اصغر زارعی

اصغر زارعی

من اصغر ام عاشق ابزارآلات و کار های فنی

پرفروش ترین شیر حمام استاندارد و با کیفیت

حمام معمولاً مکانی برای الهام و کنسرت های بداهه است! شیر حمام یکی از مهمترین امکانات این اتاق کوچک و مهم در خانه است. برخی برآوردها نشان می دهد که یک فرد معمولی 6 ماه را در وان حمام می گذراند. البته ، از آنجا که تمام این زمان در یک مکان صرف نمی شود ، قابل مشاهده نیست و به نظر نمی رسد یک کار بزرگ باشد.

علاوه بر این ، عادات سلامتی و زیبایی زنان می تواند باعث شود آنها زمان بیشتری را در حمام بگذرانند. به همین دلیل مهم است که بهترین شیر آب حمام را به عنوان یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی انتخاب کنید. با مطالعه نکات موجود در این راهنمای جامع خرید شیر آب حمام ، می توانید بهترین شیر دوش را انتخاب کنید.

 

برای انتخاب بهترین شیر آب حمام در ایران ، باید هدف و مکانیسم ، ضمانت ، مواد و زیبایی انواع شیرهای دوش را به طور جامع در نظر بگیریم. شیرهای حمام دارای انواع مختلفی از شیر حمام حمام کلاسیک و میله های کشویی هستند که هر کدام را می توان در داخل یا روی سطح نصب کرد.

اخیراً انواع شیر آب حمام دیجیتالی و هوشمند در بازار معرفی شده اند! راهنمای خرید شیر آب حمام می تواند همه عوامل مهم را در یک لیست خلاصه کند تا به شما در انتخاب سریع و دقیق کمک کند.

پرفروش ترین شیر حمام استاندارد و با کیفیت

شیر حمام ایرسا مدل spain

 

۵۸۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

شیر حمام مدل آردا

 

۲۵۷,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

شیر حمام الناز مدل A1

 

۳۸۲,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

شیر حمام سیتکو مدل 110

 

۴۱۸,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

شیر حمام مدل ریو

 

۲۶۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

شیر حمام شودر مدل شارپ

 

۱,۱۵۵,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

شیر حمام سیتکو مدل 200

 

۴۸۵,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

شیر حمام کسری مدل سانا

 

۵۱۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

شیر حمام عماد مدل P.P

 

۲۶۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

شیر حمام مدل آریا

 

۲۵۶,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

شیر حمام قیصر مدل t1

 

۵۷۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

شیر حمام رادو مدل موج

 

۲۸۱,۶۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

شیر حمام مدل آبرو

 

۲۳۹,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

شیر حمام پادرا مدل Wh-KR

 

۳۶۰,۰۰۰ تـومـان

 

تـومـان

مشخصات و خرید آنلاین

 

راهنمای خرید شیر حمام استاندارد و با کیفیت

شیرهای استاندارد یکی از مهمترین لوازم خانگی هستند. برخی عوامل مانند زیبایی و ضمانت معتبر دریچه های با کیفیت را می توان در زمان خرید ارزیابی کرد. اما مسائلی مانند کیفیت و استانداردسازی مواد اولیه مورد استفاده در ساخت شیر حمام نیاز به مطالعه بیشتری دارد. در اینجا 11 فاکتور مهم را که هنگام تهیه سوپاپ باید در نظر داشته باشید آورده ایم.

راهنمای خرید سوپاپ با ارائه لیستی از نکات مهم برای انتخاب شیر حمام استاندارد و با کیفیت ، فرآیند خرید را ساده می کند. علاوه بر قیمت شیر حمام ، نوع روکش ، زیبایی ، دوام و جنس شیر حمام ، عواملی مانند گارانتی شیر حمام و استفاده از شیر حمام نیز در تصمیم گیری تاثیرگذار است. همچنین توجه به امکان نصب آسان شیر حمام می تواند درد نصب را کاهش دهد.

جنس شیر حمام استاندارد

همانطور که در مراحل ساخت شیر حمام مطالعه شده است ، مواد اولیه اکثر شیر حمام موجود در بازار شمش برنج است که طبق اعلام سازمان استاندارد ایران تقریباً 58 تا 60 درصد مس و مابقی روی و ناخالصی است. میزان سرب در این آلیاژ نباید بیش از 2.5 درصد باشد زیرا برای سلامتی مضر است.

علاوه بر کیفیت مواد اولیه شیر حمام ، مواد مصرفی و قطعات مورد استفاده در داخل شیر نیز باید دارای الزامات فنی استاندارد باشد. به عنوان مثال ، شیرها ، مهر و موم و پیچ و مهره های مورد استفاده در بالاترین کیفیت شیرها نیز باید دارای استاندارد لازم باشند.

هندلینگ خوب یکی دیگر از مواردی است که تأثیر آن بر کیفیت سوپاپ را در دراز مدت نشان می دهد. به عنوان مثال ، در شیرهای اهرمی ، محل کارتریج باید کاملاً صاف باشد ، که گاهی به دلیل کندی ابزار تراش و تیز شدن چندین بار آن ، این صندلی به یک مخروط نامرئی تبدیل می شود ، که بر عمر آب بندی کارتریج تأثیر می گذارد.

قیمت شیر حمام استاندارد از ارزان تا لوکس

در دنیای بسیار رقابتی امروز ، مدلها و قیمت شیر حمام بسیار متنوع هستند. با انجام تحقیقات کافی می توانید قیمت شیر حمام ارزان قیمت را با شیر حمام لوکس چه در فروشگاه های آنلاین شیر حمام و چه در بازار مقایسه کنید.

برای خرید مجموعه ای از سوپاپ های ارزان قیمت و استاندارد با گارانتی معتبر ، بهتر است به طور متوسط حداقل 2،000،000 تن را کنار بگذارید. شاید بتوانید با هزینه کمتری شیر حمام با ظاهر خوب پیدا کنید ، اما اگر ضمانت ندارید ، کیفیت این سوپاپ ها پایین است و مشکلات احتمالی تعویض و تعمیر آنها در آینده بسیار زیاد است.

زیبایی و طراحی خاص شیر حمام با کیفیت

دکوراسیون منزل منعکس کننده سبک خاص شماست. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند از مدل های معمول موجود در بازار فاصله بگیرند ، بهتر است قبل از خرید در مورد مدل های سوپاپ لوکس با کیفیت و خاص تحقیقات کافی انجام دهید.

برای اطمینان از کیفیت روکش و ضخامت مناسب لایه های شیر حمام با کیفیت بالا و نیکل و روکش کروم ، آزمایش هایی مانند نمک پاشی و برش عرضی سوپاپ ها انجام می شود. تا آنجا که ممکن است ، مطمئن شوید که دریچه های مورد نظر شما این آزمایش ها را پشت سر گذاشته اند.

یکی از عواملی که مشاهده آن آسان تر است ، کیفیت بالای سوپاپ ها است. اگر به سطح دریچه در نور مناسب نگاه کنید ، نباید "موجی" روی آن وجود داشته باشد. در غیر این صورت ، پرداخت سوپاپ به اندازه کافی دقیق نبود.

مصرف بهینه آب (بدون کاهش فشار آب)

 

 

با توجه به شرایط کنونی و بحران کم آبی در ایران ، شیرهای بی کیفیت ایرانی با کیفیت پایین می توانند نقش مهمی در حفظ منابع داشته باشند. مهمترین عامل در کاهش مصرف آب در شیر حمام هواده است که می تواند تا 90٪ صرفه جویی کند. علاوه بر صرفه جویی ، با ایجاد فشار مناسب و پاشیدن آب بر روی سطح بزرگتر ، کاهش میزان آب مصرفی ، سهولت و لذت شستشو را افزایش می دهد.

عامل دیگر استفاده از کارتریج سوپاپ اهرمی کم مصرف ، مانند کارتریج 25 است. تخلیه این نوع کارتریج حدود 14 لیتر در دقیقه است که در مقایسه با تخلیه 22 لیتر در دقیقه کارتریج های معمولی ، صرفه جویی قابل توجهی ایجاد می کند. به بنابراین هنگام خرید شیر حمام اهرمی استاندارد ، به مصرف کم شیر حمام مورد نظر خود توجه کنید.

دوام شیر حمام استاندارد

نسل جدید شیرهای اهرمی استاندارد با کارتریج های سرامیکی ، مشکلات آب بندی را حتی در دراز مدت تقریباً به صفر رسانده است. اگر می خواهید مطمئن شوید که دریچه های شما چکیده نمی شوند ، سوپاپ هایی با کارتریج سرامیکی بگیرید. شیرهای دیگر معمولاً چندین سال تمام نمی شوند ، اما اعتبار آنها با دوام کارتریج های سرامیکی قابل مقایسه نیست.

سهولت کاربرد

دریچه های اهرمی با مخلوط کردن آب سرد و گرم فضای کمتری را اشغال می کنند و با استفاده از دسته ای فشار و دمای آب را تنظیم می کنند. همچنین می توانید دسته سوپاپ اهرمی را در دمای دلخواه تنظیم کرده و دفعه بعد شیر آب را با همان تنظیمات باز کنید. بهتر است در علم ماشین ظرفشویی یک دریچه مناسب نصب کنید تا در حین شستشوی ظروف آسانتر به آب کمتری نیاز داشته باشید.

نوع آبکاری و رنگ شیر حمام

طبق این راهنمای خرید شیر حمام ، شیرهای استاندارد را انتخاب کنید که با رنگ کلی دکوراسیون آشپزخانه و سرویس بهداشتی مطابقت داشته باشد ، مانند رنگ کابینت. اگر می خواهید دکوراسیون را تغییر دهید ، دستان شما برای انتخاب رنگ شیر حمام بازتر است. انواع روکش شیر عبارتند از: کروم ، نیکل ، برنز و موارد دیگر. همه این کاشی ها با دوام هستند و ظاهر زیبا خود را برای سالها حفظ می کنند ، اما برخی از آنها دوام بیشتری دارند.

شیرهای کروم پرکاربردترین و با کیفیت ترین شیر حمام هستند و مقاومت خوبی دارند.
آبکاری نیکل معمولاً تحت عناوین "خراش" ، فولاد ضد زنگ و پوسته به بازار عرضه می شود و براقیت کمتری دارد. آنها همچنین بادوام هستند ، اما می توانند لکه های آب و اثر انگشت بیشتری روی آنها نشان دهند ، بنابراین یک لایه لاک برای دوام آنها استفاده کنید.

همچنین تذهیب (روش PVD) ، سفید و مشکی با استفاده از فناوری الکترواستاتیک به فروش می رسد و برای دکوراسیون های مینیمال و خاص انتخابی ایده آل است.

ارتفاع علم (علمک) شیر حمام روشویی و ظرفشویی استاندارد

انواع مختلف علم شیر حمام دارای ارتفاع و محدوده یا محدوده متفاوتی هستند. هنگام خرید شیر حمام و سینک ظرفشویی ، باید مجموع عواملی مانند ارتفاع ، محدوده دسترسی و عمق و تعداد سینک ها را در نظر بگیرید.
اگر سینک ظرفشویی شما بزرگ است ، شیرهای کم برد ممکن است دسترسی کافی نداشته باشند و شما بخواهید از شیر آب قابل حمل یا شیر آب فنری استفاده کنید. اگر سینک ظرفشویی شما کوچک است ، یک شیر آب وسیع می تواند آب را از سینک خارج کند و بهتر است دریچه های اهرم را به خوبی بشناسید.
عمق سینک ظرفشویی بر ارتفاع ایده آل دریچه ها نیز تأثیر می گذارد. اگر عمق سینک ظرفشویی شما کم باشد ، دریچه های بلند می توانند فاصله مناسبی را برای شستشو فراهم کنند ، اما به دلیل شتاب بیشتر آب و عمق کمتر سینک ظرفشویی ، قطرات آب پس از برخورد با سطح سینک ترکیده می شوند.
همچنین ، اگر یک سینک دوگانه دارید ، ارتفاع کم و محدوده دسترسی ممکن است برای رسیدن به هر دو کاسه کافی نباشد. در این مورد ، شیرهای ماشین ظرفشویی شاوری انتخاب بهتری هستند.
اگر قفسه ای بالای سینک ظرفشویی دارید ، بهتر است مدل را بر اساس ارتفاع سینک ظرفشویی و ماشین ظرفشویی ، با دانستن فاصله بین سینک ظرفشویی و قفسه انتخاب کنید.

نصب آسان و بی دردسر شیر حمام استاندارد

 

قابلیت نصب آسان شیر حمام به ویژه برای شرکت های آب و برق ، نصاب و کسانی که می خواهند سوپاپ را در خانه نصب کنند بسیار مهم است. همچنین ممکن است هنگام نصب شیرها با تعداد زیادی پیچ و مهره برخورد کرده باشید. یکی از مواردی که توجه به آن اهمیت ندارد ، امکان نصب آسان است ، مانند شیرهای کاویان برای سهولت در نصب شیر حمام و امکان این امر توسط افراد با حداقل دانش فنی ، در عوض این پیچ و مهره ها را برش دهید. قطعه ای به نام مشت که شبیه یک ماشین لباسشویی بزرگ است. با استفاده از این قطعه ، شیر را می توان به راحتی و به صورت دستی در محل خود محکم کرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش از دیگر مواردی است که هنگام خرید شیر حمام استاندارد باید به آن توجه داشته باشید. حتی شیرهای استاندارد ارزان قیمت با کیفیت مورد نظر هنگام خرید باید دارای ضمانت نامه امضا شده و تاریخ معتبر باشند. بهتر است از مدت زمان گارانتی که مربوط به تحویل قطعات بعد از دوره گارانتی است اطمینان حاصل کنید.

آشنایی با انواع شیر حمام و کاربرد آن ها

با پیشرفت فناوری ، انواع اهرم ها تولید می شوند و تحویل داده می شوند ، کلاسیک ، چشم ، پدالی ، هوشمند ، دیجیتال و دیگر. علاوه بر این ، انواع مختلفی از شیرهای توکار و سطحی از نظر محل نصب در بازار وجود دارد. شیر حمام شاواری ، شیر حمام دو منظوره ، چشمه ها و پایه های بلند و ... همچنین انتخاب شیر حمام مناسب را پیچیده می کند. شیر حمام برای انواع شیر حمام ، کاربردها ، معایب و مزایای انواع مختلف شیر حمام. به عنوان مثال ، شیر ماشین ظرفشویی فنری دارای بالاترین سطح دانش در بین انواع شیرهای ماشین ظرفشویی است ، اما شیر ماشین ظرفشویی شاوری می تواند تمام سینک ظرفشویی را با شلنگ بلند خود بپوشاند. قبل از خرید شیر حمام ، حتماً در مورد کاربرد مورد نظر خود تصمیم بگیرید تا بتوانید مناسب ترین شیر حمام را خریداری کنید.

ابزار فروشی بیک نیک

 

 

اصغر زارعی
اصغر زارعی من اصغر ام عاشق ابزارآلات و کار های فنی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋