راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

کمدا کمک کرد دستم توی جیب خودم باشد

  • هر خانمی برای مستقل شدن به کمدا نیاز دارد!

 

مستقل شدن گاهی رویای دور و درازی به نظر می‌رسد. آنقدر دور و دراز که شاید حتی توان و انرژی حرکت به سمت هدف را هم می‌گیرد.

مستقل شدن معنای متفاوتی دارد اما استقلال به معنای وابسته نبودن از جهت مالی و اقتصادی هم مثل هر هدف دیگری نیاز به شروع و در کنار آن نیاز به حمایت دارد.

داستان مستقل شدن ساناز با کمک اپلیکیشن دخترانه و امن کمدا، قصه شنیدنی و تاثیرگذاری است که می‌تواند برای هر خانمی الهام‌بخش باشد و باعث شود که با کمک هنر و مهارتی که دارند برای مستقل شدن اولین قدم را بردارند.

 

 

از مهارتم 18 میلیون کسب درآمد کردم!

هر خانمی بدون شک مهارت و هنری دارد که خیلی کمرنگ و خجالتی جایی کز کرده و توجه کمتر کسی را جلب کرده؛ چه برسد به اینکه به چشم منبع درآمد به آن نگاه شود! اما هر خانمی مثل ساناز باید به خودباوری برسد و توانایی‌های خودش را آنقدر بشناسد که بتواند از آن کسب درآمد کند.

ساناز با کمک مهارت خیاطی و ذوقی که برای طراحی لباس داشت، توانست در اپلیکیشن دخترانه و امن کمدا، در مدت زمان کمی 18 میلیون کسب درآمد کند.

من قبلا از دیوار استفاده می‌کردم برای این که لباسای در حد نو رو بتونم بفروشم ولی توی برنامه بازار، کمدا رو دیدم و نصب کردم و جز اولین‌ها هم هستم فکر کنم. اون وقتی که کمدا فقط برای شیرازی‌ها بود! فکر نمی‌کنم اون زمان تعداد زیادی کمدا رو می‌شناختن یا نصب داشتن. ولی من خیلی خوشحالم که از روزای اول کنار کمدا بودم!

 

کمدا باعث شد کسب‌وکارم را بزرگ‌تر کنم!

از خدا پنهان نیست؛ از شما هم پنهان نباشد که برای گسترش یک کسب‌وکار خانگی نوپا به یک سرمایه حداقلی برای تامین مواد اولیه نیاز است. تازه بعد از مدت کمی باید به آن، هزینه تبلیغات را هم اضافه کرد!

راه ساده و کم دردسری که کمدا توانست جلوی پای ساناز، خیاط خوش‌ذوق کمدایی بگذارد، امکان اضافه شدن به بیزکلاب کمدا و نمایش دادن کمد ساناز (اکانت ساناز) به جامعه یک میلیونی خانمِ کمدا بود. این اتفاق و حق درصد کمیسیون اندک 1 درصدی کمدا باعث شد ساناز بتواند با 99 درصد مبلغ فروش‌های خود مواد اولیه بیشتری بخرد و روز به روز کسب‌وکارش را رونق ببخشد. ساناز این داستان را این‌گونه تعریف می‌کند:

با پولی که از کمدا از فروش و دوخت لباس به دست آوردم تونستم مواد اولیه رو دوباره تامین کنم؛ مثلا پارچه خریدم یا یه سری وسیله برای خودم خریدم. آره؛ معمولا این‌طوری هست که تا یه لباسی رو می‌فروشم با پولش سریع می‌رم پارچه می‌خرم و یه مدل دیگه باهاش طراحی می‌کنم.

 

کمدا را انتخاب کردم؛ چون از امنیتش خیالم راحت بود!

تا حالا برایتان پیش آمده که به خاطر دم احساس امنیت نتوانید در جایی حاضر شوید یا با تمرکز فعالیتی را انجام دهید؟ امنیت در فضای اینترنت هم نکته مهم و پررنگی است که نبودنش می‌تواند فعالیت سالم و کسب در‌آمد از یک بیزنس خانگی را نیست و نابود کند!

اما هنوز هم هستند پلتفرم‌هایی مثل اپلیکیشن کمدا که فضای امنی را برای خانم‌ها فراهم کرده تا بتوانند فارغ از دغدغه‌هایی مثل مزاحمت برای روی پای خود ایستادن فعالیت کنند!

علاوه بر آن با وجود درگاه امن بانکی، اعتماد خریداران برای خریدهای آنلاین را به دست آورد و باز هم برای کسب‌وکار خیاطی ساناز راه را هموارتر کرد! اگر بخواهید از زبان ساناز بشنوید:

 

کمدا رو بیشتر به خاطر این دوست دارم که مزاحمتی از طریق برخی از آقایون نداره و با خیال راحت می‌تونم توی کمدا معاشرت کنم و اگه لباس‌ها عکس تنخور نیاز دارن بفرستم. اینجوری با تمرکز می‌تونم کار کنم و درگیر حواشی نشم.

 

اگر شما هم برای شروع مستقل شدن و از جیب خودتان خرج کردن مشتاق شدید، می‌توانید با کلیک این‌جا شروع کنید. با کمک هنر و مهارت خود در زمینه آشپزی، شیرینی‌پزی، گلدوزی، خیاطی وکسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید یا به جمع آنلاین‌شاپ‌های بیزکلابیِ حوزه آرایشی - بهداشتی، سیسمونی کودک، اکسسوری آشپزخانه وبپیوندید. جای شما در اپلیکیشن دخترانه و امن کمدا خالی است!

 

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋