راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

لیفت با نخ و مزایای آن

 

لیفت با نخ یک نوع عمل زیبایی برای جوان‌‌تر نشان دادن چهره است که امروزه جایگزینی کم تهاجم برای عمل‌های لیفت صورت شده است. روش کار در این عمل به این صورت است که، با ایجاد سوراخهای کوچک در پوست شما و قرار دادن نخ ‌های مخصوص پزشکی یا نخ جذب در پوست، صورت شما به سمت بالا کشیده شده و سفت می‌شود. هدف از روش لیفت صورت با نخ، فرم دهی صورت به شکلی زیبا به سمت بالا و جلوگیری از افتادگی پوست صورت است. با مطب دکتر مرتضی جلالی فخر این زیبایی دوباره و شگفت انگیز را تجربه خواهیم کرد.

لیفت با نخ برای چه سنی مناسب است؟

این روش زیبایی از سال 1990 وجود داشته است، اما نوآوری در مواد مورد استفاده برای لیفت با نخ، منجر به افزایش محبوبیت آن در سال ‌های اخیر شده است. در لیفتینگ با نخ از مواد بخیه موقت و پزشکی استفاده می‌کنند تا پوست شما سفت و به سمت بالا کشیده شود. وجود مشکلات رایج و البته طبیعی همچون پیری و افتادگی پوست در اثر افزایش سن، لک، کک و مک و … همگی از مواردیست که برای هر فردی رخ خواهد داد. کسانی که در اواخر دهه 30 تا اوایل 50 سالگی هستند و به تازگی دچار مشکل چین و چروک سطحی پوست صورت و گردن شده اند و در عین حال از سلامت خوبی هم برخوردارند، ممکن است از تاثیر ظریف لیفت با نخ بیشترین بهره را ببرند. همچنین کسانی که به دلیل شرایط پزشکی، بیهوشی عمومی برایشان مخاطره‌آمیز است و نمی‌توانند جراحی انجام دهند، لیفت صورت با نخ جایگزین مطمئن‌تری برایشان محسوب می‌شود.

عملکرد لیفت با نخ در زیبایی چگونه است؟

روش لیفت با نخ به دو صورت عمل می کند.

  • سفتی پوست: روش اول نسبتاً ساده و قابل مشاهده آنی است. با کشیدن نخ‌های نازک و قابل جذب در زیر پوست، پزشک می‌تواند پوست شما را به سمت بالا سفت و محکم کند. خارهای نامرئی و بدون درد روی پوست شما قرار می‌گیرند و مطمئن می‌شوید که نخ ها بافت و ماهیچه‌های زیرین شما را در حین کشیده شدن محکم گرفته است.
  • کلاژن سازی پوست: در روش دوم واکنش طبیعی بدن شما مطرح است. هنگامی که یک نخ خاردار وارد لایه‌های پوستی می شود، حتی اگر توسط نخ‌های زیر پوستی آسیبی هم نبینید، پاسخ درمانی بدن شما آغاز می شود. بدن شما ورود سوزن را به عنوان مهاجم تلقی کرده و برای ترمیم شروع به تولید کلاژن در ناحیه آسیب‌دیده می‌کند. کلاژن می تواند شکاف‌های موجود در پوست افتاده را پر کند و حالت ارتجاعی جوان تری را به صورت شما بازگرداند.

در سال 2017 مطالعه‌ای بر روی 100 نفر که تحت عمل لیفت با نخ قرار گرفته بودند، انجام شد. نتیجه نشان داد که اثر اولیه عمل این است که پوست سفت‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد. به دور از اغراق قابل ذکر است که پس از یک سال، با حل شدن و جذب بخیه‌ها، این اثر شروع به کاهش می کند. با این حال، یک اثر جوان سازی ثانویه همچنان حفظ می‌شود و تا 3 سال یا بیشتر پس از عمل قابل مشاهده است. امروزه همچنان برای درک اثرات بلند مدت لیفت صورت با نخ، فناوری و روش‌های بیشتری در حال تکامل است.

روش لیفت با نخ چگونه انجام می‌شود؟

رویه لیفت با نخ ممکن است بسته به موضع و ترجیح مورد نظر شما کمی متفاوت باشد. اما آنچه که مسلم است، تکنیک اصلی معمولاً یکسان است.

  • از شما خواسته می شود در اتاقی که عمل شما در آن انجام می شود دراز بکشید. الکل و همچنین بی حس کننده‌های موضعی، در حین اینکه مقدمات اولیه برای لیفت با نخ آماده می شود، بر روی پوست شما اعمال می‌شود.
  • از سوزن‌های مخصوص عمل جراحی برای وارد کردن نخ ها در زیر پوست شما استفاده می شود. قرار دادن نخ ها می تواند به مدت 15 الی 30 دقیقه بطول بیانجامد.
  • پس از دوخت نخ ها، ممکن است سفت شدگی یا فشار خفیفی زیر پوست خود احساس کنید.
  • پس از بارگذاری نخ ها در قسمت‌های مورد نظر، کلاژن و بافت فیبری جدید در اطراف نخ ها تشکیل می شود که سبب نگه داشتن بافت و سفت شدن پوست می‌شود.
  • ظرف چند دقیقه پس از بیرون آوردن سوزن‌ها، عمل شما کامل می‌شود و می‌توانید آزادانه به خانه یا محل کار خود باز گردید.

مزایای لیفت با نخ

لیفت با نخ نیازی به بیهوشی عمومی ندارد، بنابراین در هزینه اتاق عمل و هزینه بستری شدن چند روزه در بیمارستان، صرفه جویی می‌کنید. حتی می توانید آن را در زمان استراحت ناهار انجام دهید بدون اینکه وقت زیادی از شما صرف شود. همچنین مدت زمان بهبودی نیز حداقل است.

درباره دکتر معتمد فعال و رکورددار در جراحی لیفت با نخ

دکتر مرتضی جلالی فخر یکی از بهترین پزشکان متخصص در زمینه نخ گذاری روی صورت است که بیشترین رکورد لیفت با نخ در سطح خاورمیانه را داشته است. جهت مشاهده نمونه کارهای این پزشک محبوب با مراجعه به پیج اینستای (Rta.beauty)و مشاهده تغییر شگرف مراجعه کنندگان قبل و بعد از عمل لیفت، خود قضاوتگر این روش نوین در عصر حاضر باشید. با سایت مجله زیبایی آرتا قدم به قدم این زیبایی طبیعی را حس و لمس کنید.

در آخر

این مقاله تحت عنوان( آنچه که باید در مورد روش لیفت با نخ بدانید) از یک مقاله انگلیسی زبان اقتباس و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. جهت اطلاعات بیشتر در مورد لیفت با نخ و عمل‌های زیبایی جناب دکتر مرتضی جلالی فخر به سایت مجله زیبایی آرتا مراجعه فرمایید .

https://www.artabeautymag.com

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋