paadra

paadra

 ۱ نفر را دنبال می کند

نحوه تشخیص جنس یک روپوش پزشکی و البسه پزشکی

روپوش پزشکی یکی از پرمصرف ترین محصولاتی هستند که در محیط های پزشکی و بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین باید از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند، به خصوص اینکه به دلیل استفاده در محیط های آلوده معمولاً شستشوی زیادی دارند. بنابراین، آنها باید یک سری ویژگی داشته باشند و راه تشخیص کیفیت پارچه مناسب برای البسه پزشکی ، اطمینان از داشتن این ویژگی ها است.

مقاومت بالا در برابر شستشو: همانطور که گفتیم روپوش پزشکی هر دو تا سه روز یکبار و حتی یک بار در روز با مواد شوینده و سفید کننده های مختلف مانند آب جاوال شسته می شوند، بنابراین مهم است که پارچه این البسه پزشکی از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

داشتن الیاف مناسب: الیاف نخی موجود در پارچه روپوش پزشکی مقاومت بالایی در برابر مواد شوینده ایجاد می کند و مواد پلی استر موجود در این پارچه ها آنها را در برابر شستشوی زیاد مقاوم می کند. پس برای حفظ و داشتن پارچه هایی با کیفیت، حتما داشتن این الیاف مهم و ضروری است.

نرمی و لطافت: این لباس های پزشکی همچنین باید از پارچه‌ای نرم و لطیف ساخته شوند، زیرا پزشکان، پرستاران و سایر افرادی که از آنها استفاده می‌کنند باید کاملاً احساس راحتی کنند و هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نکنند.

موارد استفاده از البسه پزشکی یکبار مصرف استفاده از روپوش پزشکی یکبار مصرف بسته به نوع لباس متفاوت است. به عنوان مثال، برخی از آنها برای اتاق عمل، برخی برای بیماران، برخی برای پرستاران استفاده می شود.

این البسه پزشکی در واقع می توانند وظیفه و موقعیت هر یک از کارکنان را نشان دهند. در مواردی که شدت آلودگی زیاد است یا بیماران در شرایط بحرانی هستند مانند بخش های ICU و اتاق های عمل از اسلحه استفاده می شود. این پوشش ها اساساً استریل می شوند. دستکش های یکبار مصرف نیز توسط پرسنل در تمام بخش های بیمارستان استفاده می شود.

انتخاب جنس مناسب برای البسه پزشکی

با افزایش بیماری های ویروسی استفاده از این روپوش پزشکی حتی در شرایط عادی و عادی بیمارستان ها به عنوان مرکز اصلی تجمع بیماران ضروری است و این امر استفاده از لباس های یکبار مصرف را چند برابر کرده است.

از طرفی این نوع لباس ها علاوه بر ایزوله بودن، به دلیل راحتی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. عموما برای تولید آنها از پارچه های پلی استر استفاده می شود که هزینه کمتری نسبت به سایر پارچه ها دارد و سرعت تولید را افزایش می دهد.

امروزه اکثر تولیدکنندگان روپوش های طبی از پارچه های ترگال ساده و ترگال ساده استفاده می کنند. به طور کلی پارچه های ترگال از جنس سبک، با مقاومت بالا بوده و قابلیت شستشو و اتوکشی بالایی دارند. با این حال، بسیاری از شرکت های تولید کننده روپوش پزشکی نیز از پارچه های ترکی استفاده می کنند.

از مواد تترون برای دوخت روپوش های طبی نیز استفاده می شود. این پارچه با توجه به نوع الیافی که دارد در فصل گرما نسبت به پارچه های دیگر مناسبتر به نظر می رسد.

برای اطلاعات بیشتر و اطلاعات در مورد روپوش پزشکی و البسه پزشکی به سایت پادرا https://paadra.com/ مراجعه کنید.

paadra
paadra

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋