nobesho.com

nobesho.com

نوبشو بزرگترین موتور جستجوی کالا در ایران به نشانی nobesho.com

معرفی بهترین دستگاه ‌های اسپرسوساز ۲۰۲۱

اسپرسو یکی از نوشیدنی های خوش عطر و خوش طعم است و طرفداران زیادی دارد. برای تهیه این نوشیدنی لذت بخش، به دستگاه اسپرسوساز نیاز است. تمام علاقه مندان به این نوشیدنی، جای خالی دستگاه اسپرسوساز در منزل خود را حس می کنند.

اگر شما هم علاقه زیادی به نوشیدن قهوه و اسپرسو دارید، حتما باید یک دستگاه اسپرسوساز در اشپزخانه خود داشته باشید. در این مطلب تصمیم داریم اطلاعاتی درخصوص خرید دستگاه اسپرسوساز عنوان کرده و شما را با بهترین دستگاه های اسپرسوساز بازار اشنا کنیم. همراه ما باشید!

کاربردهای دستگاه اسپرسوساز

این دستگاه همانطور که از نامش پیداست برای تهیه اسپرسو کاربرد دارد. اسپرسو نوعی قهوه است که از طعمی فوق العاده برخوردار بوده و به روش خاصی تهیه می شود. برای تهیه این نوشیدنی، اب جوش باید با فشار زیادی از روی پودر قهوه عبور کند. به همین دلیل یک دستگاه اسپرسوساز استاندارد باید از فشار کافی برخوردار باشد تا بتواند عطر و طعم واقعی دانه های قهوه را از آن ها استخراج نماید.

 

انواع دستگاه های اسپرسوساز خانگی

دستگاه های اسپرسوساز در انواع مختلفی تولید می شوند که عبارتند از:

  • اسپرسوسازهای دستی: این نوع دستگاه ها از یک اهرم برخوردارند و برای تهیه قهوه شما باید این اهرم را با نیروی دست تکان دهید تا اب جوش با فشار زیادی از دانه های قهوه عبور داده شود. این نوع دستگاه ها ابعاد کوچکی داشته و با قیمت پایین تری عرضه می شوند.
  • اسپرسوسازهای نیمه اتوماتیک: این دستگاه به صورت خودکار اب جوش را از قهوه عبور داده و اسپرسو را آماده می کند. اما کارهایی مثل ترکیب قهوه با شیر را باید به صورت دستی انجام دهید.
  • اسپرسوسازهای تمام اتوماتیک: در این دستگاه تمام مراحل به صورت اتوماتیک انجام می شود و شما می توانید نوشیدنی مورد نظر خود را تنها با فشردن یک دکمه اماده کنید.

 

نکات مهم در خرید دستگاه اسپرسوساز

در زمان خرید دستگاه اسپرسوساز به نکات زیر توجه کنید تا خرید موفق تری داشته باشید:

  • توان و فشار بخار دستگاه: کیفیت و طعم اسپرسوی تهیه شده تا حد زیادی به میزان توان و فشار بخار دستگاه اسپرسوساز بستگی دارد. حداقل فشار لازم برای تهیه اسپرسو حدود 15 بار می باشد. بنابراین دستگاهی که انتخاب می کنید نباید از فشار کمتر از 15 بار برخوردار باشد. هر چقدر که این میزان بیشتر باشد کیفیت اسپرسو بهتر خواهد بود.
  • توجه به عملکرد دستگاه: در زمان خرید حتما باید به عملکرد و امکانات دستگاه توجه داشته باشید. اگر شما به اسپرسوی ترکیبی علاقه دارید، باید دستگاهی را خریداری کنید که بتواند نوشیدنی های ترکیبی مثل کاپوچینو یا موکا را هم برای شما آماده کند. البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که هرچقدر امکانات دستگاه اسپرسوساز بیشتر باشد، قیمت آن هم بالاتر خواهد بود.
  • توجه به ویژگی های جانبی دستگاه اسپرسوساز: در زمان خرید حتما باید به ویژگی های جانبی دستگاه اسپرسوساز هم توجه کنید تا بتوانید یک محصول مطابق با نیاز خود خریداری نمایید. برای مثال امکاناتی مثل فیلتر آب که برای از بین بردن کلر و طعم آب کاربرد دارد و یا گرم نگهدارنده فنجان جزو این ویژگی های جانبی به شمار می روند.  
  • بالا بودن کیفیت پرتا فیلتر: پرتا فیلتر یکی از اصلی ترین و مهم ترین اجزا دستگاه اسپرسوساز به شمار می رود. هرچقدر که این قطعه از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، کیفیت اسپرسو هم بیشتر خواهد بود. علاوه بر این، کیفیت بالای پرتا فیلتر روی سلامت کلی دستگاه تاثیر دارد.
  • توجه به جنس بدنه: در صورتی که برای ساخت دستگاه اسپرسوساز از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده شده باشد، طول عمر دستگاه بیشتر خواهد شد. به همین دلیل در زمان خرید حتما باید از باکیفیت بودن جنس بدنه دستگاه مطمئن شوید.
  • توجه به برند سازنده دستگاه: بدون شک برندهای بزرگ و مطرح موجود در بازار بی دلیل معروف نشده اند! این برندها با ارائه محصولات با کیفیت توانسته اند به تدریج جای خود را در بازار باز کرده و در میان مردم محبوب شوند. به همین دلیل از هر نظر قابل اطمینان هستند و اصطلاحا می توان گفت امتحان خود را پس داده اند. به همین دلیل حتما باید از یک برند معتبر خرید کنید.
  • توجه به قیمت دستگاه اسپرسوساز: دستگاه های اسپرسوساز قیمت نسبتا بالایی دارند اما با توجه به کیفیت و کارایی فوق العاده آن ها، می توان گفت چنین قیمتی تقریبا مناسب و منصفانه است. البته برخی از تولیدکنندگان سعی دارند با استفاده از مواد بی کیفیت در ساخت دستگاه، آن ها را با قیمت کمتری عرضه کنند. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم به هیچ عنوان گول تبلیغات دروغین و قیمت های غیر منطقی را نخورید.

در صورت تمایل می توانید به وب سایت نوبشو مراجعه کرده و لیست کاملی از بهترین دستگاه های اسپرسوساز را به همراه ویژگی ها و امکانات آن ها مشاهده نمایید. در این صورت می توانید با مقایسه این دستگاه ها و توجه به نیاز و خواسته خود، مناسب ترین اسپرسوساز را از فروشندگان نوبشو برای خود خریداری کنید.

بهترین برندهای دستگاه اسپرسوساز موجود در بازار

برخی از بهترین و پرفروش ترین برندهای دستگاه اسپرسوساز موجود در بازار عبارتند از:

  • اسپرسوساز دلونگی
  • اسپرسوساز نسپرسو
  • اسپرسوساز نوا
  • اسپرسوساز لاتیسیما تاچ
  • اسپرسوساز گوسونیک
  • اسپرسوساز مباشی
  • اسپرسوساز واکاکو

خرید لوازم خانگی برقی از نوبشو

یکی از راه های مطمئن و آسان برای خرید انواع لوازم خانگی برقی با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول، مراجعه به وب سایت نوبشو می باشد. در این وب سایت فروشندگان زیادی وجود دارند که تمامی آن ها قابل اطمینان بوده و شما می توانید دستگاه اسپرسو ساز یا هر وسیله برقی دیگری را از آن ها تهیه کنید.

در صورت خرید لوازم خانگی برقی از نوبشو، دیگر نیازی نیست شما مدت زمان زیادی را برای پیدا کردن یک محصول خوب صرف کنید. چرا که این وب سایت اطلاعات کاملی از محصولات در اختیار شما قرار می دهد و به این ترتیب بررسی و مقایسه کالاهای مختلف به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

 

نوبشو موتور جستجوی کالا

مراجعه به نوبشو موتور جستجوی کالا ، یکی از بهترین روش ها برای خرید هر محصول به شمار می رود. شما می توانید تمام محصولات خود را در این موتور جستجوی قدرتمند در مدت زمان کوتاهی پیدا کرده و همچنین اطلاعات و مشخصات کالای مورد نظر خود را به صورت دقیق مشاهده نمایید. به این ترتیب مقایسه محصولات و پیدا کردن بهترین محصول برایتان بسیار راحت تر خواهد شد.

 

 

nobesho.com
nobesho.com نوبشو بزرگترین موتور جستجوی کالا در ایران به نشانی nobesho.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋