راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

بازی کاربردی چگونه برای کودکان مفید است؟

متخصصان رشد کودک بازی کاربردی را ساده‌ترین نوع بازی می‌دانند که کودکان کوچک در آن شرکت می‌کنند. چنین متخصصانی اغلب از بازی کاربردی به عنوان "اولین بازی" یاد می‌کنند دقیقاً به این دلیل که مشخص می‌کند چگونه کودکان خردسال برای اولین بار شروع به استفاده از وسایل بازی برای سرگرمی می‌کنند. این مرحله از بازی در دوران نوزادی شروع می‌شود و معمولاً تا دوران کودکی تا 2 سالگی ادامه می‌یابد.

لذت بازی:
همانطور که کودک نوپای شما در حال تعامل و بررسی شی است او از حواس خود بینایی، شنوایی، چشایی و بویایی برای یادگیری درباره اسباب بازی و هم دنیای خود استفاده می‌کند. کودک شما ممکن است جذب رنگ‌های روشن یک شیء شود، صدایی که با قاشق به آن ضربه می‌زند، احساس صاف کناره‌های آن یا بوهای جدید و غیرمعمول که از خود ساطع می‌کند. اسباب بازی‌های بچه‌گانه با کیفیت خوب باید حواس کودک شما را تحریک کند. آنها همچنین باید از ایمنی کافی برخوردار باشند تا بتوان آنها را کشید، مکید و از گهواره بیرون انداخت. به طور خاص اسباب بازی‌ها و موادی که به کودکان خردسال داده می‌شود باید مطابق استانداردهای ایمنی تعیین شده توسط کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی باشد.

مزایای بازی عملکردی:

 ردیف کردن اتومبیل‌ها بر اساس رنگ

مهارت‌هایی مانند شناسایی و طبقه بندی اشیا را ارتقا می‌بخشد

 چسباندن به هم متصل کردن بلوک‌ها بدون ایجاد هیچ چیز خاص

هماهنگی چشم و دست را ایجاد می‌کند

 

منبع: www.verywellfamily.com

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋