paadra

paadra

 ۱ نفر را دنبال می کند

روپوش پزشکی لاکچری چیست؟

 

 

روپوش پزشکی لاکچری لباسی است که توسط پزشکان و پرستاران استفاده می شود. این قشر با توجه به شغل خود که با مردم در ارتباط هستند و از جایگاه اجتماعی بالایی برخوردار هستند ترجیح میدهند روپوش پزشکی لاکچری بپوشند.

سایز و اندازه روپوش پزشکی لاکچری از مهم ترین عواملی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. سایز این روپوش ها باید به گونه ای باشد که کادر درمان در آن احساس راحتی کنند به دلیل اینکه پزشکان باید بتوانند سریع حرکت کنند و اگر روپوش پزشکی لاکچری تنگ و چسبان باشد مانع از حرکت آنها می شود.

روپوش پزشکی به منظور رعایت بهداشت پوشیده می شود و چون در محیط بیمارستان ها رعایت بهداشت بسیار ضروری است نیاز است که همیشه تمیز باشد. بنابراین روپوش ها باید هفته ای دو تا سه بار شسته شوند. از این رو جنس روپوش بسیار مهم است. روپوش پزشکی لاکچری روپوشی است که در برابر شستشو و مواد ضدعفونی کننده و حتی آب ژاول مقاوم باشد.

روپوش های پزشکی از تنوع بالایی برخوردار هستند. برای مثال مدل یقه، دکمه خور یا زیپ دار بودن آن، چاک دار یا بدون چاک بودن، تعداد جیب و همچنین طرح های مختلف پارچه مواردی است که در تنوع مدل روپوش پزشکی لاکچری مطرح است.

از این رو تولید کنندگان روپوش پزشکی به دلیل رقابت زیادی که وجود دارد اقدام به تولید طرح های جدید کرده اند. روپوش پزشکی فانتزی، طرح دار، کتی، رنگی از این نمومنه ها هستند. همچنین روپوش نانو نسل جدید از این لباس ها هستند که در برابر میکروب مقاوم تر هستند و از الیاف خاصی تهیه شده اند.

مجموعه پادرا با سالها سابقه درخشان در زمینه تولید و فروش انواع روپوش پزشکی لاکچری، زیرانداز بیمار و تجهیزات پزشکی آماده ارائه خدمات به مشتریان است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت پادرا (https://paadra.com) مراجعه کنید.

paadra
paadra

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋