hosna

hosna

سلام دوستان. با مطالب علمی و آموزشی مختلف در خدمت شما هستم.

افترافکت جادویی!

در گذشته ادیت و ویرایش ویدیوها به شکل امروزی نبوده است و کار ویرایش و تدوین به سختی انجام می شده است. همچنین ساخت صحنه های تخیلی و غیر واقعی در فیلم ها که زاییده ذهن و تخیلات انسان می باشد، عملا غیر ممکن بوده است.

 

 

 

با گذشت زمان و پیشرفت عرصه ادیت و ویرایش ویدیو ها، تحولی شگرف در این صنعت رخ داد وعملا کارهای غیر ممکن را ممکن کرد. ابزارهای دیجیتال و نرم افزارهای مختلفی در این صنعت گسترش یافت که می شد با آن ها کارهای خارق العاده ای انجام داد.

نرم افزار افترافکت ساخت شرکت ادوبی از جمله این گونه نرم افزارها می باشد. این نرم افزار قدرتمند در واقع کارهای غیر ممکن همچون ساخت جلوه های ویژه در فیلم ها را ممکن ساخت. بسیاری از جلوه ها و صحنه های عجیب و غریبی که در فیلم های مختلف می بینید و چگونگی ایجاد آن ها، شما را به فکر فرو می برد، نه در دنیای واقعی، بلکه به وسیله همین نرم افزار ادوبی افترافکت خلق شده اند.

 

 

 

 

اگر به دنیای ویدیو و سینما، ساخت جلوه های ویژه، انیمیشن، موشن گرافیک و مباحثی از این قبیل علاقه دارید و تمایل دارید که چگونگی کار با این نرم افزار حرفه ای را بیاموزید، می توانید به سادگی در یک دوره افترافکت که امروزه توسط بسیاری از آموزشگاه های سراسر کشور برگزار می گردد، شرکت نمایید.

hosna
hosna سلام دوستان. با مطالب علمی و آموزشی مختلف در خدمت شما هستم.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋