راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

بالش شیردهی و بالش بارداری

بالش شیردهی و بالش بارداری یکی از بهترین محصولات مادر و کودک می باشد که برای راحتی مادر در هنگام خواب و همچنین محافظت از جنین طراحی شده است. علاوه بر آن پس از زایمان مادر می‌ تواند در هنگام شیردهی نوزاد از این بالش استفاده کند تا نوزاد در وضعیت استانداردی قرار بگیرد

 

یکی از هیجان انگیز ترین دوران زندگی یک مادر دوران بارداری آن می باشد. در مدت زمانی که مادر باردار است باید باید بسیار مراقب باشد تا بتواند تمامی حمایت های لازم را برای محافظت از جنین خود انجام دهد. اما در این میان همان اندازه که رشد جنین با کمک مواد غذایی مهم است حفاظت فیزیکی و خارجی از جنین نیز اهمیت زیادی پیدا می‌ کند. بنابراین بهتر است برای مادر محیطی امن و ایمن ایجاد کنید. یکی از بهترین راه هایی که مادر می تواند از کودک محافظت کند استفاده از بالش بارداری است. این بالش می تواند وضعیت مادر را به گونه‌ ای قرار دهد که آسیبی به جنین وارد نشود. علاوه بر آن اگر بالش بارداری اصولی انتخاب شود شما می توانید آن را در دوران شیردهی نیز استفاده کنید تا نوزاد راحت تر از شیر مادر تغذیه کند. در این مطلب می خواهیم در مورد بالش شیردهی و بالش بارداری اطلاعاتی برای شما ارائه دهیم با ما همراه باشید.

 

بالش شیردهی و بالش بارداری چیست؟

 

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که بالش شیردهی و بالش بارداری چه تفاوتی با بالش های معمولی دارد؟ و چرا بهتر است برای دوران بارداری و شیردهی از بالش های مخصوص استفاده شود. در این جا قصد داریم در مورد بالش شیردهی و بالش بارداری و انواع مختلف این بالش ها اطلاعاتی را برای شما ارائه دهیم.

 

  • بالش شیردهی:

 

بالش شیردهی یکی از وسیله‌ های مهم برای زمانی است که نوزادان می‌ خواهند از شیر مادر تغذیه کنند. البته این بالش در دوران بارداری نیز مورد استفاده مادر قرار می‌ گیرد و به همین دلیل به عنوان بالش شیردهی و بالش بارداری شناخته می شود. در واقع این بالش به گونه ای طراحی شده است که در هنگام شیر خوردن نوزاد علاوه بر این که مادر احساس راحت تری دارد نوزاد نیز بتواند راحت تر شیر بخورد. یک نکته بسیار مهم که باید به آن دقت کنید آن است که بالشتی را انتخاب نمایید که کاملا مناسب و استاندارد باشد. زیرا اگر بالش استانداردی انتخاب نشود می‌ تواند باعث بروز مشکلاتی برای کودک گردد. بنابراین بهتر است هنگام خرید بالش شیردهی مناسبی را خریداری کنید تا از بروز آسیب به کمر، سر و گردن یا دستگاه گوارشی نوزاد جلوگیری گردد.

  بالش شیردهی

 

  • بالش بارداری:

 

بالش بارداری در واقع بالشی است که طراحی آن با توجه به انحنای بدن در دوران بارداری انجام شده است تا بتواند وضعیت های مختلف مادر را در هنگام خواب پوشش دهد‌. این بالش ها بسیار بلندتر از بالش های معمولی تولید می‌ شوند و دلیل آن این است که بتوانند از تمامی قسمت های بدن پشتیبانی کنند. بالش های بارداری خوابیدن را برای مادر بسیار آسان می کند به خصوص در زمانی که مادر در اواخر دوران بارداری قرار دارد و خوابیدن برایش به یک چالش سخت تبدیل شده است. البته شما می توانید بالش دوران بارداری خود را به گونه ای انتخاب کنید که بتوانید در دوران شیردهی نیز از آن استفاده کنید و یک بالش شیردهی و بالش بارداری مناسب داشته باشید.

بالش های بارداری انواع مختلفی دارند که در زیر به دو نمونه بسیار عالی از این بالش‌ ها اشاره کرده ایم.

  بالش بارداری

  • بالش بارداری دی روحه:

 

یکی از تولید کننده های بزرگ محصولات دوران بارداری و نوزادی کمپانی دی روحه می باشد. این کمپانی مدل های مختلف بالش شیردهی و بالش بارداری را تولید می‌ کند. بالش بارداری دی روحه در دو نوع u شکل و c شکل تولید شده است.

بالش بارداری دی روحه مدل u در واقع بالشی بزرگ است که به صورت حرف u تولید شده است تا مادر بتواند آن را به شکل‌ های متفاوتی در زیر بدن خود قرار دهند و به وضعیت ایده‌آل برای یک خواب راحت برسند. یکی از مهم‌ ترین مسائلی که این بالش بارداری دارد آن است که از حرکت ناگهانی مادر جلوگیری کرده بنابراین موجب حفاظت نوزاد در هنگام خواب می شود. طراحی بالش u شکل دی روحه با توجه به ارگونومی بدن مادر انجام شده است و همین دلیل کودک احساس آرامش و امنیت بیشتری می کند.

بالش بارداری دی روحه مدل c نیز یکی دیگر از بهترین طراحی های بالش بارداری می باشد که از سر تا پای مادر را محافظت می‌ کند. بنابراین باعث می شود تا مادر در وضعیتی بسیار ایده‌آل قرار بگیرد و همچنین بافث محافظت از شکم مادر نیز می شود. همچنین این بالش با قرار گرفتن در بین زانوها گردش خون را افزایش داده و لگن را در حالت مناسب تری قرار می‌ دهد. بنابراین شما می ‌توانید بالش را به عنوان یک بالش شیردهی و بالش بارداری مناسب انتخاب نمایید.

 

  • بالش بارداری ایسیز:

 

بالش بارداری ایسیز نیز مانند مدل دی روحه در دو نوع مختلف u و c طراحی شده است. در واقع بالش بارداری ایسیز c شکل به گونه ایی طراحی شده است که یک تکیه گاه بسیار مناسب برای سر و گردن مادر باشد. در طراحی این بالش ها به گودی کمر و زانو ها نیز دقت شده است و به گونه ای تولید شد اند که از این نقاط محافظت کنند.

بالش بارداری ایسیز مدل u یکی از بهترین برندهای ترکیه می باشد که از پارچه های بسیار نرم و مقاوم تهیه شده است. همچنین شما می‌ توانید این بالش را پس از زایمان برای شیردهی نوزاد یا نشستن نوزاد بر روی آن استفاده نمایید. به همین دلیل به عنوان یک بالش شیردهی و بالش بارداری مناسب مطرح شده است که می تواند وضعیت مادر و نوزاد را در استاندارد ترین شکل ممکن قرار دهد. به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین برندهای جهان شناخته می‌ شود.

 

خرید بالش شیردهی و بالش بارداری

 

اگر شما نیز به دنبال یک فروشگاه عالی هستید که بتوانید یک بالش شیردهی و بالش بارداری را از برندهای عالی و استاندارد خریداری کنید یا این که بتوانید قبل از خرید با یک مشاوره مطمئن مشورت کنید. می توانید به وب سایت مانیلو مراجعه فرمایید. در این فروشگاه انواع بالش های شیردهی و همچنین بالش های بارداری در برندهای بسیار معتبر و استاندارد وجود دارند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر یا خرید به آدرس زیر مراجعه کنید:

maniloo.com

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋