کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

راهنمای انتخاب ساعت هوشمند مناسب


برای خرید ساعت هوشمند، لازم است به فاکتورهای متعددی توجه کنید. علاوه بر در نظر گرفتن قیمت و بودجه، باید دقیقاً بدانید چه کاربردی مد نظرتان است تا هنگام خرید به امکانات مهمتر ساعت توجه کنید. به عنوان مثال، اگر قصد ورزش دارید، به حسگرهای سلامتی و پایش فعالیت ‌های ورزشی توجه کنید. اگر اعلان‌ های گوشی برایتان اهمیت دارد، به پشتیبانی از زبان فارسی و نوع کاربری ساعت توجه داشته باشید. در ادامه، به تفصیل به نکاتی پرداخته ‌ایم که در انتخاب بهترین ساعت هوشمند برای خود کمک می ‌کنند. مواردی که باید به آن توجه داشته باشید عبارتند از:


فرم و صفحه ‌نمایش ساعت


اولین نکته ‌ای که توجه شما را جلب می ‌کند و از اهمیت زیادی برخوردار است، فرم و ظاهر کلی صفحه ‌نمایش ساعت است. ساعت ‌های هوشمند با صفحه ‌نمایش‌ های گرد، مستطیل یا مربع موجودند. انتخاب فرم مورد نظر بستگی به سلیقه شما دارد. اگر به دنبال ساعت مدل Apple هستید، تنها انتخاب شما ساعت‌های مربعی شکل Apple Watch خواهد بود. عموماً از صفحه ‌نمایش‌ های LCD و OLED در ساعت ‌های هوشمند استفاده می‌شود. صفحه ‌نمایش ‌های OLED وضوح و روشنایی بهتری دارند، اما همزمان مصرف باتری آن ‌ها بیشتر است. اگر تنها نیاز به پاسخگویی به تماس ‌ها و مشاهده اعلان‌ ها دارید، ممکن است صفحه‌ نمایش LCD مناسب ‌تر باشد؛ البته این نوع صفحه‌ نمایش عمر باتری بیشتری دارد.


نوع بند ساعت


نوع بند ساعت نیز در انتخاب بهترین ساعت هوشمند نقش مؤثری دارد. برخی از افراد ترجیح می ‌دهند ساعت ‌های هوشمند با طراحی فانتزی یا کلاسیک داشته باشند، یعنی ساعت‌هایی که دارای بند سیلیکونی با رنگ ‌های متنوع هستند. جالب است بدانید که برای ساعت ‌های معروف و پرفروش، می ‌توانید بندهای جایگزینی را نیز تهیه کنید.


نوع و امکانات رابط کاربری


نوع و امکانات رابط کاربری یکی از مهم ‌ترین فاکتورها در تعیین قیمت ساعت هوشمند است. به عنوان مثال، نصب برنامه ‌ها روی ساعت‌هایی مثل Galaxy Watch و Apple Watch امکان ‌پذیر است. می‌توانید کارهای ساده ‌ای مثل مسیریابی، ارسال پیام در پیام‌ رسان ‌های مختلف و حتی وب‌گردی را انجام دهید. البته صفحه ‌نمایش کوچک است، اما در مواقع ضروری، می ‌تواند کاربردی باشد. برخی از ساعت ‌های هوشمند شیائومی و هوآوی حتی امکان پاسخگویی به تماس‌ ها را نیز دارند که به گفته کاربران یکی از بهترین امکانات ساعت هوشمند است.


ساعت با حسگر حرارتی


اگر به ورزش‌ های استقامتی علاقه دارید و به میزان کالری مصرف شده در حین ورزش اهمیت می ‌دهید، بهتر است به دنبال ساعت هوشمند با حسگرهای حرکتی و پایش سلامتی باشید. این ساعت‌ها دارای تنوع بالایی هستند و برخی از آن‌ها دقت بالایی در اندازه‌گیری فعالیت ‌های ورزشی دارند. در صورت حرفه‌ای بودن ورزشی که انجام می‌ دهید، بهتر است برای خرید ساعت با بودجه نسبتاً بالا در نظر بگیرید. بسیاری از ساعت‌ های هوشمند موجود در بازار دارای حسگرهای پیش‌ فرض برای بررسی فعالیت‌ های ورزشی هستند و می ‌توانند ورزش مورد نظرتان را انتخاب و کالری مصرفی را اندازه‌ گیری کنند. در صورت خرید ساعت گران ‌قیمت ‌تر، می ‌توانید از امکاناتی مثل حسگر تشخیص اکسیژن خون و تشخیص خودکار فعالیت ورزشی نیز استفاده کنید.


تایم شارژدهی


   ساعت‌های هوشمند ابعاد کوچکی دارند و بنابراین باتری مورد استفاده در آن‌ ها نیز ظرفیت کمتری دارد. با توجه به صفحه ‌نمایش و امکانات ساعت ‌ها، هرکدام از باتری‌ ها بازدهی متفاوتی دارند. معمولاً ساعت‌هایی که امکانات محدودتر و صفحه‌ نمایش ضعیف ‌تری دارند، نیاز به شارژ 7 تا 15 روز یک بار دارند. اما ساعت ‌های بهتر به دلیل صفحه ‌نمایش باکیفیت و امکانات بیشتر رابط کاربری، شارژدهی کمتری دارند. اگر استفاده زیادی از آن‌ ها ندارید، می‌ توانید با یک شارژ، حداکثر سه روز از آن‌ها استفاده کنید.


قابلیت حمایت از ساعت هوشمند


یکی از نکات اساسی و خصوصیاتی که در انتخاب بهترین ساعت هوشمند باید به آن توجه کنید، قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی در اعلانات است. بسیاری از کاربران به دنبال ساعت هوشمندی هستند که در اعلان ‌ها و تماس‌ ها، فونت صحیح فارسی را به درستی پشتیبانی کند. اگر برای شما اهمیت دارد که اعلان ‌ها را از روی ساعت دریافت و مشاهده کنید، در هنگام خرید حتماً به این جنبه توجه کنید.


تنوع لوازم جانبی در بهترین ساعت هوشمند


اشخاصی که به استایل خود اهمیت می‌ دهند، می‌خواهند ساعت ‌شان با لباس ‌هایشان هماهنگ باشد. بنابراین، باید به تنوع لوازم جانبی ساعت نیز توجه کنید. یکی از نکات مهم در این زمینه، دسترسی به بندهای ساعت با ظاهر و رنگهای متفاوت است. برخی از این بندها ضد حساسیت هستند و از بروز حساسیت‌ های پوستی به بندهای سیلیکونی جلوگیری می ‌کنند. با توجه به حساسیت صفحه نمایش ‌ها، استفاده از یک محافظ مقاوم می ‌تواند عمر ساعت را افزایش دهد. ساعت‌ های هوشمند اپل واچ به دلیل تنوع بالا، در بازار محبوبیت زیادی دارند. البته ساعت‌ های هوشمند شیائومی و گلکسی واچ نیز لوازم جانبی نسبتاً متنوعی دارند. اگر به ساعت علاقه‌ مندید، اما در انتخاب بین ساعت هوشمند و کلاسیک تردید دارید، مقاله مهم درباره نکات اصلی خرید ساعت مچی نیز به شما کمک خواهد کرد.

منبع: بهترین ساعت هوشمند

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
jafarm450
از محتوای خوبتون بسیار لذت بردم دمتون گرم اگر دوست داشتین از این مقاله هم بازدید بفرمایین
https://idat.ir/newpost
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋