راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

خاطره سازی با عروسک پولیشی

یکی از لذت‌بخش‌ترین خاطرات دوران کودکی همۀ ما، بازی کردن با عروسک‌ها و اسباب بازی‌هامون بوده. تفریحی که لذت اون فقط با تجربه به دست میاد و انتقال این تجربه به کوچولوهای نازنینتون یکی از بزرگ‌ترین لطف‌هایی است که می‌تونید در حق اون‌ها انجام بدید و کلی خاطرات جذاب و قشنگ براشون بسازید. خاطرات رنگی و زیبای بازی با عروسک پولیشی می‌تونه تا سال‌های سال توی ذهن کودکتون بمونه و بابت این کادوی ارزشمند، بیشتر از قبل شما رو دوست داشته باشه.

چرا برای کودکمون عروسک پولیشی بگیریم؟

عروسک بازی علاوه بر لذت بخش بودن، مزایای زیادی داره. برای مثال بازی با عروسک‌ها، روی رشد شخصیتی و فکری کودکان تأثیر داره. بازتاب برخی احساسات که تا به حال در کودک بروز نداده بودند، رویاپردازی و کنترل احساسات از جمله مواردی است که با عروسک بازی تقویت می‌شود. از مهمترین مواردی که با عروسک پولیشی سگ بازی تقویت می‌شود، استقلال و مسئولیت‌پذیری است.

 

 

 

 

مزایای بازی با عروسک پولیشی

مزایایی نظیر افزایش اعتماد به نفس، ایجاد احساس آرامش، توانایی مدیریت احساسات و ... از جمله مواردی هستند که با عروسک بازی تقویت شده و به شما برای تربیت کودکتان کمک می‌کند. در ادامه به برخی از مواردی که عروسک بازی بر آن‌ها تأثیر دارد می‌پردازیم.

آرامش

ناشناخته‌ها همواره برای کودکان ترسناک بوده و باعث بهم ریختن آرامش و ایجاد حس ترس و ناراحتی در اون‌ها می‌شن. دوست شدن با یک عروسک پولیشی بامزه و مهربون که بتونه همیشه‌ و همه جا پیش کوچولوتون بمونه می‌تونه میزان زیادی از این ترس رو کم کنه. کودکتون و عروسکش می‌تونن شبا پیش هم بخوابن، با هم به پارک برن و حتی با هم دیگه لباساشون رو ست کنن و توی مهمونی‌ها شرکت کنن.

مسئولیت‌پذیری و اعتماد به نفس

با خرید عروسک پولیشی خرس می‌تونید احساس پدر و مادر بودن را به کودکتون منتقل کنید. چراکه بچه‌ها با بازی کردن با عروسک‌هاشون و مدیریت کردن اونها، افزایش اعتماد به نفس رو تجربه می‌کنن و با قبول کردن اون عروسک به عنوان کودکشون، مسئولیت‌پذیری رو هم یاد می‌گیرن.

مدیریت احساسات

بازی با عروسک‌های پولیشی نرم و دوست داشتنی، باعث می‌شه تا کودکتون تجربه خوبی از احساسات ناشناخته دوران کودکی به دست بیاره. تجربه‌هایی که به واسطه وجود عروسک‌ها بسیار ایمن هستن و تأثیر مخربی بر روی روحیات کوچولو‌های نازنین نمیزارن. ساختن داستان‌های پراحساس با بازیگری عروسک‌ها، تفریح مورد علاقه بچه‌هاست. این بازی موجب ارضا شدن احساسات درونی بچه‌ها می‌شن.

 

یادگیری و تعامل

رفتار در جامعه، متفاوت‌تر از تعامل و رفتار در خانه است و کودکان برای یادگیری و تمرین این موضوع، می‌تونن از عروسکاشون استفاده کنن. با استفاده از عروسک‌ها داستان‌هایی بسازن و نقش‌های مختلفی به عروسکشون بدن. از طرفی هم پدر و مادرهای محترم می‌تونن با استفاده از عروسک کودکشون، بعضی رفتارها و کارها رو به کوچولوی نازنینشون یاد بدن. مواردی مثل مسواک‌ زدن، دستشویی کردن، لباس پوشیدن و ... با استفاده از رابطه بین بچه‌ها و عروسکشون خیلی آسون‌تر انجام می‌شه.

تکلم

صحبت با عروسک‌ها می‌تونه روی توانایی‌های گفتاری کودکان تأثیر بزاره و باعث شه تا بچه‌ها در مواجه شدن با شرایط نا آشنا، همچنان بتونن به راحتی صحبت کنن. عروسک‌های پولیشی به دلیل داشتن پیشینه و داستان‌های مخصوص، می‌تونن هم‌صحبت خوبی برای بچه‌ها باشن.

 

خرید بهترین عروسک پولیشی از فروشگاه اینترنتی تانی لند

بهترین و شیک‌ترین عروسک‌های پولیشی داخل فروشگاه تانی لند قرار دارن که می‌تونید با مشاهده سایت تانی لند، لیست کاملی از عروسک‌ها و اکسسوری‌هاشون رو مشاهده کنید. با خرید عروسک پولیشی می‌نید یک محیط بسیار امن و خوب برای کودکتون فراهم کنید. عروسک‌های پولیشی ما همگی ضد حساسیتن و والدینی که بسیار مراقب سلامتی فرزندشون هستن، می‌تونن با خیال راحت این عروسک رو برای بچه‌هاشون تهیه کنن. نکته مهم دیگه‌ای که وجود داره، قابل شست‌وشو بودن این محصولات هستش. پدر و مادرها به راحتی می‌تونن این عروسک رو بعد از کثیف شدن، بشورن و نزارن تا کودکشون یه عروسک کثیف و زشت داشته باشه. بهداشت و سلامت در استفاده از عروسک پولیشی بسیار بیشتر از عروسک‌های پلاستیکی موجود است. این عروسک‌ها کاملاً مناسب استفاده بچه‌ها ساخته شدن و  هیچ قسمت خطرناک و تیزی ندارن.

عروسک‌های پولیشی تانی لند کلی اکسسوری جذاب دارن که شامل پیرهن، شلوار، پاپیون و گل سر و خیلی چیزهای دیگه می‌شه. پدر و مادرها می‌تونن لباس کودکشون و عروسکش رو ست کنن و کلی لحظات جذاب برای کوچولوی نازنینشون رقم بزنن. حتی می‌تونن از اکسسوری‌های عروسک‌ها برای کودکشون هم استفاده کنن. چون که همه این اکسسوری‌ها ضد حساسیته و از مواد اولیه درجه یک ساخته شده.

 با خرید عروسک پولیشی از مجموعه تانی لند، شما می‌تونید لحظات خیلی شادی رو به کودک نازنینتون هدیه بدین. عروسک پولیشی مجموعه تانی لند دارای کادوهای ویژه‌ای هم هست. قلب پارچه‌ای عروسک به همراه شناسنامه عروسک پولیشی برای شما داخل یک بسته بندی خیلی شیک و جذاب ارسال می‌شه. کلی هم داستان و قصه هر ماه براتون ارسال می‌شه که به عروسکتون مربوطه و می‌تونید اونارو برای کودکتون بخونید تا با عروسکش بیشتر آشنا شه و تبدیل به رفیق‌های صمیمی بشن. انتخاب تانی لند و عروسک‌های پولیشی خفنش. قطعاً یه انتخاب هیچان‌انگیز و جذابه.

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋