نی نی ها

نی نی ها

عکس بامزه کودک، سرگرمی های کودکانه، شعر کودک، کتاب، آموزشی، علمی

معرفی هتل های 5 ستاره مشهد

معرفی هتل های 5 ستاره شهر مشهد

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی از لوکس‌ترین هتل‌‌های 5 ستاره شهر مشهد بوده که در حاشیه خیابان امام رضا، یکی از خیابان‌های اصلی منتهی به حرم مطهر واقع شده است. این هتل تنها 250 متر با حرم فاصله دارد و به‌راحتی می‌توان در ده دقیقه این مسافت را با پای پیاده طی کرد. با 25 طبقه و 233 واحد اقامتی، هتل درویشی مشهد مرتفع‌ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم در شرق کشور به‌حساب می‌آید. یکی از امکانات این هتل، مجموعه آبی آن است که اولین مجموعه آبی با ارائه خدمات تخصصی اسپا و ماساژ در مشهد شناخته می‌شود. از جمله خدمات این مجموعه می‌توان به سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، دوش‌های اختصاصی، ماساژ و انواع دیگر از خدمات اسپا اشاره کرد. لازم به ذکر است افرادی که در هتل ساکن نیستند نیز می‌توانند از این مجموعه بهره ببرند.

هتل درویشی مانند تمام هتل‌های 5 ستاره شهر مشهد اتاق‌ها و سوئیت‌های بسیاری را برای مهمانان در نظر گرفته که باتوجه به نیاز و تمایل خود، می‌توانید اتاق مورد نظر را رزرو نمایید. برای مثال می‌توان اتاق‌های اکونومی را رزرو کرد که با وجود کیفیت عالی از قیمت به نسبت کمتری برخوردار هستند. از دیگر سوئیت‌های هتل درویشی می‌توان دوبلکس ملل (ایران باستان، ایران اسلام، مصر) را نام برد که با دکوراسیونی متفاوت، شما را به اقامتی در یک مکان مجلل و تاریخی دعوت می‌کند.

از دیگر مزایای هتل درویشی می‌توان به رستوران‌های متعدد آن اشاره کرد که برای هر سلیقه‌ای مناسب‌ هستند. رستوران روف گاردن، رستوران آتریوم، رستوران ارغوان و رستوران فیروزه، انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهند. همچنین کافی شاپ‌های هتل پذیرای مهمانان گرامی برای صرف یک عصرانه لذت‌بخش هستند.

هتل نگین مصلی مشهد

هتل نگین مصلی یکی از زیباترین هتل‌های 5 ستاره شهر مشهد در نزدیکی حرم مطهر بوده که در بلوار مصلی، نبش مصلی 3 واقع شده ‌است. با وجود مجهز بودن به مدرن‌ترین تجهیزات و امکانات هتلداری، نمای بیرونی آجری هتل نگین مصلی که درواقع عاریه‌ای از معماری سنتی تاریخی است، چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. در فضای داخلی هتل نیز نقاشی‌هایی که به ‌دست مشهورترین و چیره‌دست‌ترین نقاشان کشیده شده‌اند، زیبایی محیط را دوچندان ساخته‌اند.

این هتل 5 ستاره با 4 طبقه و 186 اتاق و سوئیت، دارای امکاناتی همچون سه رستوران ایرانی، سنتی، فرنگی و بین‌المللی، سه کافی ‌شاپ بسته و روباز، انواع واحدهای اقامتی، سوئیت آپارتمان و اتاق‌های استاندارد، مجموعه آبی، ورزشی، غار نمک، سالن زیبایی، ترانسفر رایگان، سالن کنفرانس و آمفی تئاتر و خدمات VIP است. فاصله این هتل تا حرم مطهر 10 دقیقه بوده که ترانسفر رایگان هتل، دغدغه شما را از بابت رفت‌وآمد برای زیارت کاملاً برطرف می‌کند.

هتل نگین مشهد

هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد در سال 1352، در 6 طبقه و 135 اتاق و سوئیت بنا گردید و در آن زمان به هتل هایت شهرت داشت. این هتل در فاصله 250 متری از ایستگاه مترو قرار دارد و به همین دلیل به‌راحتی می‌توانید به اکثر نقاط شهر دسترسی داشته ‌باشید. همچنین فاصله آن از حرم مطهر رضوی به 7 کیلومتر می‌رسد که طی این فاصله با ماشین حدودا 20 تا 25 دقیقه به طول می‌انجامد. موقعیت مکانی و نزدیکی این هتل به جاذبه‌های گردشگری شهر آن را به یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره شهر مشهد تبدیل کرده است. از جاذبه‌های تفریحی نزدیک به هتل هما 1 مشهد می‌توان به باغ ملک‌آباد و پارک کوهسنگی اشاره کرد.

هتل بین ‌المللی گلدن پالاس (قصر طلایی) مشهد

این هتل که در خیابان امام رضا، بین امام رضا 34 و 36 قرار گرفته، از دیگر انتخاب‌های گردشگران بوده و از آن به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره شهر مشهد یاد می‌شود. هتل قصر طلایی مشهد در سال 1389 در 20 طبقه و 358 اتاق و سوئیت بنا گردید. طی فاصله این هتل تا بارگاه مقدس موسی‌الرضا (ع) به‌صورت پیاده‌روی در حدود 20 دقیقه و با خودرو حدود 5 دقیقه است که برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان، ترانسفر کاملاً رایگانی از سوی هتل تا حرم نیز در نظر گرفته شد.

از امکانات هتل گلدن پالاس می‌توان به سالن ورزشی، پارکینگ خودرو، استخر، دوچرخه و کتابخانه اشاره کرد. همچنین واحد عکاسی این هتل آماده ثبت لحظات خاطره‌انگیز شما در کنار عزیزانتان است. هتل قصر طلایی 5 رستوران و 5 کافی ‌شاپ را در خود جای داده که باکیفیت‌ترین غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرها را سرو می‌کنند. کلاب سلامتی و اسپای هتل قصر طلایی شامل استخر، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، اتاق نمک، حمام ترکی، سالن ورزشی آقایان و بانوان است؛ همچنین خدمات ماساژ توسط ورزیده‌ترین متخصصان این حوزه در کلاب سلامتی این هتل ارائه می‌شوند.

هتل قصر طلایی مشهد

سخن پایانی

با این‌که برخی از گردشگران تمایل دارند تا در هنگام سفر به مشهد مقدس با صرف هزینه کمتر در هتل‌های 3 ستاره مانند هتل ایران زمین مشهد ساکن شوند، برخی دیگر نیز ترجیح می‌دهند تا یک اقامت گران‌تر و با امکانات بیشتر در هتل‌های 5 ستاره داشته باشند. بهترین هتل‌های 5 ستاره شهر مشهد شامل هتل هتل درویشی، هتل نگین مصلی، هتل مدینه‌‌الرضا و هتل بین‌المللی گلدن پالاس هستند که با ارائه باکیفیت‌ترین خدمات، یک اقامت فوق‌العاده را برای مهمانان رقم خواهند زد.

سوالات متداول

  • آیا هتل های 5 ستاره مشهد به حرم نزدیک‌اند؟

بسیاری از هتل‌های 5 ستاره مشهد مانند هتل درویشی فاصله کمی از حرم دارند.

  • مجموعه آبی هتل‌های 5 ستاره مشهد شامل چیست؟

استخر، سونا، جکوزی، کافی شاپ، ماساژ و ... تنها بخشی از خدمات مجموعه‌های آبی هتل‌های 5 ستاره مشهد هستند.

نی نی ها
نی نی ها عکس بامزه کودک، سرگرمی های کودکانه، شعر کودک، کتاب، آموزشی، علمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋