راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

درمان طبیعی با استفاده از پیاز، سیر و لیمو

ترکیب پیاز، سیر و لیمو در درمان‌های طبیعی بسیار رایج است. نه تنها به این دلیل که این‌ها غذا‌های رایج در آشپزخانه هستند بلکه به این دلیل که اعتقاد بر این است که با هم می‌توانند فواید بیشتری برای بدن داشته باشند. پیاز، سیر و لیمو سه ماده‌ای هستند که معمولاً در آشپزخانه برای تهیه دستور العمل‌های مختلف استفاده می‌شوند: پیش غذا، سس، غذا‌های اصلی، مخلفات و غیره. با این حال آن‌ها نه تنها در وعده‌های غذایی بلکه در درمان‌های خانگی نیز مفید هستند. این سه ماده معمولاً به اصطلاح"درمان‌های فوق‌العاده قدرتمند" را تشکیل می‌دهند. بر اساس باور عمومی آن‌ها نه تنها به تسکین بیماری‌ها کمک می‌کنند بلکه فواید سلامتی متعددی نیز دارند.

پیاز چه خواصی دارد؟

پیاز یک غذای رایج در آشپزخانه است. با این حال آن‌ها همچنین یک عنصر رایج در درمان‌های خانگی مختلف هستند. پیاز غذایی است که علاوه بر فیبر، حاوی پتاسیم، ویتأمین C، پروتئین، فلاونوئید‌ها و ترکیبات گوگردی است. با توجه به این گفته می‌شود که دارای ویژگی‌های زیر است:

  • ادرار‌آور
  • گوارشی
  • ضد عفونی‌کننده
  • پیش‌بینی‌کننده‌ها
  • آنتی اکسیدان‌ها
  • محافظ قلب

پیاز می‌تواند مکمل غذایی خوبی در پیشگیری (یا تا حدی تعدیل) اختلالات عروقی باشد. علاوه بر این ممکن است به کاهش خطر ابتلا به پاتولوژی‌هایی مانند آترواسکلروز کمک کند.

ترکیب  پیاز، سیر و لیمو چه فوایدی دارد؟

مخلوط  پیاز، سیر و لیمو یکی دیگر از رایج‌ترین درمان‌های فوق‌العاده قدرتمند برای تسکین علائم مربوط به مخاط و احتقان است. در واقع برخی افراد آن را یک "اکسیر" آنتی اکسیدانی برای افراد سیگاری سابق می‌دانند. دمنوش سیر و پیاز با چاشنی آب لیمو و عسل گزینه دیگری برای بهره‌مندی از مزایای هر سه داروی فوق‌العاده قدرتمند برای سرماخوردگی و آنفولانزا است. با این حال از آنجایی که طعم بسیار خاصی دارد شاید برخی افراد آن را دوست نداشته باشند. راه‌های زیادی برای لذت بردن از ترکیب سیر، پیاز و لیمو وجود دارد. در هر صورت به خاطر داشته باشید که نکته مهم این است که آن را در یک سبک زندگی سالم بگنجانید.

 

منبع:

steptohealth.com

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋