راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

کمپین تور استانبول بدون هزینه خروج انجام شد

کمپین تور استانبول بدون عوارض خروج انجام شد

مسافران به کشورهای خارجی باید علاوه‌بر تمام هزینه‌ها، عوارض خروج از کشور هم بپردازند. مبلغی که برای سفرهای دوم، سوم و بیشتر گران‌تر هم می‌شود.

سفر به استانبول در فصل بهار بسیار دلپذیر است: ترکیبی از هوای معتدل و تخفیف‌های بهاری فروشگاه‌های رنگارنگ این شهر و البته شلوغ نبودن بیش‌ازحد. وقتی همه چیز برای سفر مهیا است، ساده‌تر شدنش آن را خوشایندتر هم می‌کند.

برای این‌که راحت‌تر سفر کنید و وقت خود را برای پیدا کردن پرواز خوش‌قیمت یا هتل مناسب نگذارید، می‌توانید از یک آژانس مسافرتی معتبر تور بخرید. تا آخر اردیبهشت ماه، عوارض خروج از کشور برای مسافرانی که بلیط تور استانبول خود را از نوین تراول تهیه کرده بودند، رایگان شده بود.

چرا عوارض خروج از کشور رایگان شد؟

امسال رقم عوارض خروج از کشور برای سفر اول 30% گران‌تر از سال 1402، یعنی 520 هزار تومان است. این مبلغ برای سفرهای دوم و سوم (و بیشتر)، 50 و 100% گران‌تر هم می‌شود.

نوین تراول از زمستان 1402 تا انتهای اردیبهشت 1403، یک کمپین برای فروش تورهای مسافرتی خارجی راه‌اندازی کرد که طی آن، نه‌تنها تمام برنامه‌ریزی‌ها برای سفر را مسافران به عهده گرفت، رزرو بهترین پروازها، پیدا کردن مناسب‌ترین هتل برای شما، ترانسفر رایگان از فرودگاه به هتل، گشت شهری، بلکه به‌ازای تمام این افراد هزینه عوارض خروج از کشور را هم پرداخت کرد.

کمپین تور استانبول بدون عوارض خروج انجام شد

سفر به استانبول با نوین تراول

تورهای نوین تراول به مقصد استانبول، معمولا بین 3 تا 7 شب برگزار می‌شود، اما محدودیتی برای آن وجود ندارد.

این تورها شامل هتل‌های 3، 4 و 5 ستاره است و در میان آن‌‌ها می‌توانید هتل‌های محبوبی مثل الیت ورد، سی وی کی پارک بسفروس و تایتانیک سیتی را هم ببینید.

لیست ایرلاین‌هایی که نوین تراول پرواز تورهای خود را از آن‌ها تهیه می‌کند، بسیار متنوع است و در میان آن‌ها می‌توان نام‌های مشهوری مانند پگاسوس، ترکیش ایرلاینز، قشم ایر، یزد ایر، ایران‌ ایر، ماهان و معراج را مشاهده کرد.

تورهای استانبول نوین تراول شامل ترانسفر فرودگاهی رایگان، بیمه مسافرتی، گشت شهری و تا پایان این کمپین، عوارض خروج از کشور رایگان است. در واقع شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که برای سفر کنار گذاشته‌اید، از این آژانس مسافرتی تورهای اقتصادی یا لاکچری بخرید.

می‌توانید با شماره 1606 تماس بگیرید و برای انتخاب تور استانبول یا دریافت مشاوره، با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

خدمات نوین تراول چیست؟

این آژانس مسافرتی با نام رسمی نوین سفر سپهر کهکشانی، خدمات گوناگونی در زمینه سفر و گردشگری ارائه می‌دهد. علاوه‌بر خرید تورهای داخلی و خارجی، می‌توانید پرواز جداگانه به شهرهای ایران و جهان را هم از نوین تراول بخرید.

همچنین رزرو جداگانه هتل در شهرهای مختلف دنیا، هماهنگی برای وقت سفارت، انگشت‌نگاری، پیکاپ پاسپورت و گرفتن ویزا از جمله خدمات این آژانس محسوب می‌شوند.

اجاره جت اختصاصی به تمام شهرهای ایران، تهیه انواع بیمه مسافرتی، هماهنگی سالن سمینار و اتاق جلسات برای سفرهای کاری، رزرو اتوبوس، مینی‌‌بوس و ون VIP

از دیگر خدمات نوین تراول است.

کمپین تور استانبول بدون عوارض خروج انجام شد

استانبول با عوارض خروج از کشور رایگان

بلیط‌های تور استانبول نوین تراول با عوارض خروج رایگان به اتمام رسید؛ تمامی کسانی که هوای استانبول به سرشان زده بود و می‌خواستند در اردیبهشت‌ماه چند روزی را به دور از هیاهوی زندگی روزمره خود، در این شهر زیبا سپری کنند، خرید بلیط تور استانبول با عوارض خروج رایگان همراه بود.

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋