permon med

permon med

لاغری با دستگاه کرایولیپولیز 360

امروزه با تغییر سبک زندگی افراد ، اضافه وزن و چاقی یکی از مشکلات شایع بسیاری از افراد است که به دنبال راه حلی مناسب و اثربخش برای درمان آن هستند . روش های جراحی به دلیل درد و عوارض و خطراتی که دارند برای بسیاری از افراد گزینه مناسبی نیستند. دستگاه ها و تکنولوژی های لاغری مختلف می توانند به این دسته از افراد کمک شایانی نمایند. به همین دلیل امروزه اکثر کلینیک های زیبایی به دنبال یک دستگاه تخصصی و چندکاره لاغری هستند که بتوانند به این دسته از مراجعین خود ، خدمات لاغری ارائه دهند. در بین تکنولوژی های مختلف لاغری ، دستگاه کرایولیپولیز 360 ، یکی از بهترین و محبوب ترین دستگاه های دنیا می باشد که امتیازات ویژه فراوانی دارد. امکان درمان ترکیبی لاغری با تکنولوژی های مختلف و 9 هندل مختلف کرایو، کویتیشن ،RF و لیزر لاغری ، انجماد بافت در دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد با هندل کرایو و اندیکاسیون های متعدد مثل لاغری و رفع سلولیت در بازو ، ران و شکم و پهلو از مزایای ویژه این دستگاه می باشند. لاغری با دستگاه کرایولیپولیز 360 ، یک روش عالی و جذاب بدون عوارض جانبی خطرناک مثل درد ، عفونت ، خون ریزی و زخم می باشد که پس از درمان نیز هیچ دوره نقاهتی ندارد.

 

  • درمان ترکیبی لاغری با تکنولوژی های مختلف(CRYOLIPOLYSIS، RF ، CAVITATION 40K، LIPO LASER)
  • وجود 9 هندل مختلف کرایو، کویتیشن ،RF و لیزر لاغری
  • انجماد در دمای منفی ۱۰ درجه سانتیگراد تا گرمایش مثبت ۴۵ درجه سانتیگراد،
  • دارای ۴ مد کاری متفاوت که در آن می توان پارامترها را به صورت انعطاف پذیر تنظیم کرد.
  • هندل های کرایو با اندازه های مختلف ۸ عددی متناسب برای نواحی مختلف بدن
  • از بین بردن چربی‌های دور کمر، شکم، پاها، بازوها، پشت و سایر قسمت های بدن( Body Slimming)
  • رفع سلولیت ومشکلات ناشی از سلولیت ( Cellulite Removal)
  • سفت کننده بافتها برای جلوگیری از افتادگی(Skin tightening)
  • تقویت متابولیسم و گردش خون

چرا دستگاه لاغری کرایو لیپولیز

دستگاه  لاغری یکی از بهترین و پر متقاضی ترین دستگاه‌های لاین زیبایی می‌باشد که با اثر بخشی بالا در درمان و لاغری موضعی از طریق فریز کردن چربی تناسب اندام را به راحتی رقم می‌زند.

 

شرکت تجهیزات پزشکی پرمون، وارد‌کننده دستگاه‌های زیبایی از معتبرترین شرکت‌های دنیا است و برای تجهیز کلینیک لاغری، گزینه خوبی است. این شرکت تجهیزات به‌روز و خدمات باکیفیت را در زمینه تجهیزات پزشکی ارائه می‌دهد. این شرکت وظیفه آماده‌سازی و استانداردسازی کاتالوگ و بروشور برای اپراتور دستگاه‌ها را به‌خوبی انجام می‌دهد و گارانتی صادر می‌کند.

دستگاه‌های لاغری مزایای زیادی دارند اما از مهم ترین مزایای این دستگاه‌ها فاقد درد بودن دستگاه در روند درمانی و فاقد خون ریزی بودن روند درمانی است که  مانند عمل‌های جراحی  تهاجمی سابق همراه با هزینه‌های گزاف نیست و به آسان‌ترین شکل ممکن بهترین نتیجه را رقم می‌زند.

permon med
permon med

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋