hosein2hn2la2

hosein2hn2la2

توسط ۲ نفر دنبال می شود

روپوش پزشکی سفید چیست؟

 

 

روپوش پزشکی سفید لباسی است که پزشکان و پرستاران از آن استفاده می کنند. با توجه به شغل، ارتباط با مردم و موقعیت اجتماعی بالای خود، ترجیح می دهند از روپوش پزشکی سفید استفاده می کنند.

اندازه روپوش پزشکی سفید یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که هنگام خرید باید در نظر گرفته شود. سایز این روپوش ها باید به گونه ای باشد که کادر پزشکی در آنها احساس راحتی کنند، زیرا پزشکان باید بتوانند سریع حرکت کنند و اگر روپوش پزشکی سفید تنگ و چسبان باشد از حرکت آنها جلوگیری می کند.

روپوش پزشکی سفید برای رعایت بهداشت استفاده می شود و از آنجایی که رعایت بهداشت در محیط بیمارستان بسیار مهم است، باید همیشه تمیز باشد. بنابراین لباس ها باید دو تا سه بار در هفته شسته شوند. بنابراین جنس روپوش بسیار مهم است. روپوش پزشکی سفید، روپوشی است که در برابر شستشو، مواد ضدعفونی کننده و حتی آب ژاول مقاوم است.

روپوش پزشکی سفید تنوع زیادی دارند. مثلا مدل یقه چه دکمه دار و چه زیپ دار، چه چاک دار و چه بدون چاک، تعداد جیب و همچنین طرح های مختلف پارچه مواردی است که در تنوع مدل روپوش پزشکی سفید مطرح است.

از این رو تولیدکنندگان روپوش پزشکی سفید با توجه به رقابت زیاد اقدام به تولید طرح های جدید کرده اند. روپوش پزشکی فانتزی شیک، طرح ها، مانتوها، رنگ ها از جمله این الگوها هستند. علاوه بر این، روپوش های نانو نسل جدید از جمله لباس هایی هستند که مقاومت بیشتری در برابر میکروب ها دارند و از الیاف خاصی ساخته شده اند.

hosein2hn2la2
hosein2hn2la2

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋