راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

در سفر به دبی از کجا دیدن کنیم؟

دبی شهر آسمان‌خراش‌ها و مراکز خرید است که طی سالیان اخیر از یک بیابان به یک مرکز عالی برای تفریح تبدیل کرده است. اینجا شهری است که گردشگران برای خرید و فروش، آفتاب گرفتن و تفریحات ​​خانوادگی دور هم جمع می‌شوند. با فهرست برترین جاذبه‌ها و کارهایی که در دبی باید انجام دهید، درباره‌ی بهترین مکان‌های دیدنی این شهر بیشتر بدانید.

منظره‌ی شهر معروف دبی را از برج خلیفه ببینید

برج خلیفه ساختمان دیدنی دبی و جاذبه‌ی اصلی گردشگری آن است که با 829.8 متر بلندترین ساختمان جهان به شمار می‌آید. برای اکثر بازدیدکنندگان، صعود به طبقه‌ی 124 برای دیدن مناظر سراسر شهر از یک سوی برج و از طرف دیگر اقیانوس ضروری است. اگر دوست دارید مناظر پانورامای معروف نور دبی را ببینید، شب به این برج بروید.

در آکواریوم دبی چه خبر است؟

آکواریوم دبی یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری شهر است که 140 گونه از جانوران دریایی را در مخزن بزرگ معلق خود در طبقه‌ی همکف دبی مال نگهداری می‌کند. این باغ وحش آبی با تونل‌های شیشه‌ای خود جایی است که شما می‌توانید از میان موجودات دریایی حرکت کرده و آنها را تماشا کنید. در اینجا شما امکان غذا دادن به آبزیان و غواصی را نیز دارید.

آفتاب گرفتن در ساحل جمیرا

این ساحل سفید شنی، مقصد شماره‌ی یک ساحلی برای گردشگران و مسافران دبی است زیرا برخی از محبوب‌ترین استراحتگاه‌های ساحلی دبی در اینجا قرار گرفته‌اند. در ساحل جمیرا مناطق عمومی با تعداد زیادی صندلی‌ آفتاب‌گیر، رستوران‌ها، ناجیان غریق و جایی برای اجاره‌ی انواع تفریحات و ورزش‌های آبی نظیر جت اسکی، کایاک، پاراسلینگ و قایق‌سواری دارای امکانات عالی هستند. با خرید بلیط هواپیما خارجی به این ساحل امن سفر کنید و آب فیروزه‌ای خلیج همیشگی فارس را از آن سوی مرزها ببینید.

در دبی قدیم و محله‌ی تاریخی الفهیدی قدم بزنید

محله‌ی الفهیدی، که قبلاً به عنوان محله‌ی بستکیه معروف بود، در اواخر قرن نوزدهم برای تاجران ثروتمند ایرانی که عمدتاً به تجارت مروارید و منسوجات می‌پرداختند، ساخته شد. این محله بخش شرقی نهر دبی را اشغال می‌کند و ساختمان‌های مرجانی و آهکی اینجا، که بسیاری از آنها دارای برج‌های بادگیر هستند، به خوبی حفظ شده‌اند. این برج‌های بادگیر هدیه‌ی بازرگانان ایرانی به شهر دبی، برای خنک نگه داشتن هوا است.

قاب دبی چیست؟

قاب دبی یک قاب عکس فوق‌العاده با ارتفاع 150 متر است که در محله‌های قدیمی‌تر و در اطراف نهر دبی قرار دارد. اینجا ترکیبی از فضای سنتی و فضای مدرن شهر را در خود دارد و یکی از جدیدترین مناظر دبی است. در داخل قاب دبی مجموعه‌ای از گالری‌ها تاریخ شهر و میراث امارات را قبل از مدرن شدن به شما نشان می‌دهند. پس با خرید بلیط هواپیما دبی ، تاریخ این کشور کوچک همسایه را در زمانی نه چندان دور شاهد باشید.

آفرود در صحرای دبی

برای رسیدن به صحرای دبی و تپه‌های شنی مواج، لازم نیست از آسمان‌خراش‌های دبی زیاد فاصله بگیرید زیرا صحرای حفاظت‌شده‌ی دبی در فاصله‌ی کمی از شهر قرار دارند. در اینجا طیف وسیعی از فعالیت‌ها از ساندبوردسواری گرفته تا شترسواری و سافاری و نمایش سنتی شاهین عربی و شام در صحرا در زیر ستاره‌ها شما را مشغول میکند.

در مرکز خرید امارات اسکی و خرید کنید

مرکز خرید امارات یکی از معروف‌ترین مراکز خرید شهر است که امکان اسکی در این شهر گرمسیری را برای شما فراهم می‌کند. در اینجا پیست اسکی سرپوشیده با بالابر و محفظه‌ی پنگوئن‌ها، همه در دمای منفی 4 درجه‌ی سانتیگراد به همراه یک مجتمع سینمایی و یک مرکز تفریحی خانوادگی با مجموعه‌ای از وسایل سواری برای کودکان و افراد بزرگسال وجود دارد. در مرکز خرید امارات فرصت‌ خرید و رستوران‌های فراوانی وجود دارد.

ساحل بادبادک در کجای دبی است؟

ساحل بادبادک در بخش شمالی ساحل ام سقیم است که بهترین نقطه‌ی دبی برای کایت‌سواری به شمار می‌آید. هم‌چنین در این ساحل مجموعه‌ای از تجهیزات ورزش‌های آبی اجاره داده می‌شود و کلاس‌های کایت‌سواری نیز برای علاقمندان وجود دارد. در اینجا شما می‌توانید قایق پارویی و کایاک نیز کرایه کنید و به دل خلیج فارس بروید.

آبرا سواری در نهر دبی

نهر دبی شهر را به دو قسمت تقسیم می‌کند که دیره در شمال و بر دبی در جنوب آن است. نهر یکی از عناصر تأثیرگذار در رشد شهر بوده و در ابتدا ساکنان اینجا را برای غواصی ماهی و مروارید به خود جذب کرده است. دهکده‌های کوچک در کنار نهر تا 4000 سال عمر دارند و در دهه‌ی 1830، قبیله‌ی بنی یاس در این منطقه ساکن شدند. با سوار شدن بر یکی از قایق‌های تفریحی توریستی و یا  قایق‌های چوبی کوچک به نام آبرا نهر دبی را کاوش کنید.

در بازارهای دیره خرید کنید

دیره در ساحل شمالی نهر دبی واقع شده است و خیابان‌های پیچ‌درپیچ اینجا ملیت‌های مختلفی که دبی را خانه‌ی خود می‌دانند، در خود جای داده است. برای مسافران، دیره بیشتر به خاطر بازارهای سنتی خود معروف است که در تمام اوقات روز مملو از خریدارانی از سراسر جهان است. بازار طلای دیره به عنوان بزرگ‌ترین بازار طلا در جهان شهرت جهانی دارد. در بازار ادویه‌ی دیره نیز همه‌ی ادویه‌جاتی که ممکن است تصور کنید، به فروش می‌رسد.

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋