راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

شرایط خرید بهترین انواع بیمه تکمیلی نرخ قیمت 1400

در این روزها هزینه‌های درمان به مقدار سرسام آوری بالا رفته است و بیمه‌های پایه مانند تامین اجتماعی کفاف پرداخت کامل آن‌ها را نمی‌دهند. در چنین شرایطی خرید بیمه درمان تکمیلی به کمکتان می‌آید و در هنگام بیماری، بدون دغدغه هزینه‌ها می‌توانید به درمان خود بپردازید.

 

تعریف بیمه تکمیلی

بیمه تکمیلی یا بیمه درمان تکمیلی هزینه‌های درمانی را جبران می‌کند. در واقع هنگام بیماری می‌توان بخش زیادی از هزینه‌های درمان را با بیمه تکمیلی پرداخت کرد.

برای استفاده از بیمه تکمیلی باید با شرکت بیمه قرارداد ببندید و به صورت سالانه یا ماهانه مبلغی را به عنوان حق بیمه پرداخت کنید تا بتوانید از پوشش‌های بیمه تکمیلی استفاده کنید.

بیمه تکمیلی نوعی آینده نگری برای روزهای بیماری است و خرید آن را به تمام افرادی که به فکر سلامتی خود هستند، توصیه می‌کنیم.

چگونه بیمه تکمیلی بخریم؟

به دو روش می‌توان بیمه درمان تکمیلی را خرید: بیمه تکمیلی گروهی و بیمه تکمیلی انفرادی.

در ادامه شرایط خرید هر دو را بررسی می‌کنیم.

بیمه تکمیلی گروهی چیست؟

اگر شما یا اعضای خانواده‌تان در سازمانی مشغول به کار هستید که برای کارکنانش بیمه درمان تکمیلی فراهم کرده‌است، می‌توانید از بیمه درمان تکمیلی گروهی استفاده کنید. در این شرایط کارفرما متناسب با خواسته‌ها و شرایط پرسنلش بهترین طرح بیمه را انتخاب می‌کند. تا کارکنان سازمان با پرداخت حداقل حق بیمه از بهترین و کامل‌ترین پوشش‌های بیمه تکمیلی استفاده کنند.

در این شرایط شما می‌توانید خودتان، همسر، فرزندان تحت تکفل و والدینتان را بیمه کنید.

بیمه تکمیلی انفرادی چیست؟

بیمه درمان تکمیلی انفرادی یا بیمه درمان تکمیلی خانواده یکی دیگر از خدمات بیمه است که می‌توانید خودتان به سادگی آن را تهیه کنید. کافی است قبل از خرید بیمه تکمیلی، چکاپ‌های لازم و ضروری که پزشک معتمد بیمه مشخص می‌کند را انجام دهید و خودتان و اعضای خانواده خود را بیمه کنید.

با استفاده از سایت‌های فروش بیمه آنلاین مانند بیمیتو، می‌توانید خرید بیمه تکمیلی را اینترنتی و بدون مراجعه حضوری از منزل انجام دهید.

نرخ بیمه تکمیلی انفرادی

در بیمه تکمیلی انفرادی خودتان امکان انتخاب پوشش‌های متنوع در میان طرح‌های بیمه تکمیلی را دارید. توجه داشته باشید که هرچه پوشش‌های انتخابی شما و سقف تعهداتشان بیشتر باشد، حق بیمه درمان تکمیلی هم بیشتر می‌شود.

عامل موثر دیگر بر حق بیمه درمان تکمیلی سن افرادی است که تحت پوشش قرار می‌گیرند. اگر بیمه شوندگان بیمه پایه (مانند تامین اجتماعی و خدمات درمانی) نداشته باشند هم حق بیمه آن‌ها افزایش می‌یابد.

بیشترین کاربرد بیمه درمان تکمیلی چه زمانی ست؟

در هنگام بروز بیماری کاربرد بیمه درمان تکمیلی را متوجه می‌شویم. همان‌طور که می‌دانید هزینه‌های درمان بسیار زیاد می‌شود و پرداخت آن می‌تواند دردسر ساز باشد. بیمه تکمیلی در این لحظات کنار شما است و فشار مالی برای درمان نخواهید داشت.

درواقع هنگام بیماری است که اهمیت بیمه تکمیلی را متوجه می‌شویم.

برای آشنایی بیشتر با استفاده از بیمه درمان تکمیلی پوشش‌های آن را بررسی می‌کنیم.

انواع پوشش‌ های بیمه تکمیلی چیست و زمان استفاده آن کی است؟

بیمه درمان تکمیلی پوشش‌های متنوعی دارد و بیمه‌گزار می‌توانید برخی از اون‌ها را انتخاب کند. هر یک از پوشش‌ها تا سقف مشخصی پرداخت می‌شوند (در برخی از طرح‌ها امکان خرید پوشش‌های بدون سقف هم وجود دارد). با توجه به پوشش‌های بیمه تکمیلی‌تان می‌توانید در شرایط بیماری از آن استفاده کنید.

مهم‌ترین پوشش‌های بیمه تکمیلی به شرح زیر هستند:

  • هزینه‌های بستری شدن توی بیمارستان
  • انجام جراحی‌های تخصصی
  • زایمان
  • پاراکلینیکی ۱ یعنی ‌عکس‌ها و اسکن‌هایی که برای تشخیص بیماری انجام می‌شود
  • پاراکلینیکی ۲ یعنی انواع تست‌ها مثل آندوسکوپی و تست ورزش
  • جراحی‌های سرپایی مثل شکستی و بخیه
  • خدمات آزمایشگاهی
  • لیزیک و جراحی چشم
  • آمبولانس برای داخل یا خارج از شهر
  • ویزیت دکتر ، خرید انواع دارو
  • دندانپزشکی
  • درمان نازایی
  • خرید عینک و لنز و سمعک

عمل های جراحی فاقد پوشش بیمه تکمیلی کدام‌اند؟

ممکن است در طرح خاصی که شما برای بیمه تکمیلی خود خریده‌اند برخی عمل‌ها فاقد پوشش بیمه تکمیلی باشند اما به طور کلی جراحی‌هایی که برای زیبایی انجام می‌شوند و پزشک معتمد بیمه انجامشان را ضروری نمی‌داند،‌ تحت پوشش نیستند و هزینه آن‌ها توسط شرکت بیمه پرداخت نمی‌شود.

برای اطلاع کامل و دقیق بهتر است قبل از انجام عمل هزینه پرداختی آن توسط شرکت بیمه را چک کنید و مدارک لازم برای دریافت هزینه‌ها را آماده کنید تا بعد از درمان با مشکل مواجه نشوید.

یکی از دیگر مواردی خارج از پوشش بیمه، درمان‌های قبل از سپری شدن دوره انتظار است. در اکثر بیمه‌ها برای زایمان دوره انتظار ۹ ماهه در نظر گرفته شده است و شرکت بیمه زودتر از ۹ ماه، بعد از خرید بیمه درمان تکمیلی هزینه‌های آن را پرداخت نمی‌کند.

در نظر داشته باشید که شرایط بیمه تکمیلی برای هر بیمه شده متفاوت است و برای اطلاعات بیشتر مطلب شرایط بیمه تکمیلی را در بیمیتو بخوانید.

 

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋