paadra

paadra

 ۱ نفر را دنبال می کند

ویژگی های یک لباس بیمارستانی با کیفیت

اولین قدم برای جلوگیری از انتقال و گسترش بیماری و آلودگی در بیمارستان، پوشیدن لباس بیمارستانی یکبار مصرف است. روپوش های یکبار مصرف اغلب قیمت مناسبی دارند و علاوه بر جلوگیری از گسترش آلودگی، ظاهری متمایز و یکدست را به بیماران می بخشند.

اکثر این لباس ها از الیاف بسیار سبک و نازک ساخته شده اند که تمامی بیماران بیمارستانی ملزم به پوشیدن آن هستند. علاوه بر بیماران، حتی پزشکان نیز هنگام ورود به بخش‌های مختلف بیمارستان ملزم به پوشیدن لباس‌های مخصوص بیمارستانی هستند. به این لباس ها «لباس بیمار» و «لباس پزشک» می گویند.

یکی از ملزومات پذیرش بیماران در بیمارستان ها، لباس بیمارستانی است که معمولاً در نزدیک یا مجاور هر بیمارستان، فروشگاه هایی دارد که لباس بیمارستانی را با بهترین قیمت روز به فروش می رساند.

 

نرمی:

استفاده از پارچه نامناسب و دوخت بد به بدن کودک آسیب می رساند، پس سعی کنید در انتخاب خود از مواد نرم و نخی استفاده کنید.

بدون دکمه یا قطعات قابل جدا شدن:

لباس نوزاد نباید دکمه یا قطعات قابل جابجایی داشته باشد، زیرا ممکن است باعث آسیب به نوزاد شود و یا حتی اگر لباس دارای قطعات قابل جابجایی باشد ممکن است باعث خفگی نوزاد شود.

راحت در آوردن لباس:

لباس نوزاد باید به راحتی در بیاید و این نکته ای است که باید در نظر داشت.

انواع لباس بیمارستانی

به طور کلی لباس های بیمارستانی را می توان به چند دسته تقسیم کرد:

لباس بیمارستانی برای اتاق عمل برای بیمار

لباس بیمارستانی برای اتاق عمل برای پزشک

لباس بیمارستان که مخصوص بیمارانی است که در اورژانس بستری می شوند.

انتخاب پارچه بیمارستانی بسیار مهم است. محیط بیمارستان ها و مراکز درمانی باید عاری از هر نوع ویروس و میکروب باشد، زیرا لباس بیمارستانی باید به طور مداوم شسته و تمیز شوند و اگر پارچه این لباس ها در برابر انواع ضدعفونی کننده ها و شوینده ها مقاوم نباشد، کیفیت آن به زودی افت می کند. ، گم شده و فرسوده می شود.

ضمناً باید جنس لباس بیماران به گونه ای باشد، که در بدن بیماران ایجاد حساسیت نکند. وزن آن باید سبک باشد، بدن را نشان ندهد و بیمار در آن احساس راحتی کند. البته انواع لباس های پوشیده در بیمارستان فقط شامل لباس بیمار نمی شود.

 لباس کادر پزشکی، لباس پرستاری، لباس فرم کارکنان بیمارستان، لباس بارداری، انواع روپوش، ملحفه، روتختی، لباس خدمات، لباس اتاق عمل و لباس یکبار مصرف از جمله مواردی است که در مراکز بهداشتی درمانی استفاده می شود.

بهترین نوع پارچه بیمارستانی پارچه تترون است. پارچه تترون به دلیل دارا بودن ویژگی های فراوان از جمله تنوع رنگ، قیمت مقرون به صرفه، نرمی و وزن سبک یکی از پرمصرف ترین پارچه ها برای تولید پوشاک بیمارستانی است.

مزایای لباس بیمارستانی برای پرسنل مراقبت های بهداشتی

از جمله اینکه امکان انتقال بیماری های ویروسی و عفونی کاهش می یابد و بیمارستان ها مجبور نیستند هزینه های شست و شوی لباس های بیماران را که شامل هزینه های مواد شوینده و نیروی کار می شود، تقبل کنند.

لباس بیمارستانی انواع مختلفی دارند که بسته به نوع دوخت و پارچه مورد استفاده قیمت های متفاوتی دارند. شانه ها را می توان بر اساس کاربردشان به چهار دسته تقسیم کرد:

همانطور که از نامشان پیداست، شانه های سس مایونز برای پوشش سطح میزهای سس مایونز مناسب است.

روپوش های ساده برای پوشاندن قسمتی از بدن بیمار که قرار است جراحی شود و همچنین برای پوشاندن سطح تخت جراحی استفاده می شود.

لباس های توخالی برای پوشاندن تمام بدن به جز محل جراحی استفاده می شود.

برای اطلاعات بیشتر و اطلاعات در مورد لباس بیمارستانی به سایت پادرا https://paadra.com/ مراجعه کنید.

 

paadra
paadra

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋