کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

همه چیز درباره کمیسیون اسنپ فود و راه های افزایش فروش در این پلتفرم

پلتفرم های بزرگی مانند اسنپ که امکان فعالیت برای افراد و مجموعه های مختلف را فراهم می کنند، بخشی از درآمد آن ها را تحت عنوان کمیسیون دریافت می کنند. با توجه به استقبال گسترده مردم از سرویس های خدماتی اسنپ مانند اسنپ فود، کسب و کار های زیادی برای عضویت در این پلتفرم تمایل پیدا کرده اند. از طرفی همه این افراد دوست دارند بدانند سودی که از این همکاری به دست می آورند به اندازه کافی رضایت بخش است یا خیر. در این مقاله ضمن بیان میزان و نحوه محاسبه کمیسیون اسنپ فود، روش هایی برای افزایش در آمد در این پلتفرم نیز در اختیار شما قرار می دهیم.

کمیسیون اسنپ فود چقدر است و چگونه محاسبه می شود؟

هر مجموعه ای که در اسنپ فود فعالیت می کند باید ماهانه درصد مشخصی از درآمد خود را تحت عنوان کمیسیون به این پلتفرم پرداخت کند. مقدار و نحوه پرداخت کمیسیون در همان ابتدای همکاری با توافق طرفیت تعیین می شود. این کارمزد می تواند به صورت درصد ثابت بوده یا پلکانی باشد که به صورت زیر تعریف می شوند.

درصد ثابت: در این روش محاسبه، همواره یک درصد از فروش ماهانه به اسنپ فود تعلق می گیرد. اسنپ فود این مقدار را از فروش کل مجموعه کسر کرده و باقی مانده را واریز می کند.

پلکانی: در محاسبه کمیسیون به روش پلکانی، درصد کارمزد بسته به مقدار درآمد رستوران متفاوت خواهد بود. در این روش، یک مقدار حداقل و یک مقدار حداکثر فروش برای مجموعه در نظر گرفته می شود. سپس درآمد ماهانه در یکی از دسته بندی های کمتر از حداقل، بین حداقل و حداکثر و بیشتر از حداکثر قرار می گیرد. کمیسیون اسنپ فود برای هر دسته بندی متغیر بوده با افزایش درآمد بیشتر می شود. همچنین، این درصد ها بنابر نوع کاربری رستوران و کافه، شهر و منطقه فعالیت نیز تغییر می کند و به همین دلیل نمی توان یک عدد ثابت برای آن در نظر گرفت.

البته لازم به ذکر است که علاوه بر کمیسیون، مقدار ارزش افزوده ( 9 درصد از کمیسیون) نیز از مبلغ کل قبل از پرداخت به رستوران کسر می شود. همچنین، مقدار کرایه آنلاین (هزینه تعیین شده برای هر پیک مجموعه) نیز در همان محاسبات ماهانه به مجموعه پرداخت می شود. کلیه خدمات مربوط به فعالیت در این مجموعه در نرم افزار دخل اسنپ فود مدیریت و کنترل می شود. با مطالعه مقاله نرم افزار دخل اسنپ فود؛ معرفی، آموزش نصب و دریافت سفارش می توانید با عملکرد این اپلیکیشن به خوبی آشنا شوید.


روش های افزایش فروش در اسنپ فود

اسنپ فود یک پلتفرم بزرگ و پر مخاطب است. به همین دلیل زمانی که رستوران و کترینگ شما عضوی از این پلتفرم باشد، کاربران زیادی با شما آشنا می شوند و طبیعتاً فروش بیشتری نیز خواهید داشت. همین موضوع فروشگاه ها و رستوران های بسیاری را برای فعالیت در این مجموعه ترغیب می کند. البته لازم است بدانید که راهکار های مختلفی نیز برای افزایش فروش در اسنپ فود وجود دارد. در ادامه به بخشی از این راه کار های ساده اما مفید اشاره می کنیم. با استفاده از این روش ها حتی با وجود کمیسیون اسنپ فود می توانید خالص درآمد بالایی داشته باشید.

تخفیف و پیشنهادات جذاب برای مشتریان خود رد نظر بگیرید
ارائه تخفیف های جذاب از گذشته تا کنون یک روش موثر برای افزایش فروش بوده است. در مجموعه اسنپ فود نیز می توانید با ارائه تخفیف های مختلف، مشتریان را برای خرید ترغیب کنید. این کوپن ها و تخفیف ها می تواند در قالب کاهش قیمت محصولات در منو و یا ارائه جوایز و پاداش های متنوع باشد. تخفیف خرید اول، پاداش وفاداری، تخفیف روی محصولات خاص، تخفیف های فصلی و روزانه از جمله روش های لذت بخش تر کردن خرید برای مشتریان هستند. همچنین، شما می توانید با در نظر گرفتن کد تخفیف اسنپ فود برای کاربران این پلتفرم، در راستای افزایش فروش خود فعالیت کنید.

طراحی منو باید دقیق و ساده باشد

یکی از مهم ترین نکاتی که باید برای افزایش فروش در اسنپ فود رعایت کنید، طراحی اصولی و دقیق منو است. نکات مختلف و البته بسیار آسانی وجود دارد که با رعایت کردن آن ها می توانید یک منو جذاب و کاربردی داشته باشید و کاربران برای خرید از مجموعه خود تشویق کنید. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

عنوان محصول را به گونه ای انتخاب کنید که ماهیت کلی را به مخاطب برساند و مشخص کند محصول باید در کدام دسته بندی قرار بگیرد.
هرچه منو شما متنوع تر باشد، کاربران به انتخاب شما علاقه مند تر خواهند بود. برای افزایش تنوع لازم نیست حتماً یک غذای جدید اضافه کنید. بلکه یک غذا با دو روش پخت متفاوت هم باید در منو به صورت مجزا تعریف شوند.
در اپلیکیشن دخل دسته بندی هایی برای فروشگاهه ای مختلف طراحی شده که می توانید برای دسترسی راحت تر مشتریان از آن ها استفاده کنید. به علاوه، امکان ویرایش این دسته ها نیز برای شما وجود دارد.
در بخش توضیحات محصول، اطلاعاتی که کاربر برای انتخاب بهتر نیاز دارد را در اختیار او قرار دهید.
از عکس های جذاب و با کیفیت استفاده کنید
زمانی که شما وارد یک صفحه فروشگاهیی و یا هر صفحه اینترنتی دیگری می شوید، تصاویر قبل از هر چیری توجه شما را جلب می کند. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که برای معرفی محصولات خود از عکس های با کیفیت، جذاب و خلاقانه استفاده کنید. بهره گیری از نور طبیعی و انتخاب زمان مناسب برای عکاسی، انتخاب بک گراند متناسب و استفاده از المان های مرتبط و جذاب، انتخاب زاویه درست برای نشان دادن کامل محصول، ادیت جذاب و در نهایت کمی خلاقیت می تواند عکس های بی نظیری را برای شما به همراه داشته باشد.


به نظرات و پیشنهادات کاربران احترام بگذارید

یکی از امکاناتی که خرید های اینترنتی در اختیار کاربران قرار می دهد استفاده از نظرات مشتریان قبلی هر مجموعه است. شما نیز می توانید به عنوان فروشنده از این امکان به نفع خود استفاده کنید. شما با استفاده از نظرات، انتقادات و پیشنهادات ارائه شده می توانید نقاط ضعف مجموعه خود را بهبود بخشید. همچنین، با فعالیت در مسیر کسب رضایت بیشتر کاربران، بازخورد های مثبتی دریافت می کنید و افراد برای خرید از مجموعه شما تمایل بیشتر خواهند داشت. به یاد داشته باشید که پاسخ دادن به نظرات می تواند احساس خوبی را به مخاطبان شما منتقل کند.

تبلیغات را فراموش نکنید

مجموعه اسنپ فود روش های مختلفی را برای تبلیغات در این پلتفرم در اختیار فروشگاه ها و رستوران ها قرار می دهد. با استفاده از این امکانات می توانید بازدید از مجموعه خود و به دنبال آن فروش را افزایش دهید. به این ترتیب ضمن در نظر گرفتن کمیسیون اسنپ فود باز هم می توانید در آمد خوبی از این طریق کسب کنید. فود استوری و تبلیغات کیلیکی دو روش متداول برای معرفی کسب و کار ها در این پلتفرم است.

بنر های مربوط به تبلیغ های کیلیکی و فود استوری ها هر دو در صفحه اصلی اپلیکیشن اسنپ فود قرار داده می شوند و کاربر به محض ورود با اسم مجموعه شما روبه رو می شود. بدیهی است که این موضوع می تواند شانس انتخاب شدن شما را توسط کاربران افزایش دهد. همچنین، این بنر های تبلیغاتی برای هر فروشگاه و رستوران به کاربران همان شهر نشان داده می شود.

منبع: کمیسیون اسنپ فود چقدر است؟

 

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋