راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

چگونه به کودکان خود بیاموزیم که اتاق خود را تمیز نگه دارند؟

تمیز کردن اتاق کودک شما می‌تواند یک چالش بزرگ باشد و این چیزی است که فکر می‌کنید با بزرگتر شدن بچه‌ها با گذشت زمان آسان‌تر می‌شود. فقط یک وظیفه کلی را به فرزندانتان محول نکنید. درعوض آن را به کار‌های کوچکتر تقسیم کنید تا بتوانند در طول روز لیست خود را حذف کنند. در این مقاله مواردی را که ممکن است بخواهید در چک لیست قرار دهید به شما معرفی می‌کنیم.

جارو برقی بکشید:

اگرچه جارو برقی کشیدن منظم ممکن است راهی عالی برای تمیز کردن به نظر برسد اما گرد و غبار همچنان در جو شناور است و در نهایت دوباره وسایل شما را می‌پوشاند.

ضد عفونی کنید:

بعد از اینکه گرد و غبار و کثیفی را از بین بردید نوبت به ضدعفونی کردن می‌رسد. ضدعفونی کردن اتاق کودک اطمینان حاصل می‌کند که آن‌ها از آلرژن‌ها و کثیفی در‌امان هستند. برخی از حیاتی‌ترین قسمت‌های خانه کودک شما برای ضدعفونی کردن شامل حمام،‌ روبالشی و ناحیه اطراف تخت و جا کفشی است.

 روتختی کودک را عوض کنید:

تخت‌ها اغلب از مواد فوم اسفنجی ضخیم ساخته شده‌اند که اگر مراقب نباشید می‌تواند محل نگهداری باکتری‌ها باشد. به یاد داشته باشید که کودک شما کمی بیش از 8 ساعت در روز را در رختخواب می‌گذراند. همراه با هر کثیفی که با ملحفه‌ها از آنجا پاک نمی‌شود. حتماً ملحفه‌ها را به‌صورت هفتگی یا دو هفته‌ای تعویض کنید تا از عفونت جلوگیری کنید و تخت‌ها را از جذب کنه‌های گرد و غبار و ساس‌ها دور نگه دارید.

نتیجه‌گیری:

راه‌های مختلفی برای تشویق بچه‌ها برای تمیز کردن اتاق‌شان وجود دارد که می‌توانید آن را به عنوان یک چک لیست و یک بازی درآورید. این همیشه کار آسانی نیست اما با این چک لیست وقتی از کودکتان می‌خواهید اتاقش را مرتب کند اولویت‌های خود را در ذهن نگه خواهید داشت. به یاد داشته باشید که تمیز نگه داشتن یک اتاق نیز نیاز به نگهداری زیادی دارد.

 

منبع:

www.mysleepymonkey.com

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋