hossein noori

hossein noori

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی چقدر است؟

هزینه ها می تواند از 10 میلیون تومان برای یک تیزر تبلیغاتی ارزان تا 200 میلیون تومان برای یک تیزر تبلیغاتی لاکچری و حرفه ای متغیر باشد. درسته که تفاوت قیمت ها یه خورده زیاد و قابل توجه هست ولی با این حال، به جرات می توان گفت که برای اکثر شرکت ها، تمایل دارند هزینه های بالایی برای کلیپ های تبلیغاتی پرداخت کنند، چراکه برایشان آورده زیادی دارد.

این قیمت ها بستگی به مدت زمان و کیفیت آن تیزر تبلیغاتی دارند. هزینه نهایی تولید این نوع ویدیو های تبلیغاتی بعد از جلساتی که با کارفرما گذاشته می شود و ایده پردازی که انجام می شود و سناریویی که نوشته می شود تعیین می شود. 

 

عدم ایجاد ویدیوهای تبلیغاتی برای وب سایت و کمپین های بازاریابی دیجیتال برای شما چقدر هزینه دارد؟

نکته خیلی مهمی که وجود دارد این است که اگر از تبلیغات ویدیویی استفاده نمی کنید و فقط از تصاویر استفاده می کنید، بیشتر برای تبلیغاتی هزینه می کنید که تاثیر کمتری دارند. هنگام جستجو در اینترنت به سایتی برخورد کردم که می توانید تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی را از آن ها بخواهید.

کافیست حتی برای تست هم که شده یک بار تبلیغات ویدیویی را امتحان کنید تا متوجه گفته های من بشوید، به طوری که اگر شما از تبلیغات تصویری 100 میلیون سود ببرید با تبلیغات ویدیویی حداقل 250 میلیون می توانید سود ببرید، چرا که کاربران تمایل دارند از طرف شما ویدیو ببینند تا تصاویر و نوشته، همین موضوع باعث جذب اعتماد آن ها به شما می شود.

با استفاده نکردن از ویدیو های تبلیغاتی شما در حقیقت نیمی از مشتریان احتمالی خودتان را از دست می دهید، خیلی از کاربران تصمیم به خرید دارند و هرکسی بتواند بهتر نظرشان را جلب کند از آن خرید می کنند.

این نوع تبلیغات در هر فضایی کاربرد دارد، به فرض شما یک پکیج آموزشی دارید و هدفتان فروش میلیاردی هست و یا در وب سایتتان صفحه فرودی دارید و کمپین های تبلیغاتی را برای آن صفحه برگذار کرده اید، تصور کنید این صفحه و تبلیغات با ویدیو و بدون ویدیو چقدر میتواند بازخورد داشته باشد. یک سوال از شما دارم، اگر نرخ تبدیل حداقل 20 درصد بیشتر شود، چقدر می تواند تاثیرگذار باشد؟؟؟

البته ناگفته نماند که ما این درک را داریم که شما یک کسب و کار دارید و ماهانه هزینه هایی برای کارمندان و... دارید، و خب باید بودجه خود را مدیریت کنید تا متضرر نشوید. به همین دلیل ما اینجا عواملی که بر تیزر های تبلیغاتی تاثیر می گذارند را برای شما نوشته ایم.

هدف ما این است که شما درک کاملی از فرایند تولید تیزر های تبلیغاتی و هزینه های آن بدانید. در اینجا عواملی وجود دارد که اضافه یا حذف کردن آن بر قیمت تیزر تبلیغاتی تاثیر مستقیم دارد.

 

عوامل موثر بر تعرفه تیزر تبلیغاتی

در ابتدا باید بگوییم همه ویدیو های تبلیغاتی یکسان نیستند، و در حقیقیت بازاریابی ویدیو تعیین می کند که چه نوعی ویدیو باید ساخته شود. برای مثال فضاهای مختلف مثل اینستاگرام، ایمیلی مارکتینگ، صفحه فرود و ... ویدیو های مختلفی برای ساخته شدن می طلبد و نمیتوان یک ویدیو را در همه این فضاها پخش کرد. و خب برای دریافت بهترین نتایج باید به این مورد توجه ویژه ای داشته باشیم.

 

 و اما عوامل اصلی تاثیرگذار روی هزینه تیزر های تبلیغاتی:

کیفیت

واضح است که ویدیو شما را یک دانشجو فیلمسازی بسازد یا یک شرکت تبلیغاتی، چقدر روی کیفیت کار می تواند تاثیر بگذارد. ویدیو هایی با کیفیت بالا می تواند ذهنیت خوبی در ذهن مخاطبان شما بسازد و آن ها را تبدیل به مشتری کند. همینطور یک ویدیو کم کیفیت می تواند اعتبار شما را زیر سوال ببرد و شما را بدنام کند به همین دلیل هنگام کاهش هزینه ها مراقب این مورد باشید.

 

مدت زمان

هرچه مدت زمان ویدیو شما بیشتر باشد، قیمت آن افزایش می یابد، در واقع افزایش مدت زمان ویدیو از دو به سه دقیقه مستلزم صرف وقت، انرژی و هزینه هست. چراکه لازم است از موشن گرافیک های بیشتری استفاده شود، سناریو بیشتری نوشته شود، مدت زمان فیلمبرداری و کارگردانی بیشتری صرف شود و... .

  1. مفهوم: هرچه زمان ویدیو بیشتر باشد، عناصر بیشتری در استوری بورد استفاده می شود که زمان بر است.
  2. فیلمبرداری: برای ویدیو های طولانی نیاز به فیلمبرداری در چندین لوکیشن هست که زمانبر است.
  3. تدوین ویدیو: هرچه مدت زمان بیشتری بخواهید، نیاز به ادیت، جلوه های ویژه، نریشن، ایده پردازی و ... بیشتری نیاز است.

در انتها پیشنهاد می کنم هنگام سفارش تیزر به این موارد دقت نمایید.

استفاده شده از این منبع

hossein noori
hossein noori

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋