mojtaba jafari

mojtaba jafari

توسط ۱ نفر دنبال می شود

چگونه سئو می تواند فروش شرکت شما را افزایش دهد


چگونه سئو می تواند فروش شرکت شما را افزایش دهد
فهرست مطالب
رابطه بین سئو و فروش شرکت شما
مشتری چگونه سئوی خوب یا بد را درک می کند؟
جنبه های سئو که باعث افزایش فروش می شود.
اقدامات سئوی توصیه شده برای افزایش فروش. قیمت سئو در اصفهان
نتیجه گیری

رابطه بین سئو و فروش شرکت شما

در دنیای تجارت مدرن و دیجیتال مارکتینگ، فروش یک شرکت نه تنها بازتابی از کیفیت محصولات یا خدمات آن است، بلکه مجموعه استراتژی هایی است که برای دستیابی به بازار هدف و برقراری ارتباط با آن به کار می گیرد.

 

عوامل زیادی در فرآیندی که مصرف کننده را به سمت انتخاب یک برند بر دیگری سوق می دهد، وارد می شود، از حضور شرکت در بازار گرفته تا سهولت یافتن و خرید محصولات آن توسط مشتریان. در این زمینه، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) نه تنها به عنوان یک جزء، بلکه به عنوان سنگ بنای ساختار بازاریابی دیجیتال ظاهر می شود که می تواند موفقیت یا شکست در فروش یک شرکت را تعیین کند.

درک این نکته ضروری است که فروش یک شرکت تا حد زیادی به دیده شدن آن بستگی دارد: اگر آنها شما را نبینند، شما را نمی شناسند. اگر شما را نشناسند، از شما خرید نخواهند کرد. شرکت دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

بنابراین: چگونه به آنها کاری کنیم که ما را بشناسند؟

در دنیایی که اکثر مصرف کنندگان سفر خرید خود را با جستجوی آنلاین آغاز می کنند، دیده شدن در بالای نتایج جستجو می تواند تعیین کننده باشد. اینجاست که سئو نقش اساسی ایفا می کند، زیرا دید شرکت را در موتورهای جستجو مانند گوگل بهبود می بخشد. با بهینه سازی وب سایت و محتوای آن برای کلمات کلیدی مرتبط، شرکت ها می توانند ترافیک واجد شرایط بیشتری را جذب کنند، یعنی کاربرانی که از قبل به آنچه شرکت ارائه می دهد علاقه مند هستند. این نه تنها احتمال فروش را افزایش می‌دهد، بلکه می‌تواند سودآوری کمپین‌های بازاریابی را با کاهش هزینه‌های جذب مشتری به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

صحبت کردن با همه مفید است، اما صحبت کردن با کسانی که به دنبال شما هستند استراتژیک است.

مشتری چگونه SEO خوب یا بد را درک می کند؟

جنبه های فنی یا استراتژیک سئو نقاط تجزیه و تحلیل از سوی شرکت یا آژانس SEO است که پروژه را توسعه می دهد. با این حال، ما نباید بدون در نظر گرفتن دید و تجربه کاربر، اشتباه کنیم که در موارد فنی قرار بگیریم. در پایان، تمام کارهای انجام شده به دنبال ارائه یک تجربه کاربری بهتر و در نتیجه دستیابی به یک سرنخ، فروش یا مشتری جدید است.

بنابراین، هنگامی که بهبودهای سئو نهایی و پیاده سازی شدند، کاربر چگونه آنها را درک خواهد کرد؟ آیا متوجه خواهید شد که چه زمانی سئوی خوب یا بد پیاده سازی شده است؟

مشتریان به طور کلی کیفیت سئو را از طریق تجربه خود در جستجوی محصولات یا خدمات آنلاین درک می کنند. سئوی خوب زمانی آشکار می شود که مشتری به راحتی آنچه را که به دنبال آن است در اولین نتایج جستجو پیدا کند، که نشان می دهد وب سایت به خوبی با کلمات کلیدی مرتبط و محتوای مفید بهینه شده است. این نوع دید نه تنها جستجو را برای کاربر آسان می کند، بلکه به درک مثبت برند به عنوان یک رهبر و قابل اعتماد در زمینه خود کمک می کند.

به نوبه خود، سئوی داخلی خوب به کاربر یک تور بهتر در سایت می دهد و به لطف یک معماری SEO خوب و ناوبری بصری، آسان و سریع، آنچه را که در وب به دنبال آن است به طور مستقیم پیدا می کند.

هیچ چیز بیشتر از اینکه ندانیم آنچه را که در یک وب سایت به دنبال آن هستیم پیدا کنیم، ما را به عنوان کاربر آزار نمی دهد. این به وضوح سئو بد است.

سئوی بد می تواند منجر به یک تجربه ناامید کننده برای مشتری شود، که ممکن است از طریق عبارات جستجوی نامربوط به وب سایتی برخورد کند یا به سؤالات خاص آنها پاسخ ندهد. این می تواند منجر به پایین آمدن سایت در نتایج جستجو شود، یا محتوای سایت با آنچه مشتری انتظار دارد مطابقت نداشته باشد، این احتمال را افزایش می دهد که آنها به سرعت سایت را ترک کنند و جایگزین های مرتبط تری را جستجو کنند. بنابراین، اثربخشی سئو نه تنها در افزایش ترافیک به وب سایت، بلکه در ایجاد و حفظ اعتماد و رضایت مشتری بسیار مهم است.

صفحاتی که به آهستگی بارگذاری می شوند، تورهای وب که دنبال کردن آنها دشوار است یا غیر شهودی هستند، سازماندهی و ارتباط متقابل صفحاتی که غیرواقعی هستند و دنبال کردن آنها دشوار است، یا مقالاتی که به سوالات کاربران پاسخ نمی دهند، نمونه هایی از سئوی بد هستند. این باعث اعتماد کم به برند و فروش کمتر می شود.

mojtaba jafari
mojtaba jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋