ahmadreza

ahmadreza

ahmadreza
توسط ۱ نفر دنبال می شود

بهترین مارک و مدل جاروبرقی ایرانی و خارجی ارزان قیمت و خرید

نظافت منزل با جاروبرقی نه تنها باعث شادابی و طراوت روحیه می شود، بلکه باعث صرفه جویی در وقت و کمک به میزبانان می شود. نظافت منزل با بهترین جاروبرقی ایرانی بسیار راحت و ساده است و می توان خانه را در کمترین زمان ممکن برقی کرد.

خرید کالای با کیفیت به ما این حس خوب را می دهد که پول خود را به بهترین نحو خرج کرده ایم. قیمت برندهای معروف خارجی مانند بوش، ال جی یا سامسونگ بسیار بالاتر از سطح سبد خرید ماست. این موضوع باعث شد که به اطرافمان نگاه کنیم و به دنبال بهترین برندهای جاروبرقی ایرانی باشیم.

بهترین مارک و مدل جاروبرقی ایرانی کدام است؟

  • مارک جاروبرقی ایرانی امرسان Emersun
  • مارک جاروبرقی ایرانی پارس خزر Pars Khazar
  • مارک جاروبرقی ایرانی تولیپس Tulips
  • مارک جاروبرقی ایرانی فکر Fakir
  • مارک جاروبرقی ایرانی پاکشوما Pakshoma
  • مارک جاروبرقی ایرانی سپاهان جارو sepahan jarow

راهنمای خرید جاروبرقی ایرانی

 

توان موتور

عملکرد جاروبرقی به شدت به قدرت موتور بستگی دارد. بنابراین یکی از مهمترین فاکتورها در خرید جاروبرقی، قدرت موتور است. هر چه قدرت بالاتر باشد، پاک کننده نور قوی تر است. توان موتور از 1700 تا 2000 وات برای استفاده خوب کافی است.

دسته ارگونومیک

بسیاری از پاک کننده ها از طرح های ارگونومیک خاصی برای استفاده صحیح از پاک کننده استفاده می کنند. برخی از جاروبرقی‌های جعبه دارای مجموعه تلسکوپی هستند که به کاربران اجازه می‌دهد تا دسته را در صورت نیاز کوتاه یا بلندتر کنند.

این به کاربر این امکان را می دهد که با توجه به نیاز خود سایز مناسب را انتخاب کند و در نهایت فشاری که باعث سهولت استفاده از ماشین لباسشویی می شود را کاهش می دهد.

وزن جاروبرقی ایرانی

برخی از پاک کننده ها وزنه ها یا لوله های سنگینی دارند که تمیز کردن را دشوار و خسته کننده می کند و می تواند به دست ها، کمر و سایر قسمت های بدن شما آسیب برساند. بنابراین در هنگام خرید باید به وزن جاروبرقی توجه کرد.

ابعاد سری جاروبرقی

جاروبرقی های مختلف به روش های مختلفی ساخته می شوند. جاروهای کوچکتر از این نوع وقتی در فضاهای تنگ مانند زیر صندلی ها و میزهای ناهارخوری استفاده می شوند، تطبیق پذیرتر هستند. در واقع مدل هایی با لیست بزرگتر در مقیاس بزرگتر برای مناطق بزرگتر استفاده می شوند که باعث افزایش سرعت جارو می شود. شما می توانید این را با توجه به نیاز خود در نظر بگیرید.

قدرت مکش

مکش بالا هنگام تمیز کردن فرش از تمیز کردن کف های سخت مانند سرامیک ها اهمیت بیشتری دارد. هنگامی که فرش ضخیم است، به سختی می کشد تا گرد و غبار و زباله از ریشه و اعماق فرش پاک شود.

اگر فرش سبک تا متوسط ​​دارید، جاروبرقی تاثیری نخواهد داشت. اما اگر از قالی‌های کم پشت به سمت فرش‌های ضخیم یا ضخیم حرکت می‌کنید، تنظیم مکش و تنظیم مکش مهم است و باید طول و مکش جارو را طوری تنظیم کنید که برای جارو کردن فرش‌های ضخیم مشکلی نداشته باشید. اگر فرش های بسیار ضخیم دارید، بهترین انتخاب استفاده از جاروبرقی جعبه ای با مکش قوی است.

اکثر مدل ها به شما امکان تنظیم سطح قدرت مکش را می دهند. این امر باعث انعطاف پذیری در تمیز کردن مواردی مانند فرش های ضخیم، موکت ها و پرده های ظریف می شود. مدل‌های گران‌تر دارای کنترل‌های مکش خودکار هستند که می‌توانند ضخامت الیاف فرش را تشخیص دهند و جریان هوا را برای عملکرد بهینه تنظیم کنند.

جاروبرقی کیسه ای یا بدون کیسه

برخی از افراد نگران این هستند که آیا کیسه جاروبرقی دارند یا نه. همه طرفداران و مخالفانی دارند. یکی از ویژگی های جاروبرقی کیسه ای قابلیت تعویض جعبه در هنگام پر شدن آن می باشد که البته در نهایت سود بیشتری را نصیب مصرف کننده می کند. به همین دلیل پاک کننده های بدون کیسه را می توان منبعی برای صرفه جویی در زمان و هزینه در نظر گرفت.

از طرفی تعویض فیلتر جاروبرقی های بدون کیسه هزینه ای است که بر مردم پوشیده می ماند زیرا این نوع پاک کننده ها دارای فیلترهای سخت و مقاومت بسیار کمی در برابر گرد و غبار هستند و به مرور زمان کارایی خود را از دست می دهند. باید تمیز شود با گذشت زمان یا در صورت امکان تعویض کنید.

میزان سروصدا

صدای جاروبرقی بسته به مدل متفاوت است. به طور کلی جعبه پاک کن ها به دلیل حجم بالاتر صدای کمتری نسبت به جاروبرقی تولید می کنند. به طور کلی با افزایش قیمت جاروبرقی ها صدای آنها نیز کاهش می یابد.

کیفیت برس ها

یک جاروبرقی خوب به برس نیاز دارد تا خز حیوانات خانگی و هر چیز دیگری را از روی فرش و داخل جاروبرقی بکشد. مهمتر از همه، آنها باید این کار را بدون شانه کردن موهای حیوانات خانگی یا زباله های کوچک انجام دهند و فرش ها را کاملا تمیز کنند.

همچنین، اگر کفپوش های چوبی سخت دارید، می توانید هنگام جابجایی بین رنگ های کف، برس ها را مسدود کنید. زیرا آنها می توانند خراش دهند.

 

 

ahmadreza
ahmadreza ahmadreza

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋