paadra

paadra

 ۱ نفر را دنبال می کند

تولید و پخش البسه بیمارستانی با کیفیت

با گستردگی بیماری‌ها و ویروس کرونا، بسیاری از مراکز بهداشتی درمانی با کمبود  انواع لوازم و لباس بیمارستانی مثل ماسک، دستکش، گان، الکل، لباس یکبار مصرف ام آر آی و سایر البسه مصرفی مواجه شدند. ما در این نوشته قصد داریم به بررسی شرکت های تولید و پخش البسه بیمارستانی، انواع لباس بیمارستانی و لباس یکبار مصرف ام آر آی بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

تولید و پخش البسه بیمارستانی

با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از تولیدی ها با هدف تامین نیازهای بیمارستانی، شروع به کار کردند و همچنین بسیاری از تولیدی هایی که پیش تر اقدام به تولید تجهیزات پزشکی می کردند، به دلیل تامین نیازهای بیمارستان، نیروهای کار جدید جذب کردند. شرکت های تولید و پخش البسه بیمارستانی همواره سعی در ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات مورد نیاز مردم و کادر درمان داشته اند. در ادامه بهترین گروه تولید و پخش البسه بیمارستانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع لباس بیمارستانی

انواع لباس بیمارستانی در طرح ها و رنگ های مختلف تولید و عرضه می گردد. در اکثر بیمارستان های کشور، افراد با توجه به نقش و مسئولیتی که در بیمارستان دارند، از لباس هایی با رنگبندی متفاوت استفاده می کنند. برای مثال رنگ لباس پرستاران، با رنگ لباس بستری بیمار متفاوت است. گفتنی است که لباس های بیمارستانی در دو مدل چند بار مصرف و یکبار مصرف موجود می باشد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

لباس چند بار مصرف بیمارستانی

روپوش پزشکی، لباس فرم کارکنان، لباس پرستاران و غیره، از جمله لباس های چند بار مصرف به شمار می آید. پارچه استفاده شده در لباس های چند بار مصرف عمدتا تترون و ترگال هستند. لباس های چند بار مصرف با مواد ضدعفونی کننده قابل شستشو هستند و بافت های آن پس از شستشو از هم گسسته نمی شوند.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی

گان، شان، رول ملحفه روتختی، ماسک، دستکش، زیرانداز بیمار، از جمله پرمصرف ترین البسه یکبار مصرف پزشکی به حساب می آید. معمولا در مکان های پر خطر که احتمال انتقال بیماری بیشتر است، از لباس های یکبار مصرف استفاده می شود. معمولا جنس پارچه البسه یکبار مصرف اسپان باند است که در گرماژ های بین 30 تا 60 گرم تولید می شوند. 

بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی، برای کم کردن هزینه شستشو . مواد ضد عفونی کننده، بیش از پیش اقدام به خریداری این لباس ها می کنند. بافت لباس های یکبار مصرف پس از شستشو از هم گسسته می شود و مقاومتش را در برابر نفوذ و انتقال ویروس ها از دست می دهد.

 

لباس یکبار مصرف ام آر آی

گان ها، شان ها و لباس یکبار مصرف ام آر آی، از پرمصرف ترین البسه های بیمارستانی است که معمولا در اتاق عمل، اتاق مراقبت های ویژه و بخش های پرخطر از آن استفاده می شود. لباس یکبار مصرف ام آر آی از پارچه اسپان باند است و باید پس از یکبار مصرف به دور انداخته شود.

هوا از داخل لباس یکبار مصرف ام آر آی عبور می کند به همین دلیل شخص در زمان استفاده از آن تعرق نمی کند؛ همچنین وزن این لباس بسیار کم است و فرد وجود آن را احساس نخواهد کرد.

پادرا بهترین گروه تولید و پخش البسه بیمارستانی

فروشگاه اینترنتی پادرا با بیش از 10 سال سابقه، اولین و بهترین تولید کننده ای است که شما می توانید بدون واسطه و با قیمت عالی، اقدام به خرید اینترنتی انواع لباس بیمارستانی و تجهیزات پزشکی کنید. قیمت عالی محصولات پادرا به این دلیل است که شما مستقیما از تولید کننده، محصول را خریداری می کنید. برای مشاهده محصولات متنوع و با کیفیت پادرا، به وب سایت پادرا https://paadra.com مراجعه کنید.

 

 

paadra
paadra

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋