paadra

paadra

 ۱ نفر را دنبال می کند

نکات مهم هنگام خرید یک روپوش پزشکی

برای مدت طولانی، پوشیدن روپوش پزشکی در هنگام معاینه و مراقبت های مختلف پزشکی اجباری بود. امروزه همه پزشکان و بسیاری از پرستاران، داروسازان و دندانپزشکان در هنگام ارتباط با بیماران از انواع روپوش های پزشکی یا روپوش های سفید استفاده می کنند.

مهم ترین دلیل پرسنل پزشکی برای استفاده از روپوش پزشکی این است که این روپوش ها علاوه بر محافظت از لباس های شخصی، از کاربران خود در برابر آلودگی های محیطی محافظت می کنند و به دلیل اینکه رنگ سفید آلودگی و لکه های ناشی از محیط کار بیمارستان را از بین می برد. ظاهر خوبی دارد و به حفظ سلامتی آن کمک می کند.

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید روپوش پزشکی باید به آن توجه کرد سایز لباس است. پزشکان و سایر پرسنل پزشکی برای ساعات طولانی روپوش می پوشند، بنابراین باید راحت و آزاد باشند. اگر روپوش ها تنگ باشند، ممکن است از حرکت آزادانه پزشکان و پرستاران در حین انجام کارهای مختلف جلوگیری کنند.

همانطور که گفتیم روپوش های پزشکی برای اکثر موارد بهداشتی پوشیده می شوند، بنابراین لازم است حداقل هر دو یا سه روز یکبار آنها را با مواد شوینده شسته و ضدعفونی کنید. بنابراین، پارچه این لباس بسیار مهم است; این بدان معنی است که آنها دارای سطحی از مقاومت هستند که می توانند در برابر شستشو، استفاده از مواد ضد عفونی کننده و حتی سفید کننده ها مقاومت کنند. از طرفی جنس روپوش پزشکی باید به گونه ای باشد که در گرمای تابستان و سرمای زمستان بتوان آن را پوشید.

مورد بعدی مدل روپوش ها، یقه، دکمه دار یا زیپ دار، چاک دار یا بدون بازشو، تعداد جیب، طول است که برای تنوع و زیبایی بیشتر می توان آن را به سلیقه سفارشی کرد. آسایش پزشکان و پرستاران باید انتخاب شود.

نحوه تشخیص نوع روپوش پزشکی

روپوش پزشکی از پرمصرف ترین محصولات در محیط های پزشکی و بیمارستانی هستند، بنابراین باید از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند، به خصوص که معمولاً به دلیل استفاده در محیط های آلوده، اغلب شسته می شوند. بنابراین باید یک سری ویژگی ها را داشته باشند و راه تشخیص کیفیت پارچه مناسب برای روپوش های طبی این است که از داشتن این ویژگی ها اطمینان حاصل کنیم:

مقاومت بالا در برابر شستشو: همانطور که گفتیم روپوش های طبی هر دو تا سه روز یکبار و حتی یک بار در روز با انواع شوینده ها و سفید کننده ها مانند جاوال واتر شسته می شوند، بنابراین مهم است که پارچه این روپوش ها مقاومت بالایی در برابر شستشو داشته باشد.

به دست آوردن الیاف مناسب: الیاف نخی در روپوش های طبی مقاومت بالایی در برابر مواد شوینده ایجاد می کند و مواد پلی استر موجود در این پارچه ها باعث می شود که در برابر شستشوی زیاد مقاوم باشند. بنابراین برای به دست آوردن پارچه ای مرغوب، داشتن این الیاف ضروری است.

نرمی: این روپوش ها نیز باید از پارچه نرم تهیه شوند، زیرا پزشکان، پرستاران و سایر افرادی که از آن استفاده می کنند باید احساس راحتی داشته باشند و پوست را تحریک نکنند.

برای اطلاعات بیشتر و اطلاعات در مورد روپوش پزشکی به سایت پادرا https://paadra.com/ مراجعه کنید.

paadra
paadra

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋