راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

معرفی بهترین هتل های یزد

معرفی بهترین هتل های یزد

یزد با برخورداری از معماری منحصربه فرد، کوچه‌های باریک و بادگیرها اولین شهر خشتی جهان محسوب‌ می‌شود. این شهر همچنین دومین شهر تاریخی زنده جهان بعد از ونیز است که نام آن در در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. در یزد بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری منحصربه فردی وجود دارد که مورد توجه گردشگران فراوانی قرار گرفته است. در شهر یزد هتل‌های سنتی و مدرن متعددی وجود دارد که مسافران‌ می‌توانند با اقامت در آن‌ها سفری خاطره انگیز به یزد را برای خود رقم بزنند. اگر‌ می‌خواهید با بهترین هتل های یزد  بیشتر آشنا شوید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

هتل داد یزد

از دیگر هتل‌های محبوب یزد‌ می‌توان به هتل داد اشاره نمود. این هتل 4 ستاره در بافت قدیمی مرکز شهر یزد واقع شده است. این بنا با معماری خاص و منحصر به فردی که دارد در گذشته به عنوان گاراژ و مهمانپذیر کاربرد داشت اما بعدها مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و در سال 1386 به هتل تغییر کاربری یافت. این هتل از خدمات ویژه ای برخوردار است و فضایی دلنشین و زیبا دارد. هتل داد یزد  دارای ساختمانی 4 طبقه با88 اتاق یک تا چهار تخته است که این اتاق‌ها طراحی سنتی دارند و مجهز به کامل‌‌ترین امکانات رفاهی هستند. از جمله امکانات این هتل‌ می‌توان به رستوران سنتی، کافی شاپ در فضای باز پشت بام هتل با چشم اندازی عالی، مجموعه ورزشی، سونا، جکوزی و سالن ماساژ و ... اشاره نمود. هتل داد یزد دارای دسترسی عالی به اماکن دیدنی یزد مثل بازار کویتی ها، موزه آب، باغ دولت آباد، آتشکده زرتشتیان و مجموعه امیر چخماق است.

  • آدرس: یزد، میدان شهید بهداشتی، خیابان دهم فروردین

هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پنج ستاره صفائیه یزد یکی از لوکس‌‌ترین هتل‌های یزد است که در منطقه ای خوش آب وهوا واقع شده است. این هتل دارای دو بخش مدرن و سنتی است و قسمت هتل باغ آن با ساختار سنتی که دارد زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این هتل یزد دارای ساختمانی 3 طبقه با 200 اتاق زیبا است. واحدهای اقامتی شیک و مجهز هتل صفائیه دارای چشم انداز فوق العاده ای باغ هستند. از جمله امکانات این هتل‌ می‌توان به کافی شاپ کلاه فرنگی، رستوران چوبی، کافی شاپ با فضای تابستانی ، کافی شاپ آلما با فضای شیشه ای در باغ، سالن همایش، سالن بدنسازی، مرکز خرید، کتابخانه، آرایشگاه و ... اشاره نمود. این مجموعه دارای دسترسی مناسبی به مراکز مهم شهر یزد است.

  • آدرس: یزد، خیابان تیمسار فلاحی، جنب میدان امام حسن

هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل مشیرالممالک یزد

این هتل یکی از بهترین هتل بوتیک‌های یزد است که در حاشیه بافت قدیمی این شهر قرار دارد. از هتل مشیرالممالک یزد به عنوان اولین هتل باغ ایران یاد‌ می‌کنند. قدمت ساخت این بنا به دوره قاجاریه باز‌ می‌گردد و در سال 1379 با کمک سازمان میراث فرهنگی بازسازی گردید و به هتل بوتیک تبدیل شد. این هتل محبوب دارای فضایی زیبا و دلنشین با معماری اصیل ایرانی است. از این رو یکی از جاذبه‌های گردشگری یزد نیز محسوب‌ می‌شود که نام آن در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است. این هتل 4 ستاره دارای واحدهای اقامتی شیک و مجهزی با چیدمان سنتی و سقف‌های بلند گنبدی شکل است. مسافران با اقامت در این هتل‌ می‌توانند به راحتی به جاذبه‌های دیدنی مانند موزه آب، میدان امیر چخماق ، بازار خان و باغ دولت آباد دسترسی داشته باشند.

  • آدرس: یزد، خیابان انقلاب، بلوار مشیر

هتل ملک التجار یزد

از دیگر هتل بوتیک‌های محبوب یزد‌ می‌توان به هتل ملک التجار یزد اشاره نمود که قدمت آن به 300 سال پیش باز‌ می‌گردد. معماری اصیل ایرانی که در ساخت این بنا، دیوارها و اتاق‌های آن به کار رفته فضایی دلنشین و زیبا به آن بخشیده است. این هتل یزد دارای ساختمانی 2 طبقه با 23 اتاق سنتی است و از بخش‌های متفاوتی مانند تابستانه، زمستانه و شاه نشین تشکیل شده است. تمامی این واحدهای اقامتی از امکانات رفاهی کاملی برخوردار هستند. هتل ملک التجار یزد در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی مهمی مانند بازار خان، امیر چخماق، آب انبار بزرگ، حمام خان، موزه آب و بازار زرگرها واقع شده و از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در یزد محسوب‌ می‌شود.

  • آدرس: یزد، خیابان قیام، بازارچه پنجه علی

هتل ملک التجار یزد

هتل لاله یزد

یکی دیگر از بهترین هتل‌های یزد هتل لاله است که این بنای تاریخی در بافت قدیمی یزد واقع شده است. این بنا که در گذشته خانه گلشن نام داشت قدمت آن به دوره قاجار باز‌ می‌گردد، اما در سال 1382 بازسازی شد. هتل لاله یزد مجهز به 40 واحد اقامتی با دکوراسیونی تلفیقی از سنتی و مدرنیته است. از جمله امکانات این هتل‌ می‌توان به فروشگاه صنایع دستی، اینترنت بی سیم، تاکسی سرویس، صندوق امانات، لاندری، خدمات پزشکی، ترانسفر فرودگاهی ، گشت‌های توریستی داخل و خارج شهر اشاره نمود. این هتل شیک و با شکوه به دلیل واقع شدن در مرکز شهر دارای دسترسی بسیار مناسبی به جاذبه‌های دیدنی یزد و خیابان‌های اصلی این شهر است.

  • آدرس: یزد، بلوار بسیج، جنب آب انبار تاریخی گلشن

هتل الزهرا یزد

هتل الزهرا یزد نیز از بهترین و ارزان‌‌ترین هتل‌های یزد است که چند سالی از فعالیت آن‌ می‌گذرد. این هتل در سال 1396 تاسیس شد و مجهز به 3 طبقه با 22 واحد اقامتی با بهترین امکانات رفاهی است. این هتل‌ می‌تواند انتخاب مناسبی برای گردشگرانی باشد که‌ می‌خواهند سفری لذت بخش و مقرون به صرفه به یزد داشته باشند. با اقامت در هتل الزهرا یزد گردشگران‌ می‌توانند به راحتی به بازدید از میدان امیر چخماق، باغ دولت آباد، مسجد جامع یزد و آتشکده زرتشتیان بروند.

  • آدرس: یزد، چهار راه فرهنگیان، جنب بانک توسعه و تعاون

هتل سنتی مظفر یزد

این هتل سنتی متعلق به تاجری به نام مظفر است که قدمت آن به 200 سال پیش باز‌ می‌گردد. در واقع معماری به کار رفته در ساخت این بنا برگرفته از بناهای قدیمی دوران قاجار است که پنج دری، بادگیر و بالاخانه است. در حال حاضر نیز بنای قدیمی هتل و ساختمان آن همچنان حفظ شده است اما مجهز به بهترین امکانات و خدمات رفاهی است. از جمله بخش‌های این هتل سنتی‌ می‌توان به کافه، سفره خانه، تالار و زورخانه سنتی اشاره نمود.

  • آدرس: یزد، میدان آزادی، خیابان مطهری شمالی، کوچه شهید بوکایی

هتل سنتی مظفر یزد

رزرو هتل‌های یزد با اسنپ تریپ

شهر باستانی یزد از مهم‌‌ترین قطب‌های گردشگری کشور است که سالانه پذیرای مسافران بسیاری از سراسر ایران و جهان است. در این شهر هتل‌ها و اقامتگاه‌های سنتی متعددی وجود دارد که گردشگران با اقامت در آن‌ها‌ می‌توانند سفری لذت بخش برای خود رقم بزنند. برای رزرو بهترین هتل‌  از این شهر مسافران‌ می‌توانند به صورت آنلاین به وب سایت اسنپ تریپ به عنوان مرجع معتبر رزرو هتل در کشور مراجعه کنند و با مقایسه شرایط و قیمت بهترین هتل‌های یزد مناسب‌‌ترین گزینه را انتخاب کنند تا بتوانند سفری خاطره انگیز و بدون دغدغه به یزد را برای خود رقم بزنند.

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋