کانال تخفیف (offch.com)

کانال تخفیف (offch.com)

سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

راهنمای دریافت اینترنت رایگان از اپراتور های مختلف

راه‌های مشترک برای دریافت اینترنت رایگان از سه اپراتور


برای دریافت اینترنت رایگان از سه اپراتور فعال در ایران، چندین روش وجود دارد. برخی از این روش‌ها بین تمامی اپراتورها مشترک است و برخی دیگر به‌طور اختصاصی برای مشترکین هر اپراتور ارائه می‌شود. در ابتدا، راه‌های مشترک را معرفی می‌کنیم.

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

هر سه اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، اینترنت رایگان به عنوان پاداش ارائه می‌دهند.

همراه اول: در صورت تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، 30 گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنید.
رایتل: با تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، 60 گیگابایت اینترنت یک ساله هدیه می‌گیرید.
ایرانسل: با تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، 20 گیگابایت اینترنت 6 ماهه رایگان به شما تعلق می‌گیرد. همچنین، 900 دقیقه مکالمه، 900 پیامک و 6 ماه مکالمه نیم‌بهای داخلی نیز به شما هدیه داده می‌شود.

نصب اپلیکیشن‌های مخصوص هر اپراتور

اپراتورها برای سهولت دسترسی مشترکین به خدمات مختلف، اپلیکیشن‌های اختصاصی ارائه می‌دهند که با نصب و عضویت در این اپلیکیشن‌ها می‌توانید اینترنت رایگان دریافت کنید.

همراه اول: با نصب اپلیکیشن "همراه من"، 10 گیگابایت اینترنت 3 روزه هدیه می‌گیرید.
ایرانسل: با ورود به اپلیکیشن "ایرانسل من"، 50 گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنید.
رایتل: اپلیکیشن رایتل به مشترکین جدید خود 1 گیگابایت اینترنت 1 روزه هدیه می‌دهد. همچنین، در این اپلیکیشن‌ها پیشنهادات و بسته‌های ویژه‌ای نیز ارائه می‌شود که ممکن است شامل بسته‌های اینترنت رایگان یا بسیار ارزان باشد.

دریافت اینترنت رایگان به عنوان هدیه تولد

یکی دیگر از روش‌های دریافت اینترنت رایگان، گرفتن هدیه تولد از اپراتورهاست.

همراه اول: با استفاده از کد دستوری 104121# می‌توانید هدیه تولد خود را از بین 2 گیگابایت اینترنت، بسته 24 ساعته مکالمه و 120 امتیاز باشگاه فیروزه‌ای انتخاب کنید.
رایتل: با استفاده از کد دستوری *232# می‌توانید بین 2 گیگابایت اینترنت رایگان و 60 دقیقه مکالمه یکی را به عنوان هدیه تولد خود انتخاب کنید.

 

ساده‌ترین راهکارها برای دریافت اینترنت رایگان همراه اول

اپراتور همراه اول روش‌های متنوعی را برای دریافت اینترنت رایگان به مشترکین خود ارائه می‌دهد. در ادامه، به بررسی این روش‌ها می‌پردازیم.

دوشنبه سوری

در آخرین دوشنبه هر ماه، می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری 100641# از ساعت 8 صبح تا 12 شب، در طرح دوشنبه سوری همراه اول شرکت کنید. این طرح شامل بسته‌های اینترنتی از 500 مگابایت تا چند گیگابایت است که از ساعت 5 صبح تا 5 عصر روز بعد قابل استفاده هستند.

شارژ شگفت‌انگیز جوانان

مشترکین همراه اول که کمتر از 25 سال دارند، با هر بار شارژ سیم کارت خود می‌توانند مقدار مشخصی اینترنت برای مدت زمان محدودی دریافت کنند. مقدار این هدیه به میزان شارژ بستگی دارد:

مقدار شارژ (تومان)    5000    10000    20000    50000    100000
میزان اینترنت هدیه    300 مگابایت    1 گیگابایت    3 گیگابایت    8 گیگابایت    20 گیگابایت
مهلت استفاده    یک روز    سه روز    سه روز    هفت روز    هفت روز
برای فعال‌سازی این هدیه می‌توانید از کدهای دستوری 10124# و *10 استفاده کنید.

پرداخت غیرحضوری قبض موبایل

مشترکین سیم کارت‌های دائمی همراه اول با پرداخت غیرحضوری و به موقع قبض تلفن همراه، هدیه‌ای دریافت می‌کنند. با پرداخت قبض موبایل خود پیش از ششم هر ماه و با استفاده از کد 10115#، می‌توانید از یک روز مکالمه درون شبکه رایگان، 2 گیگابایت اینترنت یک روزه یا 75 امتیاز باشگاه مشتریان بهره‌مند شوید.

تبدیل سیم کارت به 4G

اگر سیم کارت قدیمی همراه اول خود را به یک سیم کارت 4G تبدیل کنید، 20 گیگابایت اینترنت رایگان به شما تعلق می‌گیرد.

خرید سیم کارت دائمی جوانان

برای دریافت اینترنت رایگان همراه اول به مدت 5 ماه، کافی است یک سیم کارت دائمی جوان از این اپراتور خریداری کنید. با خرید این سیم کارت‌ها، به طور خودکار یک بسته اینترنت 10 گیگابایتی برای یک ماه برای شما فعال می‌شود. پس از آن نیز می‌توانید از بسته 10 گیگابایتی 4 ماهه استفاده کنید.

 

روش‌های مختلف دریافت اینترنت رایگان ایرانسل

ایرانسل نیز مانند دیگر اپراتورها روش‌های مختلفی برای دریافت اینترنت رایگان به کاربران خود ارائه می‌دهد. در ادامه به معرفی این روش‌ها می‌پردازیم.

خرید سیم کارت دائمی

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای دریافت اینترنت رایگان ایرانسل، خرید یک سیم کارت دائمی است. با خرید سیم کارت دائمی ایرانسل و برقراری اولین تماس، هدایای زیر به صورت خودکار به شما تعلق می‌گیرد:

20 گیگابایت اینترنت رایگان با اعتبار 6 ماه

900 دقیقه مکالمه رایگان با تمام خطوط داخلی برای 6 ماه
900 پیامک برای تمام خطوط داخلی کشور
6 ماه مکالمه نیم‌بها

کمپین حذف قبض کاغذی

از دیگر روش‌های دریافت اینترنت رایگان ایرانسل، پیوستن به کمپین حذف قبض‌های کاغذی است. با مراجعه به قسمت مربوطه در اپلیکیشن "ایرانسل من" یا ارسال عدد 1 به شماره 2465، می‌توانید عضو این کمپین شده و از 1 گیگابایت اینترنت یک‌روزه بهره‌مند شوید.

دعوت از دوستان

مشترکین سیم کارت‌های ایرانسل می‌توانند دوستان خود را به روش‌های مختلف دعوت کرده و هدیه بگیرند:

دعوت از طریق اپلیکیشن "ایرانسل من" و دریافت 50 گیگابایت اینترنت رایگان پس از عضویت دوست شما.
ارسال شماره اعتباری دوستتان به 3192 و دعوت او برای دریافت سیم کارت دائمی، که در صورت پذیرش دعوت، 2 گیگابایت اینترنت یک‌ماهه دریافت می‌کنید.
ارسال شماره دوست ایرانسلی خود به 3116 و درخواست تبدیل سیم کارت او به 4G، که در این صورت شما نیز 1 گیگابایت اینترنت هدیه می‌گیرید.
دعوت به لنز از طریق ارسال شماره دوستتان به 3113 و دریافت 1 گیگابایت اینترنت هدیه.

خرید سیم کارت‌های 0900

با تهیه سیم کارت ایرانسل با پیش شماره 0900، بسته به نوع سیم کارت می‌توانید از 30 تا 50 گیگابایت اینترنت رایگان دوازده‌ماهه استفاده کنید.

خرید سیم کارت‌های اعتباری گلچین

خرید سیم کارت‌های اعتباری گلچین ایرانسل نیز به شما امکان دریافت اینترنت رایگان را می‌دهد. با خرید این سیم کارت‌ها، 20 گیگابایت اینترنت، 2000 دقیقه مکالمه رایگان، 2000 پیامک و 500 تومان اعتبار اولیه به شما تعلق می‌گیرد.

خرید سیم کارت دائمی زرین

خرید سیم کارت‌های زرین نیز با هدایای ویژه‌ای همراه است و با استفاده از آن‌ها می‌توانید 320 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنید.

 

راه‌های دریافت اینترنت رایگان رایتل

رایتل، به عنوان یکی از اپراتورهای محبوب در ایران، روش‌های مختلفی برای دریافت اینترنت رایگان به کاربران خود ارائه می‌دهد. در این بخش به معرفی این روش‌ها می‌پردازیم.

طرح انرژی

با خرید سیم کارت اعتباری رایتل از طرح انرژی، بسته به نوع طرح انتخابی، 6 یا 14 گیگابایت اینترنت یک‌ماهه برای شما فعال خواهد شد.

طرح جوان

طرح جوان رایتل به دانشجویان اختصاص دارد. اگر دانشجویی سیم کارت اعتباری رایتل خریداری کند، از مزایایی مانند 25 گیگابایت اینترنت رایگان 90 روزه بهره‌مند خواهد شد.

طرح دست‌دوز

برای دریافت اینترنت رایگان رایتل می‌توانید از طرح دست‌دوز استفاده کنید. با شماره‌گیری کد دستوری *222# می‌توانید بسته‌های اینترنت و مکالمه هدیه‌ای که به شما تعلق گرفته است را مشاهده و استفاده کنید. این پیشنهادات اختصاصی بوده و بر اساس میزان مصرف شما تعیین می‌شوند.

اینترنت ویژه سه دهک پایین جامعه

رایتل به سه دهک پایین جامعه اینترنت 4 ماهه رایگان ارائه می‌دهد. مشترکین رایتل می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی خدمات هوشمند دولت از این هدیه استفاده کنند.

طرح‌های X100 و X40

با خرید سیم کارت‌های دائمی رایتل نیز می‌توانید اینترنت رایگان دریافت کنید. این بسته‌های اینترنتی ممکن است 100 یا 40 گیگابایتی باشند و مهلت استفاده از آن‌ها یک سال است.

جمعه‌های رایتلی

در اپلیکیشن رایتل، هر جمعه بسته‌های اختصاصی برای کاربران به صورت تصادفی ارائه می‌شود. این طرح تنها 24 ساعت فعال است و هر جمعه می‌توانید شانس خود را امتحان کنید.

منبع: روش های دریافت اینترنت رایگان همراه اول، ایرانسل و رایتل

 

 

 

کانال تخفیف (offch.com)
کانال تخفیف (offch.com) سایت دریافت رایگان انواع کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، اکالا، نماوا، علی بابا، اسنپ مارکت و صدها برند معتبر دیگر. خرج کمتر، خرید بیشتر! با کانال تخفیف.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋