permon med

permon med

دستگاه لیزر موهای تیتانیوم2024

در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین خدماتی که در کلینیک‌های زیبایی ارائه می‌شود دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم است. در این میان برخی کلینیک‌ها که از جدیدترین دستگاه‌های لیزر که کم دردتر و قوی‌تر هستند استفاده می‌کنند دارای طرفداران بیشتری هستند. معمولا دردی که به دلیل افزایش دما حین لیزر کردن ایجاد می‌شود موجب منصرف شدن افراد از ادامه روند لیزر درمانی می‌شود. اما دستگاه لیزر تیتانیوم به دلیل قدرت و امکانات بی‌نظیری که دارد و همچنین تکنولوژی‌های نوینی که در آن به کار رفته دارای نتایج فوق العاده‌ای است و درد لیزر کردن را به صفر می‌رساند. از این رو کلینیک‌های زیبایی با مجهز ساختن مرکز خود به این دستگاه لیزر می‌توانند رضایت مشتریان بیشتری را جلب کنند و با جذب افراد بیشتر سودآوری خود را چندین برابر نمایند.

اگر می‌خواهید با لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم ۲۰۲۴ بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

دستگاه سوپرانو آیس تیتانیوم چیست؟ 

سوپرانو آیس تیتانیوم ۲۰۲۴ دستگاهی جهت حذف موهای زائد با بهترین عملکرد و تاثیرگذاری در میان دستگاه‌های هم رده خود است. این دستگاه مجهز به اسپات سایز ۴ سانتی متر مربعی با سیستم کولینگ پیشرفته است. از این رو لیزردرمانی‌هایی که با استفاده از این دستگاه انجام می‌شوند بسیار سریع‌تر و بدون درد هستند که رضایت بیماران و پزشکان بسیاری را به دنبال دارد. سوپرانو آیس تیتانیوم دارای سه طول موج ترکیبی در یک هندپیس است و با یک استراتژی تجاری محور و بصرفه برای بیمار و پزشک تولید و به بازار عرضه گردیده است. از این رو دستگاه سوپرانو تیتانیوم می‌تواند راه حلی جدید و متمایز برای حذف موهای زائد باشد.

چرا دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم را انتخاب کنیم؟

قطعا با سرمایه گذاری و مجهز نمودن کلینیک خود به جدیدترین دستگاه‌ها و تجهیزات روز دنیا می‌توانید سرمایه گذاری بسیار پر سود و پر بازدهی را داشته باشید. یکی از این اقدامات خرید دستگاه لیزر تیتانیوم است که می‌تواند اعتبار کلینیک شما را دو چندان نماید. در واقع برای آنکه بتوانید با سایر مراکز وارد رقابت و جذب بیماران بیشتر شوید باید از بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد استفاده کنید. بنابراین اگر می‌خواهید به قوی‌ترین و معروف‌ترین کلینیک منطقه خود تبدیل شوید دستگاه لیزر تیتانیوم همان دستگاهی است که می‌تواند شما را به این هدف برساند. با استفاده از این دستگاه می‌توانید به مراجعه کنندگان خود این اطمینان را بدهید که حین لیزر دردی را حس نمی‌کنند و موهای زائد مجدد رشد نخواهند کرد. بنابراین به جرئت می‌توان گفت که خرید دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم آغازگر یک سرمایه گذاری پرسود و مناسب است.

طول موج دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم

برای از بین بردن و لیزر موهای زائد به سه طول موج زیر نیاز است.

  • طول موج الکساندارایت یا ۷۵۵ نانومتر : جهت لیزر کردن طیف رنگی پوست روشن
  • طول موج دایود یا ۸۱۰ نانومتر : برای لیزر موهای زائد با طیف رنگی متوسط
  • طول موج ان دیاگ یا ۱۰۶۴ نانومتر : برای لیزر نواحی تیره

مهم‌ترین مزیت دستگاه لیزر تیتانیوم این است که دارای هر سه طول موج جهت از بین بردن موهای زائد است و می‌توانید از آن برای تمامی طیف‌های رنگی پوست استفاده کنید. در واقع این دستگاه می‌تواند از سطحی‌ترین قسمت فولیکول مو تا عمیق‌ترین بخش آن و عروق مو را کاملا از بین ببرد و مانع از رویش مجدد موهای زائد شود. به همین علت است که از دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو آیس تیتانیوم ۲۰۲۴ به عنوان بهترین دستگاه لیزر یاد می‌کنند. این دستگاه با توجه به کیفیت و کارایی که دارد دارای قیمت بسیار مناسبی است.

از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به برخورداری از منو آسان و کامل آن اشاره نمود که موجب می‌شود اپراتور بتواند با سرعت عمل بالاتری تنظمیات دستگاه و استفاده از آن را انجام دهد. این موضوع موجب ارائه خدمات به تعداد مراجعه کنندگان بیشتر و کسب درآمد بالاتر می‌شود. از لحاظ طراحی و شکل ظاهری نیز این دستگاه دارای ظاهری بسیار شیک و مدرن است که می‌تواند فضای کلینیک شما را زیباتر نماید و بدنه آن نیز از مواد بسیار با کیفیتی تولید شده که مقاومت بالایی در برابر ضربات احتمالی داشته و وزن سبکی دارد.

permon med
permon med

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋