hossein noori

hossein noori

با استفاده از موشن گرافیک ساده ، طراحی دیجیتالی خود را تقویت کنید

اگر یک عکس هزار کلمه ارزش داشته باشد ، یک گیف یک میلیون ارزش دارد. - ناشناس

اینکه چگونه یک انیمیشن ساده می تواند اجتماع ، عشق و با هم بودن را در یک جا برانگیزد و هیجان ایجاد کند

این جریان حرکت ساده داستان اجتماع ، شفقت ، تعلق و اتحاد را بیان می کند. یک انیمیشن کوتاه می تواند واکنش های احساسی و همدلی بسیاری را با خوانندگان و بینندگان شما برانگیزد.

انیمیشن دیجیتال در طراحی برنامه یکپارچه است ، اغلب از طریق نمادهایی که روی آنها کلیک شده نمایش داده می شود. مشتریان به سختی متوجه می شوند ، اما تجربه برنامه را لذت بخش تر می کند.

یک منحنی یادگیری وجود دارد ، اما با هر مهارت فنی دقیق ، سرمایه گذاری زمان برای یادگیری در دراز مدت نتیجه می دهد. جامعه جهانی طراحان موشن گرافیک زنده است و با ایده ها سر و صدا دارد. در قدس آنلاین به 4 نوع موشن گرافیک اشاره شده است.

 

افزونه ها می توانند انیمیشن های شما را شکوفا کنند

آنها را امتحان کنید. بسیاری از موارد عالی به صورت رایگان در دسترس هستند. برخی از آنها قیمت کمی دارند. ارزش پرداخت کمی پول برای تمدید عالی را دارد ، زیرا در طولانی مدت زمان زیادی را برای شما ذخیره می کند.

چند توصیه

{توجه: من هیچ ارتباطی با سازندگان افزونه های ذکر شده ندارم. من می خواهم نکته ای را نشان دهم ، این است که صدها برنامه افزودنی عالی در دسترس است.}

LottieFiles یک برنامه افزودنی قدرتمند برای صادرات فوری انیمیشن های AE شما به عنوان قالب Lottie JSON ، GIF ، MP4 یا dotLottie برای برنامه های وب و تلفن همراه برای اجرای آسان است. باعث صرفه جویی زیادی در زمان می شود. Lottiefiles برای بردار ، حرکت یا انیمیشن های نماد بهتر است.

پسوند Battleaxe's Overlord (1) توسط Adam Plouff را امتحان کنید تا فایل ها را به راحتی بین AE و AI انتقال دهید و بالعکس. آنها آن را Vector Workflow Salvation می نامند و دقیقاً همین است.

Battleaxe همچنین Rubberhose (1) ، یک برنامه افزودنی AE دیگر را ارائه می دهد که در صورت انجام انیمیشن شخصیت ارزش بررسی آن را دارد.

اگر در حال صادرات به html هستید ، Bodymovin by Hernan Torrisi ارزش بررسی را دارد. زیر مجموعه ای از ویژگی های AE پشتیبانی می شود. صادرات به html ، svg یا canvas.

بسته روکش فیلم Smoke. ارائه قالب های دود از پیش طراحی شده برای فیلم.

از کجا می توان انیمیشن های رایگان را با مجوز Creative Commons بارگیری کرد

Lottiefiles - Lottiefiles مکانی است که باید به آن بروید. هزاران انیمیشن رایگان از متحرکان درجه یک و آثار آنها را برای محصولات خود کشف کنید. از آنجا که محصول رایگان است ، باید به سازندگان نسبت داده شود.

Videvo - Videvo یک مرکز بارگیری جالب برای فیلم ها ، انیمیشن ها و صداها است. برخی از انیمیشن ها رایگان هستند ، بیشتر آنها دارای قیمت هستند.

موشن گرافیک به یک طرح بردار جامد بستگی دارد. جریان انیمیشن باید در مرحله تصویرسازی کار شود. به حرکت از طریق هندسه فکر کنید.

نحوه ساخت انیمیشن خود را تجزیه و تحلیل کنید. کل شکل و نحوه حرکت آن از مرحله 1 را در نظر بگیرید و در مرحله 8 به پایان می رسد.

در فرایند انیمیشن ، طرح ها ممکن است ساده شوند. ترجمه آنچه در طرح هندسی به راحتی می توان با دست ترسیم کرد ، دشوار است.

انیمیشن را امتحان کنید ، چه به عنوان طراح و چه به عنوان خالق محتوای دیجیتالی. شاید از این که انیمیشن چقدر می تواند تجربه صفحه نمایش را افزایش دهد شگفت زده شوید.

به طور خلاصه

موشن گرافیک درباره بیان یک داستان ، هرچند کوتاه یا طولانی است. این می تواند یک میلی ثانیه یا چند دقیقه طول بکشد. آب نبات با طراحی ساده می تواند راهی طولانی برای ایجاد یک رابطه پایدار با بینندگان شما باشد. اگر انیمیشن با تجربه برند مشتری ادغام شود ، با مدت زمان بیشتر صفحه نمایش ، کلیک های بیشتر و رضایت کلی بیشتر از شما تشکر می کند. آن را تعاملی کنید.

hossein noori
hossein noori

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋