nobesho.com

nobesho.com

نوبشو بزرگترین موتور جستجوی کالا در ایران به نشانی nobesho.com

معرفی بهترین مایکروفرهای موجود در بازار

زندگی در دنیای مدرن امروز و پیشرفت تکنولوژی باعث شده انسان ها انواع مختلفی لوازم و امکانات را برای پخت و پز در اختیار داشته باشند. یکی از این لوازم، مایکروفر است که در اکثر منازل پیدا می شود.

مایکروفرها از امکانات خاصی برخوردارند و در پخت و گرم کردن انواع غذاها، فست فودها، شیرینی ها و... به شما کمک می کنند. این دستگاه ها انواع مختلفی دارند و هرکدام از ویژگی های خاص خود برخوردارند. در صورتی که به تازگی قصد دارید برای خود مایکروفر خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مایکروفر چیست و چه کاربردی دارد؟

قبل از اینکه بهترین مایکروفرهای موجود در بازار را به شما معرفی کنیم، بهتر است ابتدا با تعریف این وسیله و کاربرد آن آشنا شوید. مایکروفر دستگاهی است که غذاهای مختلف را به کمک امواج الکترومغناطیس با طول موج کوتاه تهیه می کند. این امواج به کمک مگنترون در تمام جهات پخش شده و از هر سمتی به غذای داخل مایکروفر می تابند و به نوعی به آن حرارت می دهند.

به عبارت بهتر می توان گفت امواج الکترومغناطیس باعث می شوند که مولکول های اب و چربی های داخل مواد غذایی به حرکت افتاده و گرما تولید کنند. به همین دلیل است که گفته می شود غذا در مایکروفر از مرکز گرم شده و به سمت بیرون می رود.

شما می توانید انواع غذاهای مختلف مثل پیتزا، کیک، مرغ سوخاری، گوشت و سبزیجات گریل شده، لازانیا، شیرینی های مختلف و... را در مایکروفر آماده کنید. همچنین این وسیله برای گرم کردن غذا، یخ زدایی و... هم کاربرد دارد.

مایکروفرها انواع مختلفی دارند و برخی از آن ها از برنامه های از پیش تعریف شده ای برای پخت غذا برخوردارند. برای مثال می توان به برنامه های گریل، پخت پیتزا، پخت کیک و... اشاره کرد که با انتخاب هرکدام، به صورت خودکار درجه حرارت و مدت زمان پخت مواد غذایی تعیین خواهد شد.

 

نکات مهم در استفاده از مایکروفر

همانطور که متوجه شدید، مایکروفر یک وسیله بسیار کارآمد است که غذاهای مختلف را در مدت زمان کوتاهی برای شما آماده می کند. اما شما باید در استفاده از این وسیله به برخی نکات دقت کنید. برای مثال امکان قرار دادن ظروف فلزی داخل مایکروفر وجود ندارد و بهتر است از ظروف پیرکس استفاده کنید.

همچنین شما نباید برخی از مواد غذایی خاص مثل تخم مرغ یا کنسرو که کاملا بسته هستند را داخل مایکروفر قرار دهید. چرا که امواج داخل مایکروفر باعث می شوند که مولکول های اب داخل این مواد تغییر حالت داده و با افزایش حجم، باعث انفجار تخم مرغ یا کنسرو شوند.

نکات مهم در خرید مایکروفر

در زمان خرید مایکروفر باید به نکات و فاکتورهای خاصی دقت کنید که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. برخی از مهم ترین فاکتورهای خرید مایکروفر عبارتند از:

  1. محل قرارگیری مایکروفر:

قبل از اینکه برای خرید این دستگاه اقدام کنید، ابتدا باید مشخص نمایید که قرار است مایکروفر را در چه قسمتی از اشپزخانه خود قرار دهید. به طور کلی مایکروفرها به دو نوع توکار و رومیزی تقسیم می شوند. در نهایت انتخاب هرکدام از آن ها و همچنین ابعاد مایکروفر به نیاز شما و فضایی که در اختیار دارید بستگی خواهد داشت.

  1. توان مایکروفر:

توان یا قدرت مایکروفر یکی از مهم ترین مواردی است که باید در زمان خرید این وسیله مورد توجه قرار دهید. کیفیت غذا تا حد زیادی به توان مایکروفر بستگی دارد. هرچقدر که توان دستگاه بالاتر باشد، غذا به طور یکنواخت تر و در مدت زمان کوتاه تری آماده خواهد شد. مایکروفرهای موجود در بازار از توانی بین 600 تا 1800 وات برخوردارند. بسته به میزان استفاده و کاربردهایی که از مایکروفر انتظار دارید، می توانید یک گزینه مناسب برای خود انتخاب کنید.

  1. فناوری های به کار رفته در مایکروفر:

در قسمت های قبلی هم به این موضوع اشاره کردیم که برخی از انواع مایکروفر برنامه های از پیش تعریف شده ای برای پخت غذا دارند. برای مثال می توان به فناوری کانوکشن اشاره کرد که باعث می شود حرارت به صورت یکنواخت تری پخش شده و غذا در مدت زمان کوتاه تری آماده شود.

اینورتر هم یک فناوری دیگر است که به شما امکان می دهد توان مایکروفر را مطابق با نیاز خود تعیین کنید. سولاردم یکی دیگر از فناوری های به کار رفته در مایکروفر است که امکان پخت غذا با امواج نوری را فراهم می کند و باعث می شود که غذاها به صورت ابدار باقی بمانند.

اینکه شما به کدامیک از این فناوری ها نیاز دارید کاملا به خواسته و نیاز خودتان بستگی خواهد داشت.

به طور کلی برای انتخاب و خرید بهترین مایکروفر باید ابتدا نیازهای خود را مشخص کرده و سپس با مقایسه مایکروفرهای موجود در بازار، مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید.

وب سایت نوبشو اطلاعات کاملی در خصوص هرکدام از انواع مایکروفرهای موجود در بازار در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین شما می توانید به کمک این وب سایت بهترین گزینه را برای خود انتخاب کرده و با قیمت مناسبی از فروشندگان نوبشو خریداری نمایید.

بهترین مایکروفرهای موجود در بازار

برخی از بهترین و محبوب ترین برندهای مایکروفر موجود در بازار عبارتند از:

  • مایکروفر پاناسونیک
  • مایکروفر ال جی
  • مایکروفر فلر
  • مایکروفر سامسونگ
  • مایکروفر کنوود
  • مایکروفر دوو
  • مایکروفر بوش
  • مایکروفر میدیا
  • و...

 

خرید لوازم خانگی برقی از نوبشو

خرید لوازم خانگی برقی از فروشندگان معتبر و قابل اطمینان یکی از چالش هایی است که تمام افراد با آن روبرو هستند؛ به خصوص اگر پای خرید آنلاین در میان باشد. چرا که در این صورت مشتریان نمی توانند در خصوص کیفیت و سلامت کالاها اطمینان کامل داشته باشند. به همین دلیل اگر قصد خرید لوازم خانگی برقی دارید، به شما توصیه می­کنیم حتما به فروشندگان مطمئن مراجعه نمایید. به عنوان مثال ما به شما خرید لوازم خانگی برقی از نوبشو و فروشندگان معتبر این سایت را پیشنهاد می دهیم.

 

نوبشو موتور جستجوی کالا

نوبشو یکی از بزرگترین موتور جستجوهای کالا در ایران بوده و با هدف فراهم کردن شرایط خرید مطمئن و راحت برای کاربران به وجود آمده است. در این موتور جستجو اطلاعاتی در خصوص بیش از 4 میلیون کالا و خدمات مختلف وجود دارد و شما می توانید به راحتی از فروشندگان نوبشو موتور جستجوی کالا خرید کنید.

nobesho.com
nobesho.com نوبشو بزرگترین موتور جستجوی کالا در ایران به نشانی nobesho.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋