل های داخلی مانند پژو ویژه با روغن موتور توتال فرانسوی سازگار هستند. روغن موتورهای معمولی در چندین دسته مختلف برای کاربردهای خاص تولید می شوند.

این روغن ها با فناوری توتال تولید می شوند تا دوام را به حداکثر برسانند و از خودرو در هنگام رانندگی محافظت کنند. روغن‌های ART از موتورها در دماهای بسیار بالا و پایین محافظت می‌کنند، مصرف سوخت را تا 4 درصد بهبود و کاهش می‌دهند و تا 74 درصد از سایش مکانیکی قطعات جلوگیری می‌کنند.

روغن های موتور توتال کوارتز به پنج مدل 9000، 7000، 5000، 3000 و سری INEO کوارتز 9000 تقسیم می شوند، بهترین روغن موتورهای مصنوعی توتال با ماندگاری بالا و انعطاف پذیری طولانی مدت هستند. سری 7000 نیز مصنوعی است و عمر متوسط ​​و عملکرد عالی در تمیز نگه داشتن موتور دارد.

گریدهای روغن موتور کوارتز 5000 و 3000 است و بیشتر در خودروهای قدیمی استفاده می شود. روغن های سری کوارتز INEO برای خودروهای دیزلی طراحی شده اند و همچنین با فیلترهای ذرات در اروپا سازگار هستند.

تمامی محصولات با مواد اولیه مرغوب و مواد ویژه ساخته شده اند و مورد تایید بسیاری از خودروسازان اروپایی و فرانسوی قرار گرفته اند. هنگام خرید روغن موتور توتال به دنبال برچسب کوارتز و ART روی جعبه باشید. روغن‌های ART نسبت به سایر محصولات کوارتز خام گران‌تر هستند و با برند Total Technology تمیز می‌شوند.

مارک روغن موتور کاسترول

مارک روغن موتور کاسترول

کاسترول یکی از تولید کنندگان پیشرو روان کننده ها و روان کننده ها در جهان است که توسط بسیاری از شرکت های تولیدی مانند شرکت های خودروسازی، هواپیما و کشتی سازی و همچنین برای کاربردهای صنعتی استفاده می شود.

این شرکت روغن موتور را برای استفاده در موتورهای دو زمانه، چهار زمانه، بنزینی و دیزلی تولید می کند. محصولات این شرکت شامل مایعات گیربکس اتوماتیک و مکانیکی، روغن های زنجیر، واکس، ضدیخ، مایعات هیدرولیک، روغن ترمز، روان کننده ها و پاک کننده ها از سازندگان بزرگی مانند آئودی، فورد، هوندا، ولوو، سیات، فلکس واگن و من توسط این شرکت می باشد. .

مارک روغن موتور لیکومولی

مارک روغن موتور لیکومولی
مارک روغن موتور لیکومولی

لیکومولی یکی از برترین شرکت های تولید کننده روغن های صنعتی جهانی در بازار جهانی است. این برند روغن موتور به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود به انتخاب اول بسیاری از افراد برای نگهداری صحیح از موتور خودروی خود تبدیل شده است.

روغن موتور لیکوولی دارای چهار فصل است و در تمام طول سال بدون توجه به آب و هوا قابل استفاده است. علاوه بر این، این روغن ها به دلیل گستره ویسکوزیته بالا در هوای بسیار گرم و بسیار سرد به خوبی عمل می کنند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصولات عدم نیاز مکرر به تعویض روغن و امکان استفاده در موتورهای با کارایی بالا، جامد و با کارایی بالا می باشد.

این روغن ها با الاستومرها سازگار بوده و استحکام آب بندی ها را حفظ می کنند. در عین حال از نشت روغن یا روغن کاری موتور جلوگیری می کنند. با استفاده از روغن موتور لیکو مولی می توانید از ایجاد رسوبات مخرب در موتور خودرو جلوگیری کنید. این روغن ها همچنین قدرت تمیز کردن و اصلاح موتور را دارند و در نتیجه عمر موتور را افزایش داده و عملکرد موتور را بهبود می بخشند.

روغن کاری سریع هنگام کار در هوای سرد از فرسایش موتور در هنگام راه اندازی و گرم شدن بیش از حد جلوگیری می کند. همچنین قدرت روغن کاری بالا و پوشش مناسب قطعات موتور از دیگر ویژگی های روغن موتور لیکومول است که باعث کاهش مصرف سوخت و قدرت موتور می شود. روغن های لایکومول به روش های کاملا مصنوعی تولید می شوند و برای خودروهای با دو سوخت گازوئیل و بنزین مناسب هستند.

مارک روغن موتور بهران

بهران

شرکت نفت بهران یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان فرآورده های نفتی در ایران است. بهران با بیش از 50 سال سابقه تحقیق و تولید به یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان روان کننده ها و فرآورده های روغنی و غیرنفتی در ایران تبدیل شده است.

شرکت نفت بهران تا سال 1370 با نام پالایش نفت تهران فعالیت می کرد و از آن زمان با نام بهران شناخته می شود. دریافت نشان واحد آزمایشی صنعتی تهران در سال 1395 نشان از کیفیت بالای محصولات شرکت بهران دارد.

مارک روغن موتور اسپیدی

اسپیدی

بهران یکی از قدیمی ترین شرکت های نفتی ایران است که بیش از 50 سال در زمینه تحقیق و تولید فرآورده های نفتی فعالیت دارد. شرکت بهران تا سال 1370 با نام پالایش نفت بهران فعالیت می کرد.

بهران به دلیل سابقه طولانی در بازار روانکارها و فرآورده های نفتی به یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین برندهای روغن موتور ایرانی تبدیل شده است. این سابقه طولانی و کیفیت مطلوب محصولات، بحرین را به جایگاه ثابتی در فهرست بهترین برندهای روغن موتور ایران تبدیل کرده است.

مارک روغن موتور ایرانول

ایرانول

امروزه سوخت یکی از ملزومات زندگی بشر است زیرا امروزه مردم به ماشین آلات و ابزارهایی نیاز دارند که بتوانند برای انجام کارهای روزمره از آنها استفاده کنند. استفاده از این ماشین ها و تجهیزات به روان کننده ها و محصولات مشابه برای بهبود و افزایش عملکرد و دوام آنها نیاز دارد.

روغن برند ایرانول یکی از برندهای ایرانی است که می توانید با خیال راحت محصولات آن را در زمینه سوخت، روان کننده و فرآورده های تجاری تهیه کنید.

شرکت نفت ایرانول یکی از بزرگترین تولیدکنندگان روان کننده ها و فرآورده های نفتی در ایران است که در 10 آذر 1381 تاسیس شد. شرکت نفت ایرانول در حال حاضر در سه بخش پالایش نفت تهران، پالایش نفت آبادان و مجتمع ظروف و بسته بندی فعالیت می کند. شرکت نفت ایرانول یک شرکت خصوصی است که سهام آن در سال 1391 در بورس عرضه شد.

ایرانول با بکارگیری متخصصان و تشکل های حرفه ای در کشور تلاش می کند تا با تولید محصولات با کیفیت به موفقیت سهامداران این شرکت دست یابد. برند ایرانول همواره تلاش کرده تا با استفاده از دانش و فناوری روز رضایت مشتریان خود را جلب کند. محصولات با برند ایرانول بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی تولید می شوند.

مارک روغن موتور پترونول

پترونول

روان کننده های پترونول حاصل 45 سال تلاش و تجربه موسس شرکت روانپزشکی آذر می باشد. هم اکنون با همکاری تیمی از مشاوران، کارشناسان، تکنسین ها و مهندسان کشورهای آلمان، کانادا، ترکیه و ایران با استفاده از آخرین استانداردهای روز دنیا و با استفاده از بهترین سوخت (قطعات یک، دو، سه) و روغن های مصنوعی. اینها رایج ترین چیزها هستند.

ساختمان‌های مدرن مدرن‌ترین ساختمان‌های دنیا هستند و به بهترین یراق آلات و لوازم جانبی مطابق با تکنولوژی آلمان مجهز شده‌اند. روان کننده های پترونول با بهترین مواد روز بسته بندی و بسته بندی می شوند تا اعتماد، اطمینان و توجه مشتریان را تضمین کنند.

https://biknik.ir/bartarin-engine-oil/

pigot33241
pigot33241

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋