paadra

paadra

 ۱ نفر را دنبال می کند

خرید رول یکبار مصرف با کیفیت عالی

برای خرید رول یکبار مصرف ابتدا باید اندازه و کیفیت محصول را در نظر بگیریم. رول شیت محصولی بسیار مفید در بیمارستان ها و مراکز ماساژ است زیرا از شیوع عفونت جلوگیری می کند و سلامت افراد را به خطر نمی اندازد. آنها همچنین در مکان های دیگری مانند هتل ها، مهمانخانه ها، هواپیماها و قطارها استفاده می شوند. خرید رول یکبار مصرف از نرم ترین پارچه های نبافته ساخته شده اند و حمل آسان و راحت، جذب مایعات و نرم و صاف هستند. استفاده از آن آسان و بهداشتی است.

جنس رول ورق یکبار مصرف پیوتر می باشد که بنا به سفارش و نیاز مشتری به دو صورت سوراخ دار و بدون سوراخ با وزن و طول های مختلف قابل عرضه می باشد. این محصول بیشتر در کلینیک ها و بیمارستان ها و به طور کلی مراکز بهداشتی استفاده می شود.

خرید رول یکبار مصرف بیشتر در رنگ سفید تولید می شود اما بنا به درخواست شما در رنگ های صورتی، آبی و سبز نیز قابل عرضه می باشد. این محصول در ابعاد 18، 20، 25، 35 و 40 گرم (گرم به تراکم پارچه و وزن آن در هر متر مربع اشاره دارد) و طول هر رول 40 متر و 45 متر می باشد. خفیف است.

خرید رول یکبار مصرف را می توان با عرض های  50، 55، 60، 65، 70، 75 و 80 سانتی متر انتخاب کرد.

خرید رول یکبار مصرف بیشتر در کدام مکان ها مورد استفاده قرا می گیرد ؟

مطب ها، کلینیک ها و بیمارستان ها مکان هایی هستند که ملحفه های تخت باید به طور مرتب شسته یا تعویض شوند. افراد مختلفی از جمله فردی که سرماخوردگی ساده دارد یا برای معاینه سرپایی به این مراکز مراجعه کرده اند و فردی که در ناحیه ای از بدنش دچار شکستگی و خونریزی شده است. همه آنها به صورت روزانه از تخت های موجود استفاده می کردند، اکثر افراد با لباس های خود روی این تخت ها دراز می کشیدند و ممکن است آلودگی را از بیرون به این تخت ها منتقل کنند یا در هنگام بخیه زدن روی ملحفه ها خون بریزند. تخت ها باعث ایجاد لکه و کثیفی روی آن ها می شود که هر دو ملحفه ها را آلوده کرده و نیاز به شستشوی ملحفه ها را افزایش می دهد.

البته در صورتی که ملحفه قابل شستشو نباشد پس از هر بار لک و کثیف شدن ملحفه باید ملحفه کاملا تعویض شود و صاحبان مطب ها، کلینیک ها و بیمارستان ها متحمل هزینه های گزافی شوند. ورق های مورد استفاده در این مراکز عمدتاً ورق های یکبار مصرف هستند که به صورت رول با طول و عرض مختلف عرضه می شوند و تعویض هر بار توجیه اقتصادی دارد.

با توسعه صنعت نساجی با تولید ملحفه های یکبار مصرف گام بلندی در جهت رفاه مردم برداشته است. ملحفه های یکبار مصرف سبک و نرم هستند و همچنین برش آسانی دارند و در مکان هایی که به افراد مختلف خدمات می دهند بیشترین و بهترین استفاده را دارند. رول ورق یکبار مصرف از اسپان باند ساخته شده است. این محصول ضد آب و بسیار نرم است. این ملحفه ها به صورت رول و ساده (روتختی) می باشند. این رول ها در عرض و رنگ های مختلف و همچنین در انواع ساده و ضخیم موجود می باشند. آنها را می توان در تمام مراکز درمانی، هتل ها، مهمانخانه ها، قطارها، هواپیماها و غیره استفاده کرد.

برای اطلاعات بیشتر و اطلاعات در مورد خرید رول یکبار مصرف به سایت پادرا https://paadra.com/ مراجعه کنید.

paadra
paadra

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋