راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

چگونه یک لوستر مدرن سفارشی تهیه کنیم؟

راهنمای سفارش لوستر مدرن چه کاربردی دارد؟ چرا باید این مقاله را خواند؟ همه می‌دانیم، دنیای دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها روز به روز در حال تحول است و برای اینکه از از تحولات عقب نیفتیم پیش از هر چیزی نیازمندیم با مدل‌های جدید لوستر آشنا شویم و تفاوت‌های آن با مدل کلاسیک را بشناسیم، لوستر زینت بخش ساختمان است و برای خرید لوستر مدرن زیبا و بادوام و پیدا کردن یک لوستر مناسب برای ساختمان یا خانه، کافی است با ما همراه شوید.

 

در مورد لوسترها چه می‌دانید؟

همانطور که می‌دانید لازمه‌ی یک خرید خوب، شناخت محصول مورد نظر است، پس دانستن اطلاعات ضروری درباره لوسترها می‌تواند برای یک انتخاب صحیح، بسیار مفید باشد، پس کار خود را با یک تعریف ساده شروع می‌کنیم.

لوستر در واقع یک نورپرداز قوی است که انتخاب آن برای محیط داخلی خانه یا محل کار، باعث می‌شود محیط شما روشنایی و جلای خیره کننده ای داشته باشد، لوستر های مدرن از شاخه‌های فلزی تشکیل شده است و در گذشته به جای لامپ‌های الکتریکی از شمع در آن‌ها استفاده می‌شده، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر نیازی به به استفاده از شمع نیست و لوسترها در عصر حاضر به دو دسته‌ی اصلی لوستر کلاسیک و لوستر مدرن طبقه بندی می‌شوند.

 

لوستر کلاسیک چیست؟

حال که دسته بندی‌های اساسی لوسترها بیان شد، باز هم باید بدانیم هر کدام از این دسته بندی‌ها به چه معناست؟ مسلماً دوست ندارید یک لوستر مدرن را با عنوان لوستر کلاسیک به شما بفروشند، پس دانستن این تعاریف به شما کمک می‌کند فرق لوستر کلاسیک و مدرن را بشناسید و راحت و آسوده انتخاب کنید.

اما اگر از خانه‌ها یا ساختمان‌هایی دیدن کرده اید که دارای معماری کلاسیک هستند، به احتمال زیاد تا به حال لوسترهای کلاسیک را از نزدیک دیده اید، این دسته از لوسترها با عبور نور لامپ از کریستال‌ها، شدت این نور را چند برابر کرده و روشنی و جلای خیره کننده ای را به صورت کاملاً منظم و یکدست به محیط خانه شما می‌بخشد، این دسته از آن جهت کلاسیک نامیده می‌شود که مشابه لوسترهای نصب شده در قصرهای اروپایی قرن پانزدهم میلادی است.

 

لوستر مدرن چیست؟

اما طراحی مدرن لوسترها کاملاً با مدل کلاسیک آن تفاوت دارد، در واقع طراحی مدرن در بند تجملات سنگینی مثل استفاده از کریستال‌های کلاسیک نیست، بلکه شعارش این است، زیبایی و سادگی طرح، یک لوستر مدرن را نه از روی آیتم‌های سنگین نصب شده بر روی آن بلکه باید از روی طراحی ساده و زیبای آن شناخت. عموماً در طراحی این لوسترها، آویزهایی با حباب های پیرکس و یا با ترکیبی از اشکال و احجام هندسی کاملاً خلاق به چشم می‌خورد.

اما یک اشتباه رایج در مورد لوسترهای مدرن وجود دارد، بیشتر افراد به غلط فکر می‌کنند این لوسترها با توجه به ساختارشان نورپردازی بسیار ضعیفی دارند، اما اینگونه نیست، همچنین این لوسترها باید متناسب با محیط محل نصب شده خریداری شوند، مثلاً شما نمی‌توانید از لوستر بلند راه پله در آشپزخانه استفاده کنید، نه تنها مناسب آن محیط طراحی نشده است بلکه نورپردازی آن هم متناسب با محیط نیست.

امروزه تمام ساختمان‌هایی که از طراحی مدرن برخوردار هستند از داشتن لوستر مدرن استقبال می‌کنند زیرا در صورت انتخاب درست نوع لوستر، محیط مناسب لوستر به راحتی با فضای خانه‌های مدرن و امروزی هماهنگ می‌شود.

 

اطلاعاتی درباره انواع لوسترهای مدرن

 

اما حال که قصد خرید لوستر مدرن را دارید، آشنایی اولیه با انواع لوسترهای مدرن می‌تواند شما را برای یک خرید خوب راهنمایی کند، هر چند تنوع این دسته از لوسترها بسیار بالاست ولی سه دسته‌ی محبوب و پرطرفدار لوسترهای مدرن روژانو شامل موارد زیر است:

 

لوستر آویز

این لوسترها که همانطور که از اسمش پیداست توسط یک صفحه استیل از سقف آویزان هستند و از رشته‌های بلندی تشکیل شده اند که بر روی آن‌ها حباب و کریستال‌های زیبایی نصب شده اند، این مدل لوسترهای دارای طرح‌های پیچ و خم دار شکیل و هنری هستند، در ساختار بعضی از لوسترهای آویزها اشکال هندسی جذاب به چشم می‌خورد.

 

 

لوستر سقفی

لوستر سقفی دسته دیگری از لوسترهای پر فروش این مجموعه هستند که بر روی سقف نصب می‌شوند و ارتفاع لوستر های سقفی کمتر از لوستر آویز ها میباشد.

 

لوستر مناسب برای راه پله

ممکن است شما هم با معضل راه پله‌های کم نور مواجه شده باشید، تردد در این راه پله‌ها گاهی بسیار استرس زا به نظر می‌رسد، وقتی دید شما در راه پله‌ها محدود باشد ممکن است دچار حوادث جبران ناپذیری شوید، هر چند می‌شود با اضافه کردن چند لامپ ساده روشنایی محیط را تنظیم کرد اما اگر به شما بگوییم با لوستر بلند راه پله علاوه بر نورپردازی مناسب می‌توانید، جلوه‌ی خیره کننده ای به محیط راه پله و دکوراسیون خود ببخشید، چه نظری دارید؟

 

 

با استفاده از لوستر های مناسب راه پله از نورپردازی مناسبی در طول روز و شب برخوردار می‌شوید، انواع لوسترهای بلند راه پله شامل موارد زیر هستند:

 

لوستر راه پله آویزی

این دسته از لوسترها مخصوص راه پله‌های گرد و مدور هستند، اینگونه راه پله‌ها بیشتر در خانه‌های دوبلکس وجود دارد و لوستر راه پله آویزی در خانه‌های دوبلکس بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

لوستر دیوار کوب راه پله

لوسترهای دیوارکوب راه پله مشابه این هستند که یک ردیف چراغ تزئینی زیبا را به محیط راه پله خود افزوده اید که نور یکنواخت و ثابتی ایجاد می‌کند و دکور خارق العاده و چشم نواز آن نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند.

 

 

لوستر سفارشی و مزایای استفاده از آن

یکی از دغدغه‌های خریداران لوستر این است که اغلب اوقات ابعاد لوستر مناسب محیط خانه آن‌ها نیست، یعنی مثلاً در مورد لوستر بلند راه پله، اندازه لوستر کوتاه‌تر یا بلندتر از ارتقاع راه پله هاست، اینجاست که لوستر روژانو به عنوان مدرن‌ترین لوستر فروشی در ایران به کمک شما می‌آید، روژانو با طراحی لوسترهای سفارشی مناسب ارتفاع خانه یا آپارتمان شما، مشکل ابعاد و اندازه‌ی لوستر را حل می‌کند و اکنون شما قادر هستید برای خود از مدل‌های سفارشی استفاده کنید و دیگر هیچ محدودیتی در استفاده از لوسترهای مدرن برای شما وجود ندارد.

 

راهنمای خرید لوستر مدرن

اما از آن جایی که لوستر باید با توجه محیط خانه انتخاب شود، راهنمای خرید لوستر مدرن به شما کمک می‌کند چه لوستری را برای قسمت‌های مختلف خانه خود انتخاب کنید یا به عبارت دیگر لوستر را با چه چیزی ست کنیم؟

 

راهنمای خرید لوستر مدرن اتاق خواب

در مورد خرید لوستر مدرن برای اتاق خواب باید به چند نکته توجه جدی داشته باشید، رنگ، ابعاد و اندازه‌ی اتاق و هماهنگی با سبک معماری اتاق خواب، جز موارد اثر گذار در انتخاب شماست پس پیش از انتخاب لوستر مورد نظر حتماً این موارد را مورد بررسی قرار دهید، لوسترهای سفارشی قابلیت هماهنگی با ابعاد اتاق شما را دارد.

 

 

راهنمای خرید لوستر مدرن پذیرایی

اما در مورد محیط پذیرایی انتخاب کمی سخت‌تر و حساس‌تر هست، مواردی که بر انتخاب شما اثر گذار هستند، نوع لوستر، اندازه، رنگ، شکل و هماهنگی با دکوراسیون ساختمان شماست، در این مواقع مشورت با متخصصان گالری روژانو می‌تواند به شما کمک کند انتخاب مناسبی داشته باشید.

 

خرید لوستر مدرن برای آشپزخانه

در مورد آشپزخانه کمی وضعیت متفاوت است چند نکته را باید کاملاً جدی بگیرید، اول طراحی آشپزخانه شماست، باید دقت کنید که طراحی آشپزخانه شما چگونه است و با توجه به نوع طراحی و محلی که برای نصب لوستر در نظر گرفته اید، لوستر خود را انتخاب کنید، دوم اینکه لوستر شما باید با رنگ کابینت‌ها و سایر المان‌های موجود در آشپزخانه شما همچنین، مصالح به کار رفته در ساخت آن هماهنگی داشته باشد، بدیهی است که ابعاد می‌توانند به صورت سفارشی جهت آشپزخانه شما مهندسی شوند.

 

خرید لوستر مدرن سفارشی با قیمت مناسب!

تصمیم خود را گرفته اید؟ برای عوض کردن دکوراسیون خانه و بهره مندی از یک نورپردازی فوق العاده زیبا، فقط کافی است که هم اکنون به وبسایت لوستر روژانو مراجعه کنید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

 

شماره های تماس : 021-26159237 - 021-26472319

آدرس وبسایت روژانو : https://rojanovip.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋