موفقیت نهائی یک محصول یا خدمات، ۱۰ درصد به کیفیت محصول ارتباط دارد و ۹۰ درصد به فروش آن!
من لزوماً این واقعیت را دوست ندارم و اطمینان دارم که باعث ناراحتی شما نیز میشود. من بر این باور هستم که کیفیت یک محصول یا خدمات باید مهمترین عامل در نظر گرفته شود و باید کاملاً بر روی ارزشی که ارائه میدهد پایبند باشد؛ امّا در واقعیت اینگونه نیست!
کسیکه بداند چگونه مشتری را به دست آورد، نگه دارد و پرورش دهد؛ بیشترین بهره را خواهد برد. تمام!!!
(دارن هاردی- دیوانگان ثروتساز در قطار کارآفرینی- صفحه ۸۲)
👇
🆔 @Dr_Shariaaty
https://t.me/Dr_Shariaaty/1486
پاسخ ها