راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

فهرست تفریحات هیجان انگیز استانبول

شهر استانبول یکی از توریستی ترین شهرهای آسیا و اروپا است که مانند یک آهنربا هرساله تعداد زیادی از مسافران از سراسر جهان را به خود جذب می کند. با توجه به توریستی بودن این شهر، تفریحات مختلفی برای گردشگران در نظر گرفته شده تا مسافران سفر خود را به بهترین شکل ممکن سپری کنند. اگر شما نیز قصد خرید بلیط استانبول را دارید، با ما همراه شوید تا شما را با تفریحات هیجان انگیز استانبول کمی بیشتر آشنا کنیم.

خانه خوش آشام استانبول

اگر دوست دارید در سفر خود به استانبول ترشح آدرنالین خود را بالا برده و یک تجربه هیجان انگیز، متفاوت و البته ترسناک داشته باشید، خانه خون آشام استانبول می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. شما در خانه خون آشام وارد یک بازی مهیج خواهید شد که باید در دل تاریکی خودتان را از دست خون آشام ها رهایی ببخشید.

برای ورود به این خانه باید از قبل آن را به صورت دسته جمعی رزور کنید، زیرا بازی این خانه گروهی بوده و به تنهایی نمی توانید از آن استفاده کنید. ورود به این خانه برای افرادی که بیماری هایی مانند صرع یا مشکلات قلبی دارند، ممنوع است.

استانبول quest

یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز در استانبول شرکت در بازی استانبول کوئست است. شما در این بازی بسیاری از داستان های هیجان انگیز را به صورت واقعی تجربه می کنید. برای مثال به مطل دکتر سلیم آکسوی دکتر 70 ساله آدم کش می روید و با دنبال کردن سرنخ های موجود، از قتل خودتان و یا افراد دیگر جلوگیری می کنید.

در این خانه شما هوش خود را به چالش می کشید و تپش قلب خود را بارها و بارها خواهید شنید. برای حضور در این خانه و بازی در آن شما می توانید به گروه های 2 تا 5 نفره تقسیم شده و از قبل آن را برای یک ساعت خاص رزرو کنید.

https://file.tesmino.ir/images/2022/06/image_1655292687.jpg

مرکز تفریحی پارک موی

این مرکز تفریحی بزرگ ترین مرکز تفریحی در اروپا بوده که در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع بنا شده است. اگر همراه با فرزند خود به استانبول سفر می کنید، پارک موی می تواند یک تجربه هیجان انگیز برای او باشد و دنیای متفاوتی را در برابر چشمان او قرار دهد.

در این مرکز تفریحی 30منطقه تفریحی دیگر وجود دارد که بزرگسالان نیز می توانند با شرکت در بازی های آن آدرنالین خون خود را به بالاترین میزان ترشح برسانند. از مجموعه های بازی این مرکز تفریحی می توان به طلسم پارک و Stone Heads اشاره کرد.

موزه توهمات استانبول

یک تجربه که در هیچ جای دیگر نمی توانید آن را امتحان کنید. در موزه توهمات استانبول شما به چشمان خود نیز شک خواهید کرد. در این موزه با استفاده از نور و رنگ خطاهای دیدی ایجاد شده که شما را دچار توهم می کند. در این موزه اتاق های مختلفی وجود دارد که شما می توانید در هر کدام از آن ها تجربه های هیجان انگیز مختلفی را داشته باشید.

در یک اتاق یک پل وجود دارد که شما باید از روی آن رد شوید. چقدر ساده؟ خیر! با نور پردازی اطراف این پل شما تصور می کنید پل متحرک بوده و هر آن شما از آن به پایین سقوط خواهید کرد! در حالی که این پل کاملا ثابت است!

در اتاقی دیگر شما فضای بی نهایت را تجربه می کنید! اتاقی که آینه های زیادی در آن وجود دارد و به شما این احساس را می دهد که در فضای بی نهایت گرفتار شده اید. از دیگر اتاق های این موزه می توان به اتاق ایمز، اتاق هولوگرام، اتاق چرخان، اتاق توهم چهره و اتاق جدول کلون اشاره کرد. به شما توصیه می کنیم قبل از تهیه بلیط استانبول اطلاعات دقیق رزور این خانه عجیب و غریب را به دست آورید.

پارک وایلند استانبول

https://file.tesmino.ir/images/2022/06/image_1655292700.jpg

اگر تفریحات آبی هیجان انگیز را دوست دارید و می خواهید کنار یک روز خاطره انگیز تنی به آب بزنید، یکی از تفریحات هیجان انگیز در استانبول، پارک وایلند است. این پارک آبی دارای بازی های مختلف و مهیج برای گروه های سنی مختلفی است که بر اساس آخرین استانداردهای جهانی طراحی و ساخته شده‌اند.

از جمله بازی های این پارک می توان به ترن های هوایی اسرار آمیز، جت اسکی، تونل سافاری، چرخ و فلک های غول پیکر و صدها بازی متنوع دیگر اشاره کرد. در این پارک آبی در کنار بازی های متنوع، شما می توانید از رستوران ها و کافه های آن یک میان وعده یا وعده غذایی خوشمزه سفارش داده و یا از مراکز خرید آن یک خرید عالی انجام دهید.

آکواریوم استانبول

سفر به اعماق دریا کاری است که بازدید از آکواریوم استانبول برای شما انجام خواهد داد. این آکواریوم غول پیکر 6 هزار متر مساحت داشته و شما در آن می توانید به دنیای واقعی زیر دریا قدم بردارید. می توانید همراه با کوسه ها و ماهی ها شنا کرده و یا حتی به آن ها غذا بدهید. در سالن های این آکواریوم همچنین کافه هایی وجود دارد که می توانید در آن ها نشسته و در کنار لذت بردن از یک وعده غذایی دنیای زیر آب را نیز تماشا کنید.

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋