paadra

paadra

 ۱ نفر را دنبال می کند

لباس بیمارستانی

یکی از اولین اقداماتی که در پیشگیری از انتقال بیماری‌ها در بیمارستان باید انجام دهید، استفاده از لباس های یکبار مصرف و لباس بیمارستانی است. لباس بیمارستانی اغلب قیمت مناسبی دارند و همچنین به بیمار ها ظاهری واحد نیز می‌دهند. جنس این نوع لباس ها از الیاف نازک و سبک تشکیل شده‌اند که بیمارانی که در بیمارستان ها بستری هستند ملزم به پوشیدن آن هستند.

علاوه بر این پزشکان نیز در برخی بخش های مهم بیمارستان ملزم به پوشیدن لباس بیمارستانی این جنس از لباس ها هستند. در اتاق عمل، ریکاوری، آزمایشگاه و بخش های حساس که احتمال عفونی بودن می‌رود از این جنس از لباس ها استفاده می‌کنند.

در اصطلاح عامیانه به این نوع از لباس‌ها گان پزشک یا گان بیمار می‌گویند. لباس های بیمارستانی معمولا به رنگ های آبی یا سبز تولید می‌شوند زیرا که نگاه کردن به این رنگ ها باعث می‌شود که پزشک جراح دید بهتری نسبت به رنگ خود روی اشیا داشته باشد. دلیل استفاده از این نوع لباس ها، بالابردن ضریب امنیت بهداشتی کادر درمانی بیمارستان ها است. تا از آلودگی ها و عفونت های احتمالی جلوگیری شود.

 

 

لباس یکبار مصرف ام آر آی

هر شخصی که در MRI قرار میگیرد باید تمام وسایل شخصی مانند وسایل فلزی و لباس های حاوی بست ها فلزی، قلاب‌ها، زیپ ها و غیره را بیرون از محوطه ام آر آی قرار دهد. دلیل اینکه در مراکز MRI از شما می‌خواهند که لباس یکبار مصرف ام آر آی را به تن کنید این است که بعضی اوقات امکان پدارد که لباس ها در هنگام انجام ام آر آی سوخته و آسیب جدی به بیمار وارد کند.

برخی از البسه مانند شلوار یوگا و دیگر لباس های ورزشی دارای میکروفیبر های فلزی هستند که می‌تواند در اثر تابش های MRI بسوزند. اگر می‌خواهید از امنیت لباس هایتان باخبر شوید دقت کنید که روی لباس برچسب ضدباکتری و یا ضد میکروبی درج شده است یا خیر؟!

اگر این برچسب ها درج شده باشند بدانید که لباس شما حاوی میکروفلزها است. بنابراین هنگام انجام این پروسه مطمئن شوید که از لباس های غیر فعال و گشادی در انجام تراکنش ها استفاده می‌کنید. اگر هنگام تصویر برداری دچار سوزش یا هر نوع ناراحتی شوید حتما به متخصص تصویربرداری اطلاع دهید.

 

 

 

خرید رول ملحفه روتختی بیمارستان

همانطور که در جریان نیز هستید در یک بیمارستان ملحفه های تخت خواب باید به صورت مرتب شست و شو شوند تا از سرایت احتمالی بیماری جلوگیری کنند. فرض کنید شخصی فردی سرماخوردگی ساده‌ای دارد و برای انجام تزریقات روی تخت دراز می‌کشد. فرد بعدی که قرار است روی این تخت دراز بکشد ممکن است مشکلی گوارشی داشته باشد ولی حالا در معرض سرماخوردگی نیز ممکن است قرار بگیرد.

برای خرید رول ملحفه روتختی بیمارستان کلیک کنید. انتخاب جنس این ملحفه بسیار مهم است زیرا تاثیر زیادی در راحتی و آرامش بیمار دارد. ویژگی هایی که یک رول ملحفه روتختی بیمارستان با کیفیت باید داشته باشد عبارت اند از :

  • مقاوم

  • لطیف

  • در شستشو ها دوام بالاتری داشته باشد

انواع پارچه هایی که در ملحفه ها و روتختی های بیمارستانی استفاده می‌شود :

  • پارچه های از جنس تترون: دارای وزن و بافت بیشتری نسبت به بقیه است و بهترین نوع برای بیمارستان ها به شمار می‌رود.

  • جنس ترگال: جهت دوخت لباس های مختلف استفاده می‌شود مانند روپوش پزشکی، پرستاری، کارکنان و غیره..

  • پارچه های بهره گرفته از تکنولوژی نانو: این نوع از پارچه‌ها با دارا بودن خاصیت ضد التهابی باعث تسکین دردهای موضعی و خواب آسوده‌تری را برای بیمار به همراه دارد.

  • پارچه های یکبار مصرف: پارچه‌های یکبار مصرف ویژگی‌های زیادی را دارد که می‌توان به خاصیت عدم نیاز به اتوکشی، صرفه جویی در زمان، جابه‌جایی راحت و همچنین عدم نیاز به مصرف آب و مواد شوینده در آن است که استفاده از این پارچه را به یکی از کم هزینه‌ترین روش‌ها تبدیل می‌کند.


 

paadra
paadra

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋