راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

هر آنچه باید درباره اپل موزیک بدانید

در سال 2015 کمپانی اپل از سرویس استریمینگ موسیقی خود با عنوان اپل موزیک (apple music) رونمایی کرد. این سرویس در رقابت با سرویس­هایSpotify ،Tidal و Pandora به میان آمد، اما تفاوت­های چشمگیری با آنها داشت.

استفاده از خدمات این سرویس تماماً رایگان نیست و اگر می­خواهید از دنیای موسیقی اپل لذت ببرید، باید مبلغی را برای فعالسازی حساب کاربری خودتان پرداخت کنید. از طرفی می­دانید که به دلیل برخی تحریم­ها، استفاده از خدمات شرکت اپل در ایران محدودیت دارد.

بنابراین اگر قصد کار کردن با اپل موزیک را دارید، باید برای خرید گیفت کارت اپل موزیک اقدام کنید تا بتوانید حساب خودتان را شارژ کنید و وارد دنیای بی‌پایانی از موسیقی­های سراسر جهان شوید. در این مقاله قصد داریم تا بیشتر شما را با اپل موزیک آشنا کنیم و هر آنچه لازم است در این مورد بدانید را به شما یادآور شویم.

 

Applemusic چیست؟

Apple music یک سرویس استریمینگ موسیقی است که به شما اجازه می‌دهد تا به آهنگ‌های موجود در iTunes گوش دهید. همانطور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، این سرویس رایگان نیست، به همین دلیل برای استفاده از آن باید ابتدا برای یک اکانت سه‌ماهه آزمایشی ثبت‌نام کنید.

بعد از آن باید به‌صورت ماهانه هزینۀ استفاده از این سرویس را پرداخت کنید و یا حتی اشتراک خانوادگی بخرید. با خرید اشتراک خانوادگی همزمان شش نفر می­توانند از سرویس اپل موزیک استفاده کنند، البته برای این کار به iCloud Family Sharing  نیاز دارید.

 

نکاتی که باید دربارۀاپل موزیک بدانید!

نکاتی که در ادامه می‌گوییم در مورد ویژگی­های کاربردی سرویس اپل موزیک است:

 

نکتۀ اول قابلیت دسته­بندی موزیک­های اپلیکیشن

وقتی اولین بار وارد اپلیکیشن اپل موزیک می­شوید، گزینه­های رنگی مختلفی را مشاهده می­کنید که شامل سبک­های مختلف موسیقی می­شوند. اگر بر روی هرکدام از این حباب­ها ضربه بزنید، وارد دنیای آن سبک خواهید شد.

هم­چنین بهتر است بدانید که اپل موزیک انتخاب‌های شما را به‌خاطر می­سپارد و وقتی مجدداً وارد اپلیکیشن شدید، جدیدترین موسیقی­های آن سبک را به شما نمایش می­دهد. پس سعی کنید دسته­هایی را انتخاب کنید که واقعاً به شنیدن موسیقی­های آن علاقه دارید.

اگر هم قصد تغییر سبک­های موردعلاقه خودتان را دارید، به پروفایل کاربری­تان بروید و گزینۀ Choose artists for you را بزنید. بعد از آن دسته­بندی جدیدی را که دوست دارید انتخاب کنید.

 

 

نکتۀ دوم نام مستعار یا user name انتخاب کنید!

از طریق بخش  Apple Music Conncet می­توانیددر صفحۀ هنرمندان موردعلاقه خودتان کامنت یا نظر ثبت کنید. اینجاست که نام مستعار به‌کارتان می­آید و به هنگام ثبت نظر و ... نمایش داده می­شود.

برای انتخاب یک نام کاربری مستعار در برنامۀ اپل موزیک، کافیست به پروفایل خودتان بروید و نام، عکس و ... موردنظرتان را انتخاب کنید. در ضمن اگر علاقه­ای به استفاده از این بخش ندارید، باید به تنظیمات موبایل خودتان بروید و آن را غیرفعال کنید.

نکتۀ سوم گزینۀ shuffle را از دست ندهید

وقتی اپل موزیک اولین‌بار ارائه شد، قابلیت در هم ریختن یا اصطلاحاً Shuffle کتابخانه موزیک‌ها را نداشت، اما در ادامه با به روزرسانی­هایی که ارائه شد، این مشکل را برطرف کرد. این قابلیت به کاربران این اجازه را می­دهد تا لیست موزیک‌های خود را در وضعیت در هم ریخته یا Shuffle پخش کنند.

نکتۀ چهارم مشاهدۀ لیست موزیک­های دانلود شده

با وجود اپلیکیشن اپل موزیک شما می­توانید از سایت­های مختلف موزیک­های متنوعی دانلود کنید و آنها را در لیست مجزا از سایر موزیک­ها داخل اپلیکیشن مشاهده کنید. به عبارت دیگر اپل موزیک این امکان را به شما می­دهد تا به‌شکل بهتری لیست موزیک‌های ذخیره شده در دستگاهتان را مدیریت کنید و حتی برخی از موزیک‌های قدیمی یا موردنظرتان را از دستگاه حذف کنید.

این نکته را بسیاری از کاربران برنامۀ اپل موزیک نمی‌دانند که چگونه به این بخش مراجعه کنند و آهنگ‌ها یا موزیک‌های دانلودشده خودشان را در قالب لیستی مجزا مشاهده کنند.

 

 

 

نکتۀ پنجم - قابلیت لایک کردن موزیک­های اپلیکیشن

اگر دقت کرده باشید در کنار پلی‌لیست هر موسیقی، یک علامت قلبی‌شکل وجود دارد که با انتخاب آن درواقع شما آن موسیقی را لایک کرده­اید. خیلی از کاربران از مزایایی که این کار برایشان دارد، غافل هستند!

هنگامی که در برنامه اپل موزیک یک موزیک را لایک می‌کنید، اپلیکیشن اپل موزیک به‌طور هوشمندانه اطلاعات آن موزیک نظیر هنرمندان آن، سبک آن و را به حافظه می­سپارد و پس از آن با توجه به علاقمندی‌های شما لیست موزیک‌های خاصی را به­ شما پیشنهاد می­کند.

 

 

نکتۀ ششم قابلیت Family Sharing

برنامۀ اپل موزیک این قابلیت را ارائه می‌کند تا کاربر برای خانواده یا دوستان خودش یک Apple Music Family داشته باشد، البته این قابلیت نیاز به پرداخت هزینۀ جداگانه‌ای دارد که اگر در ایران زندگی می­کنید، با خرید گیفت کارت اپل موزیک مشکل حل خواهد شد.

برای استفاده از این ویژگی باید قابلیت Apple Family Sharing در برنامۀ اپل موزیک تنظیم شده باشد. با کمک این قابلیت شما می‌توانید در کنار اعضای خانواده و یا دوستان خودتان به‌طور مشترک از سرویس‌های خاصی استفاده کنید و لذت ببرید.

با خرید گیفت کارت اپل موزیک از امکانات این اپلیکیشن لذت ببرید!

اگر با خواندن این مقاله تصمیم به خرید گیفت کارت اپل موزیک گرفتید، ما سایت موبوگیفت را به شما پیشنهاد می­کنیم، چرا؟ به این دلایل:

  • ای‌نماد 2 ستاره از وزارت صنعت و معدن تجارت دارد
  • پشتیبانی 24 ساعته دارد
  • انواع گیفت کارت اورجینال را می‌فروشد
  • بهترین گیفت کارت ها را با قیمت ارزان می‌فروشد
  • پرداخت آنلاین و تحویل آنی گیفت کارت دارد
  • با هر خرید امتیاز و کد تخفیف می‌دهد

پس کافیست سری به سایت mobogift.com بزنید تا با خرید گیفت کارت موردنظر از تمام امکانات اپل موزیک لذت ببرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋