راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

چگونه در فصل پاییز از گیاهان آپارتمانی خود مراقبت کنیم؟

روز‌ها کوتاه‌تر می‌شوند و دما در حال کاهش است بنابراین وقت آن رسیده که گیاهان آپارتمانی خود را برای پاییز آماده کنید. در اینجا چند نکته برای نگه‌داری گل وجود دارد:

  •  آن‌ها را به منبع نور نزدیکتر کنید
  •  تغذیه را متوقف کنید
  •  آن‌ها را جابجا نکنید

 گیاهان شما کندتر رشد خواهند کرد به این معنی که به آب کمتری نیاز دارند. به اندازه تابستان نیازی به آبیاری زیاد نخواهید داشت.

 سعی کنید گیاه را مقابل نور قرار دهید:

خورشید در پاییز کمتر چهره خود را نشان می‌دهد به این معنی است که نور خورشید کمتری برای گیاهان شما وجود دارد. جابه‌جایی برخی گیاهان را در نظر بگیرید تا بتوانند مقداری پرتوهای اضافی از نور خورشید را دریافت کنند یا چشم‌انداز روشن‌تری داشته باشند.
 تغذیه را کاهش دهید:

اگر به تغذیه ادامه دهید آسیب زیادی به آن‌ها وارد نمی‌شود اما می‌تواند باعث ایجاد استرس در آن‌ها شود. پس طبق‌یه برنامه به آن‌ها غذا دهید.

 دمای خانه را تنظیم کنید:

خانه را زیاد از حد گرم نکنید زیرا همانطور که شما در برابر گرما اذیت می‌شوید آن‌ها نیز اذیت خواهند شد.

هیچ گیاهی را جایگزین نکنید:

گیاهان شما در حال آماده شدن برای خوابیدن هستند. یعنی برای زمستان رشد خود را متوقف می‌کنند. هنگامی که آن‌ها رشد نمی‌کنند برای گیاهان سخت‌تر است که ریشه‌های جدید ایجاد کنند.

 گیاه را داخل حانه نگه دارید:

اگر هر یک از گیاهان آپارتمانی خود مانند درخت لیمو را به بیرون بردید اکنون زمان آن است که آن‌ها را دوباره به خانه بیاورید.

 کم آب دهید:

با ورود به پاییز و کاهش دما نیاز آبیاری گیاهان شما نیز کاهش می‌یابد. جلسات آبیاری معمول شما کمتر خواهد بود. به عنوان یک راهنمای کلی قبل از آبیاری مجدد صبر کنید. اگر خاک برای مدت طولانی خیس بماند، می‌تواند مکان مناسبی برای پرورش پشه‌های قارچی باشد. یک آفت رایج که می‌تواند در ماه‌های سردتر شروع به رشد سر زشت خود کند.

گیاهان خشک را هرس کنید:

هرس کنید و برگ‌های خشک، زرد یا قهوه‌ای ناخوشایند را به اضافه هر گونه رشد بی‌رویه یا انگور‌های ساقدار که ممکن است در تابستان ظاهر شده‌اند بردارید. برگ‌ها را به آرامی با استفاده از یک پارچه مرطوب پاک کنید و آفات را بررسی کنید و در صورت لزوم درمان کنید.

 گیاه خود را دوباره گلکاری نکنید:

گلدان مجدد می‌تواند تغییر بزرگی برای گیاهان باشد و  ممکن است رشد گیاه شما را متوقف کند و دیگر گیاه مانند قبل سر زنده نباشد.

 

منبع:

www.huntingforgeorge.com

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋