پارسا احمدوند

پارسا احمدوند

دلنوشته های یک پدر، سرگرمی های پدر پسری

سئو برای چه مشاغلی مناسب نیست؟

سئو برای چه کسب و کارهایی مناسب نیست ؟

کسب رتبه در گوگل با سئو یکی از بهترین روش ها برای افزایش فروش و ستون اصلی دیجیتال مارکتینگ است. اما این دلیل نمی‌شود که برای تمام کسب و کارها و تمامی افراد بتوان آن را توصیه و پیشنهاد کرد. در این مقاله می‌خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که آیا سئو برای شما خوب است یا مناسب کسب و کار شما نیست ! همچنین توضیح می‌دهیم که دیدگاه درست برای موفقیت در یک پروژه سئو چیست ؟ و تعامل با تیم سئو چگونه باید باشد‌؟

پس اگر می‌خواهید کسب و کار خود را از طریق گوگل توسعه دهید، این مطلب را به دقت بخوانید !

سئو برای چه کسانی مناسب نیست؟

  • افرادی که در کار خود متخصص نیستند
  • افرادی که در حوزه فعالیت خود تجربه کافی ندارند
  • افرادی که در توانایی تولید محتوای تخصصی ویدئویی در زمینه فعالیت خود ندارند
  • افرادی که به بازنویسی محتوا از دیگران و تولید محتوا با Ai فکر می‌کنند و از خود حرفی برای گفتن ندارند
  • افرادی که دید بلند مدت به توسعه کسب و کار خود و برندسازی ندارند
  • کسب و کارهایی که بی نظم و آشفته هستند
  • کسانی که دیدگاه بسیار سنتی دارند

چند حقیقت مهم در رابطه با سئو

قبل از اینکه با یک شرکت طراحی سایت یا خدمات سئو شروع به همکاری کنید، چند واقعیت مهم را باید بدانید که همه ی شرکت ها آن را در شروع کار به شما نخواهند گفت.

  • سئو در حال حاضر فقط تولید محتوای متنی نیست، باید محتوای ویدئویی جذاب تولید کنید!
  • برای کسب رتبه در کلمات رقابتی نیاز به شهرت، تخصص و فعالیت موثر در شبکه های اجتماعی دارید.
  • سئو در برخی کلمات بسیار زمان بر و سخت است
  • سئو برای هر کسب و کاری مقرون به صرفه نیست و برخی موارد گوگل ادز بهتر است!

پس برای اینکه حساب شده عمل کنید و بتوانید بهترین نتیجه را از پروژه سئو سایت خود بگیرید باید به این مسائل توجه کنید. در ادامه اهمیت و دلایل آن را بیشتر توضیح خواهیم داد.

بیاید این موارد را دقیق تر بررسی کنیم :

اهمیت تولید محتوای ویدئویی

شاید در گذشته تنها با محتوای متنی و بازنویسی کردن مطالب امکان حضور در صدر نتایج گوگل بود، اما امروزه دیگر چنین چیزی وجود خارجی ندارد. برای کسب رتبه در کلمات مهم و رقابتی باید تولید محتوای ویدئویی را جدی بگیرید. بسیاری از کسب و کارها توانایی این کار را ندارد و تصور میکنند که برای فروش از طریق سئو فقط امضا کردن قرارداد با شرکت خدماتی سئو کافیست !

در صورتی که سئو یک همکاری دوطرفه و مدام است و تخصص شما برای ساخت ویدئوهایی آموزشی و معرفی محصول یا خدمات اهمیت دارد.

اهمیت حضور در شبکه های اجتماعی

  • و تخصص شما در کسب رتبه تاثیر گذار و مهم است. الگوریتم EEAT گوگل میزان تخصص و تجربه شما را ارزیابی می‌کند. معمولا یک فرد متخصص و با تجربه در شبکه های اجتماعی حضوری فعال دارد، دوره های آموزشی برگزار می کند و در مورد حوزه فعالیت خود در پلتفرم های مختلف محتوا منتشر می کند. در سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی از نام او استفاده می‌شود. این مسئله تاثیر مستقیم در رتبه بندی در گوگل دارد. پس حضور در لینکدین، یوتیوب، آپارات، اینستاگرام و... را جدی بگیرید و برای فعالیت مفید در آنها برنامه ریزی کنید.

مدت زمان کسب رتبه

برای برخی از کسب و کارها مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا بتوانید در صفحه اول گوگل رتبه کسب کنید. البته که در بلند مدت سئو مقرون به صرفه و عالی است ، اما ممکن است برخی مواقع گوگل ادز گزینه بهتری باشد.

در بسیاری موارد هم برای نتیجه گرفتن در یک بازه زمانی مشخص از هر دو گزینه به صورت ترکیبی استفاده می‌شود.

سئو برای چه شرکت هایی مناسب نیست

به چه شرکتی اعتماد کنیم؟

برای انتخاب یک شرکت معتبر مهم ترین مسئله بررسی رزومه و نمونه کارهای آن است. همچنین در دنیای اینترنت و فضای مجازی چیزی پنهان نخواهد ماند، میتوانید به راحتی با مشتریان آن شرکت تماس حاصل کرده و در مورد خدمات شرکت، از این طریق تحقیق کنید. برای انتخاب دقیق و بهتر نکات زیر را در نظر بگیرید

  • بررسی نمونه کارهای موفق شرکت
  • مدت زمان فعالیت
  • شفافیت در عملکرد مجموعه
  • مشخص بودن روند کار، استراتژی و مراحل آن
  • مشخص بودن نیازها و درخواست ها تا حد امکان
  • میزان رضایت مشتریان قبلی

بهترین راه برای انتخاب یک شرکت معتبر و متخصص بررسی رزومه و نمونه کارهای موفق آن است.

آژانس وی نت

وینت فعالیت خود را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرد و به صورت تخصصی در زمینه بهینه سازی سایت و کسب رتبه در گوگل فعالیت می‌کند. آژانس وی نت در طول فعالیت خود موفق شده است در رشد و افزایش فروش کسب و کارهای بسیاری موثر باشد. می‌توانید نمونه کارهای وینت را در وبسایت این مجموعه به آدرس www.wenet.website مشاهده نمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان فروش استفاده کنید.

پارسا احمدوند
پارسا احمدوند دلنوشته های یک پدر، سرگرمی های پدر پسری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋